Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Ja legg grafen øverst.
Sent from my iPhone using BV Forum
Da er du lagt til.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja legg grafen øverst.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg ser definitivt NOE der - men om det er farge på det er umulig å si på ett svart/hvitt bildeSent from my iPad using BV Forum
Jeg ser definitivt NOE der - men om det er farge på det er umulig å si på ett svart/hvitt bilde
Krysser fingrene for at du er gravid!!!!
Ser noe her jeg! Herregud på spennende!Ny bekjennelse, jeg har gått tom for billigstrimlene mine, det kommer flere i posten i morgen. Så jeg kjøpte en CB pluss i går på apoteket. Det var den jeg brukte i dag. Og når jeg vrir og vender på den synes jeg kanskje jeg ser en veldig svak skygge.
Tok bilde av den, og synes ikke jeg så noe, men så la jeg på sånn filter på iPaden. Er det noen andre enn meg som tror det kanskje i det minste kan være en skygge på testen min? Den er for svak i virkeligheten til å si om den er blå eller grå, så ikke sikkert det er noe positivt uansett. Men håpefull igjen da. Svinger fort dette her.
Vis vedlegget 40252
Sent from my iPad using BV Forum
Ser noe her jeg! Herregud på spennende!
- Taster med appen -
Søte dere er! Jeg var i seng tidlig på morgenen og da tempet jeg ikke. Idag formiddag fikk jeg hjernerystelse når jeg smalt hodet i en bil, og fikk tv, data og leseforbud. Derfor har jeg ikke vært aktiv idag Sniker litt innom på appen nå, får jo abstinenserFruJohnsen - du har jo ikke oppdatert FF grafen i dag! Er jo SÅ spent! Har du testet?
Ny i morgen da? Da skal jeg teste også!Hihi.. Testetøsa vettu. Vi får se da. Jeg er spent nå hvert fall.
Søte dere er! Jeg var i seng tidlig på morgenen og da tempet jeg ikke. Idag formiddag fikk jeg hjernerystelse når jeg smalt hodet i en bil, og fikk tv, data og leseforbud. Derfor har jeg ikke vært aktiv idag Sniker litt innom på appen nå, får jo abstinenser
- Taster med appen -
Jo, ser jo noe der!Ny bekjennelse, jeg har gått tom for billigstrimlene mine, det kommer flere i posten i morgen. Så jeg kjøpte en CB pluss i går på apoteket. Det var den jeg brukte i dag. Og når jeg vrir og vender på den synes jeg kanskje jeg ser en veldig svak skygge.
Tok bilde av den, og synes ikke jeg så noe, men så la jeg på sånn filter på iPaden. Er det noen andre enn meg som tror det kanskje i det minste kan være en skygge på testen min? Den er for svak i virkeligheten til å si om den er blå eller grå, så ikke sikkert det er noe positivt uansett. Men håpefull igjen da. Svinger fort dette her.
Vis vedlegget 40252
Sent from my iPad using BV Forum
Jo, ser jo noe der!
Ja, definitivt lov å håpe etter den der! Ingen tvil om at det er noe, men er jo spørsmål om den fargen, da... Spennende dag i morgen for flere her, ser jeg!Hihi.. *håpefull*
Hmmmm... Starte testing etter EL i morgen eller tirsdag? Er på CD 9 i morgen, hadde EL på 11 eller 12 forrige syklus. Holder kanskje å vente til CD 10 med å begynne? Fikk forresten positiv EL-test på CD11 sist, men fikk ikke tempet på 12 pga stilling av klokke og urolig søvn... Hva tror dere?
Å huff da! Håper hodet begynner å bli bedre Veldig spent på deg i dagene som kommerSøte dere er! Jeg var i seng tidlig på morgenen og da tempet jeg ikke. Idag formiddag fikk jeg hjernerystelse når jeg smalt hodet i en bil, og fikk tv, data og leseforbud. Derfor har jeg ikke vært aktiv idag Sniker litt innom på appen nå, får jo abstinenser
- Taster med appen -
Å huff da! Håper hodet begynner å bli bedre Veldig spent på deg i dagene som kommer
Huff da God bedringSøte dere er! Jeg var i seng tidlig på morgenen og da tempet jeg ikke. Idag formiddag fikk jeg hjernerystelse når jeg smalt hodet i en bil, og fikk tv, data og leseforbud. Derfor har jeg ikke vært aktiv idag Sniker litt innom på appen nå, får jo abstinenser
- Taster med appen -