Vi som temper!

Jeg har aldri hatt så høy temp før eggløsning. Hm. Men jeg drakk litt alkohol igår, kan det ha noe å si på tempen i dag? Ja? Har hatt så innmari eggløsningssmerter de siste dagene. Testet igår og den var klart negativ. Skal ta en om noen timer. Håper den nærmer seg positiv.

Jepp, alkohol gir høyere temp.

Jeg har aldri hatt så høy temp før eggløsning. Hm. Men jeg drakk litt alkohol igår, kan det ha noe å si på tempen i dag? Ja? Har hatt så innmari eggløsningssmerter de siste dagene. Testet igår og den var klart negativ. Skal ta en om noen timer. Håper den nærmer seg positiv.
Min høye temp fra i går var fordi jeg var ute med jobben på torsdag. Fikk vel i meg nesten en flaske vin, tror jeg...

Håper du får positiv test i dag da!

Synd med den negative testen Fru Johnsen. :( Trøsten er at det er tidlig enda, og at tempen din fortsatt ser veldig fin ut! Fortsetter å krysse fingra for deg! ;)

Sara: For det første, for noe dritt at den j... tanta dukker opp igjen! :angry2
Ser du etterlyser naturmedisin som funker litt som pergo...Prøvd Vitex? (også kjent som Agnus Castus) Etter hva jeg har hørt regnes Vitex som "naturens pergo". Den stabiliserte syklusen for meg da kroppen var helt på bærtur etter en av mine sa'er.
Bestilles på helsekostbutikker fra bla. Danmark.

Nei, jeg har ikke brukt pergo på de to første.

Jeg fikk resept på pergo da vi prøvde på første. jeg skulle begynne på dem dag 5 av den syklusen som... ikke kom. Jeg ble gravid den syklusen jeg var hos gyn. nemlig.
Det var 18 mnd prøving før den satt.

Det tok bare 8 mnd å lage lillejenta, regnet fra jeg fikk mensen igjen etter fødsel. (Prevensjon har vi ikke brukt siden før vi fikk eldste)

Det tok jo deretter bare 6 mnd å bli gravid igjen, men den mistet jeg jo like fort, og sånn går nå månedene...
Det positive er jo vertfall at dere to kan lage barn sammen :-) Jeg vurderer å heller ikke bruke prevensjon igjen.. Hvis det skal ta så lang tid hver gang, så dropper jeg det heller. Vi vil jo ha 3 barn tenker jeg. Kanskje du skal ta en tur til gynekologen igjen å få pergo? Jeg skal tilbake i april hvis jeg ikke har blitt gravid innen da å få. Men hun håpet jo jeg var gravid innen da. Kan jo risikerere å få både tvillinger og trillinger på pergo :-P Vet ikke helt jeg. Hihi.

Lykkeliten sin ser fin ut den. 10 dpo, og spenningen stiger der!

Ja. Negativ test da, ingen strek eller skyggestrek heller. Blendahvit fortsatt, mange timer etter. Men 10 dpo er jo tidlig da. Venter og ser.

Sent from my iPad using BV Forum

Sara, jeg synes det er noe dritt at du ikke får flytte inn på juli nå. :( Håper du fant tampongene i det minste, og at du får orden i Farmville. Synes dette er så dårlig gjort, all denne tiden på prøving, og hvert fall når du må vente sånn på EL også. Æsj. :( Sender deg en klem selv om du er over skuffelsen, og så håper jeg virkelig spiren sitter neste forsøk. <3

Negativ test.. skulle tro jeg var vant til å se dem nå..

- Taster med appen -

Er jo fremdeles tidlig da. Krysser fingrene for utslag på ny test om et par dager. :)

Vitex ja, jeg mente det var noe jeg hadde lest om. Kanskje jeg skal lese meg opp på det. vi får se.

