Vi som temper!

Lykkeliten_86:

Jeg ser ihvertfall noe der!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykkeliten_86:

Jeg ser ihvertfall noe der!

Oj. Så spennende. Da har jeg lov til å være litt håpefull. :-)

*Taster på app på mobilen*

Last edited:
Kan noen se på kurven min? Vi hadde sex dag 7,8 og 10 før min syke mann ikke greidde mer. Jeg skal liksom begynne på crinone etter el.....men er det i det hele tatt noen sjanse å bli gravid? Hvis ikke er det vel heller ingen vits å begynne med crinone?

Jeg er ikke heeeeeelt overbevist om at du har hatt EL enda heller jeg l klarer du å få mannen til å prestere i dag?

Jeg er ikke heeeeeelt overbevist om at du har hatt EL enda heller jeg l klarer du å få mannen til å prestere i dag?
Har prøvd 3 ganger...... Jeg har jo testet pos to dg på rad...

Siste forsøk får bli ikveld :)

Ja, jeg mistenker el i går eller i dag for deg, så gjør et forsøk i kveld, også ser vi på tempen din i morgen :)

Flere andre som er langt ute i dpo-land! Hvordan går det med dere? Jeg er"bare" 7 dpo, og har absolutt INGEN symptomer. Men har ikke spottet enda da - bank i bordet. Første pp med crinone, så håper håper håper håper... :)
Jeg er hele 8dpo ;-) Tempen er høy og fin, men det har vært mye dårlige og forkasta målinger de siste par ukene pga sykdom hos liten og stor og elendige netter. Mine kryss for kvalme og oppblåsthet er i beste fall tvilsomme, men på den annen side kan jeg ikke huske at jeg hadde noen symptomer den gangen jeg faktisk var gravid heller.

Ja, jeg mistenker el i går eller i dag for deg, så gjør et forsøk i kveld, også ser vi på tempen din i morgen :)
Takk for råd! Siste forsøk ikveld!

Absolutt INGEN tegn til LH i urinen min. Litt rart ettersom gynekologen mente jeg hadde eggløsning på dag 14-15. Men jeg har jo ikke fått positiv før på dag 22. Noe hun mente ikke var reelt. Blir gal av denne dustekroppen. Lurer på om jeg bare skal begynne på Vitex med det samme.

Gyn mente faktisk at jeg muligens kunne ha el tidligere enn jeg har antatt også. Merkelig. Trodde tempen steg rett etter el jeg?

Absolutt INGEN tegn til LH i urinen min. Litt rart ettersom gynekologen mente jeg hadde eggløsning på dag 14-15. Men jeg har jo ikke fått positiv før på dag 22. Noe hun mente ikke var reelt. Blir gal av denne dustekroppen. Lurer på om jeg bare skal begynne på Vitex med det samme.

Huff. Skjønner at du er frustrert. Skulle du noe mer inn til gynekolog midt i syklusen for å se om egget modnes og slippes?

Sent from my iPad using BV Forum

Gyn mente faktisk at jeg muligens kunne ha el tidligere enn jeg har antatt også. Merkelig. Trodde tempen steg rett etter el jeg?

Den skal jo helst det, for da skal nivået av progesteron i kroppen øke og det gir en temperaturstigning. Og om man blir gravid blir det enda litt mer progesteron og dermed muligheten for enda høyere temp. Så i teorien er det jo sånn da. Men så svinger jo mange av grafene en god del. Jeg er bare på iPad nå så får ikke sett grafen din.

Jeg har justert tilbake til spotting, for det viste seg at det ER virkelig ikke nok til å kunne kalles mens det som kommer nå. Jeg heller derfor mot at jeg nok ikke hadde EL da FF mente, men mer sånn ca der jeg har satt den selv, og at selve mensen da sikkert utfra dagens temp-stup sikkert kommer i morgen, 14 dpo som var min gamle standard :)

Huff. Skjønner at du er frustrert. Skulle du noe mer inn til gynekolog midt i syklusen for å se om egget modnes og slippes?

Jeg skal bare ta blodprøve på CD21, neste tirsdag for å se om eggløsning har vært. Noe jeg tror den ikke har. Jeg er sikker på at hvis jeg har hatt eggløsning er den rundt CD 22-24, men det mener jo gynekologen ikke stemmer :-P

Jeg skal bare ta blodprøve på CD21, neste tirsdag for å se om eggløsning har vært. Noe jeg tror den ikke har. Jeg er sikker på at hvis jeg har hatt eggløsning er den rundt CD 22-24, men det mener jo gynekologen ikke stemmer :-P

Gynekologen kan ta feil. Vi får vente og se da. :-)

*Taster på app på mobilen*

Vil du tro du har EL enten i dag, eller at du hadde i går eller at den kommer i morgen. :)

Det er vel ikke noe farlig å vente med crinone til 3 dpo?

Vil du at jeg skal legge grafen din i hovedinnlegget her?

Ja legg grafen øverst. :)

Back
Topp