Vi som temper!

Spent på testen din FruJohnsen!!!
Og tempen din kom seg Lykkeliten :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og min synker ikke...

Vondt i magen. Litt mer blodspor, men denne mensen setter ikke skikkelig igang.

Kanskje ER jeg bare 12 dpo da? Det er jo en normal spottetid for meg. 17 dpo og fortsatt ingen mens virker litt for lite sannsynlig, så da får grafen bare være sånn da.

God morgen og god helg! Jeg våkna som jeg sovna: kvalm, og har plassert ut et par kvalmekryss samt en oppblåst. Innbringende, fikk bortimot 20 poeng :-D Etter litt kaffe og sjokolade ser dagen lys ut tross tidlig start og måling som strengt tatt burde vært forkasta.

Og min synker ikke...

Kanskje ER jeg bare 12 dpo da? Det er jo en normal spottetid for meg. 17 dpo og fortsatt ingen mens virker litt for lite sannsynlig, så da får grafen bare være sånn da.
Merkelige greier, Sara. Kan tenke meg det er frustrerende :-/

Noen dager er det veldig frustrerende, andre dager har jeg rett og slett akseptert at det er sånn kroppen min er. Noen dager tenker jeg "burde jeg gå til legen og be om pergo?", andre dager "finnes det noe naturmedisin som funker litt som pergo, slik Wy funker for progesteron?" Andre dager bare aksepterer jeg at det er sånn jeg er.

I dag bare venter jeg på denne mensen, og det begynner å demre for meg at den kanskje ikke kommer før over helga.

Og det er sånnsett ikke det verste, men det gir litt å tenke på når det betyr at vi kan gjennomføre fem helger på rad med svømmekurs, uten at jeg blør noen av dem. Jeg er kommet til dag 41 nå, og synes denne syklusen kunne være slutt snart.

Og min synker ikke...

Kjedelig at graf og el er så uforutsigbar. Det er jo fortsatt ett håp siden tempen er høy, men skjønner at du mister trua hvis du har sett spor av blod.

Jeg ser økende mengder med blod kombinert med magevondt og den diareen som normalt sett kommer sammen med mensen, så nå leter jeg bare etter tamponger til svømminga i dag. Jeg bruker normalt sett ikke tamponger, men kjøpte noen i sommer til ferien, og gidder ikke egentlig kjøpe nye for i dag når jeg har, men jeg må finne dem da.

Negativ test.. skulle tro jeg var vant til å se dem nå..

1384591088596.jpg

- Taster med appen -

Jeg ser økende mengder med blod kombinert med magevondt og den diareen som normalt sett kommer sammen med mensen, så nå leter jeg bare etter tamponger til svømminga i dag. Jeg bruker normalt sett ikke tamponger, men kjøpte noen i sommer til ferien, og gidder ikke egentlig kjøpe nye for i dag når jeg har, men jeg må finne dem da.
Søren heller...

- Taster med appen -

skuffelsen er jeg ferdig med, den tok jeg meg av de siste dagene denne uka, nå vil jeg bare komme videre. Få den fordømte mensen så jeg kan komme igang med neste syklus. Men den kan søren meg nesten bare gå sin gang og droppe hele greia, for da kan jeg like godt spise spekemat til jul, når jeg nå først har kommet så nært.

i dag er jeg rett og slett i... whatever, jeg bryr meg ikke lenger - humør.

(Og "fokuserer" derfor på å bli sur på de enkle tingene. Mailprogrammet som henger, jentungen som koser meg for hardt (med tenner...) så det blir vondt, og slår på pc'n, mangelen på tåteflasker til å fore opp dyrene i farmville, mangelen på venner (FB venner) som spiller farmville som kan gi meg flasker, at når jeg endelig får nye mål og oppgaver i farmville, så er de umulige å nå innen rimelig tind grunnet... MANGELEN PÅ TÅTEFLASKER, samt PLASS (for søren, kravet er at jeg skal ha et andehus på eiendommen min. Der er ikke PLASS til det!) *millimeter flytter ting så trangt som det er mulig en gang til i håp om å få plass*

Ok, fikk plass til andehuset. Da må jeg "bare" fore 3 voksne ender. eller, en voksen and tre ganger. Må bare gi den.... ÅTTE TÅTEFLASKER for at den skal bli voksen. Og nevnte jeg at den andre krever at jeg forer fire geiter for melk? Jeg har sikkert seks geiter, men de er EKESMPLARISKE og gir derfor ost, ikke melk, så jeg må fore opp en geitekilling også med.... FLASKER!

Jepp, det er lettere å være sur på sånne ting, enn å gjennomanalysere følelsen jeg har av at vi nå begynner på en ny novembersyklus. Det var november da vi BEGYNTE på denne prøvingen. For et år siden.

Nei, men i alle dager... Skulle ikke vi snu trenden her inne, da? Har ikke gitt dere opp enda, da ;) Det MÅ jo skje noe bra her inne snart!

For noe D.R.I.T.T Sara! Kjenner jeg blir skikkelig sur på dine vegne. Nå skulle det jo bli din tur.! Men du fikk ikke pergo på de to første? Hvor lang tid tok det med dem? Sender deg mange klemmer <3 Fru Johnsen: Det er enda tidlig. Krysser fingrene :-D

Jeg har aldri hatt så høy temp før eggløsning. Hm. Men jeg drakk litt alkohol igår, kan det ha noe å si på tempen i dag? Ja? Har hatt så innmari eggløsningssmerter de siste dagene. Testet igår og den var klart negativ. Skal ta en om noen timer. Håper den nærmer seg positiv.

For noe D.R.I.T.T Sara! Kjenner jeg blir skikkelig sur på dine vegne. Nå skulle det jo bli din tur.! Men du fikk ikke pergo på de to første? Hvor lang tid tok det med dem? Sender deg mange klemmer <3 Fru Johnsen: Det er enda tidlig. Krysser fingrene :-D

Nei, jeg har ikke brukt pergo på de to første.

Jeg fikk resept på pergo da vi prøvde på første. jeg skulle begynne på dem dag 5 av den syklusen som... ikke kom. Jeg ble gravid den syklusen jeg var hos gyn. nemlig.
Det var 18 mnd prøving før den satt.

Det tok bare 8 mnd å lage lillejenta, regnet fra jeg fikk mensen igjen etter fødsel. (Prevensjon har vi ikke brukt siden før vi fikk eldste)

Det tok jo deretter bare 6 mnd å bli gravid igjen, men den mistet jeg jo like fort, og sånn går nå månedene...

Back
Topp