Jeg innse at om neste syklus blir like lang som denne, så er neste mens rundt jul/nyttår! Det er sannelig på tide å begynne å tenke på julegaver! Jeg har glemt å reelt sett lete etter tampongene, jeg får lette på meg og gå løs på det. (Hakket lettere enn å få tpteflasker til dyrene i farmville, innser jeg.)

Jeg har faktisk noen Agnus Castus dråper liggende i skapet, men har ikke vågt meg på å bruke de enda. Noen som har testet de? Hvor mye skal en ha, og hvor ofte? Og når i syklusen bør en starte. Kjøpte de på nett fra Danmark, for å få i gang eggløsning, ettersom jeg var usikker på om jeg hadde det. Er fortsatt usikker på om jeg har eggløsning, eller om bare kroppen prøver å få i gang. Er nå på CD11, bør jeg starte på de denne pp, eller vente til neste. Skal jo ta blodprøve på CD21 denne pp, for å se om eggløsning har vært. Er så utålmodig, vil prøve ALT. hihi

Er jo fremdeles tidlig da. Krysser fingrene for utslag på ny test om et par dager. :)

Blir litt oppløftet av å se at 50% av de gravide på ff får negativ test 11 dpo :) Kommer kanskje til å teste i morgen :P Selv om det er tull, det beste er vel annenhver dag mtp økning av hcg i kroppen.

Blir litt oppløftet av å se at 50% av de gravide på ff får negativ test 11 dpo :) Kommer kanskje til å teste i morgen :P Selv om det er tull, det beste er vel annenhver dag mtp økning av hcg i kroppen.

Det er veldig oppløftende ja. Halvparten venter fortsatt spent på nye tester senere. Krysser fingrene for deg, har så veldig lyst til å se en positiv test fra deg. :-)

*Taster på app på mobilen*

Det er veldig oppløftende ja. Halvparten venter fortsatt spent på nye tester senere. Krysser fingrene for deg, har så veldig lyst til å se en positiv test fra deg. :)

Takk det samme :)

:) Takk. :-)

Kjipt med tanta Sara! Og håper dere snart får positive tester Lykkeliten og FruJohnsen.

Her kom det endelig noe som ligna på el-slim og åpningen begynner å kjennes åpen ut, så da øyner jeg et håp på at el skjer i løpet av noen dager :)

Kjipt med tanta Sara! Og håper dere snart får positive tester Lykkeliten og FruJohnsen.

Her kom det endelig noe som ligna på el-slim og åpningen begynner å kjennes åpen ut, så da øyner jeg et håp på at el skjer i løpet av noen dager :)

Krysser fingrene for EL hos deg nå snart. :-)

Krysser fingrene for EL hos deg nå snart. :)

Håper virkelig på det. Men el-testene er fortsatt veeeldig svake, men de sier jo at de med PCOS ofte ikke får positive tester. Men er spent på hva gynekologen sier, om jeg får el i løpet av noen dager, så vises det sikkert ikke godt nok på progesteron-prøven jeg skal ta på onsdag, siden han antok at jeg kom til å få el på cd 14

Håper virkelig på det. Men el-testene er fortsatt veeeldig svake, men de sier jo at de med PCOS ofte ikke får positive tester. Men er spent på hva gynekologen sier, om jeg får el i løpet av noen dager, så vises det sikkert ikke godt nok på progesteron-prøven jeg skal ta på onsdag, siden han antok at jeg kom til å få el på cd 14

Kanskje ringe gynekologen og høre om du skal komme litt senere?

Jeg skal ta blodprøven på legekontoret her, men jeg kan jo ringe å høre om han kan flytte blodprøve takingen :)

Ja, lurt å avtale det med gynekologen.

Kjedelig temp/graf og negativ test. Begynner å tenke at de nye symptomene dpo denne syklusen skyldes WY, og ikke en spire. 11 dpo. Forventer tempfall i morgen og tr i over i morgen. Hvis ikke det er forskjøvet av WY.

Back
Topp