Haha, ja da er nok The Voice det beste som kan skje denne helgaDet er jo bra, godt å ha noe positivt og tenke på når man er syk. Verre å være syk samtidig med besøk av tr. Dobbel-dritt.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja da er nok The Voice det beste som kan skje denne helgaDet er jo bra, godt å ha noe positivt og tenke på når man er syk. Verre å være syk samtidig med besøk av tr. Dobbel-dritt.
Sent from my iPad using BV Forum
Det ser jo definitivt ut som det løsnet ett egg - og 9 dpo er tidlig. Du får ikke mensen så mye før. Det sies jo at lutealfasen er så og si konstant hos alle personer, så det ER for tidlig å få mensen. Så satse på at det er andre ting som gjør utslag på tempen, og at du har spire i magenTempen min er jo helt på tur?!? Kanskje kroppen ikke fikk til EL og bare lager tr istedet. Og at alle symptomene mine er effekt av WY? Ser jo ut som tr er på vei altfor tidlig. Dustekropp. 36,5 og 36,6 målte jeg i dag. Det pleier å være dagen før tr. 36,8 skal du være dpo.
Testen er blendahvit. Jeg er 9 dpo om det løsnet ett egg, eventuelt aner jeg ikke hva som skjer i kroppen nå.
*Taster på app på mobilen*
Æsj Men ser du har justert grafen din Sara? Fortsatt mulighet.Ja, se grafen.
Det ser jo definitivt ut som det løsnet ett egg - og 9 dpo er tidlig. Du får ikke mensen så mye før. Det sies jo at lutealfasen er så og si konstant hos alle personer, så det ER for tidlig å få mensen. Så satse på at det er andre ting som gjør utslag på tempen, og at du har spire i magen
God bedring! Jeg kryssa av for kvalm i går, og kom meg helt opp på 8 poeng. Men etter en runde spying m.m. i går kveld måtte jeg fjerne krysset, opplagt ikke gravid-relatert, og da deisa jeg ned på null poeng igjen. Pokkern, altså.Er 7 DPO og har 24 poeng. Men brygger på en forkjølelse kjennes det ut som, så legger nok ikke inn alle symtomer som jeg kanskje burde. Småkvalm og feber blant annet.
Jeg er også CD10, så jeg er enda med dere. Vi skal jo inn på August vi også! :-DDet er bra det!
Da får vi ta jobben med å holde fortet her inne, inntil vi kan flytte etter på augustforumet
Vet ikke om jeg er 11 eller 16 dpo, men juli ble det ikke.
Første syn av blod observert nå, så da blir det sånn. Håper på 16 så jeg snart kommer i gang med neste.
Første syn av blod observert nå, så da blir det sånn. Håper på 16 så jeg snart kommer i gang med neste.
Nei,dette skulle vi jo ikke ha noe avVet ikke om jeg er 11 eller 16 dpo, men juli ble det ikke.
Nei og nei. Satse på kjapp el da, så blir du med i august sammen med resten av tempegjengen.Høyst forventet etter dagens negative test. Å endre det til 11 dpo var bare et sånn "siste halmstrå" som egentlig ikke passet med sekret, tapp, tester eller temp...
Jeg er også CD10, så jeg er enda med dere. Vi skal jo inn på August vi også! :-D
Det er bra, da blir vi ikke helt ensomme når alle de andre flytter.
Så klart vi skal inn på august! Noe annet er ikke aktuelt nå!
Jeg forventer slett ikke noe kjapp EL, og august anser jeg ikke som spesielt sansynlig, midten av september kanskje? Vi får se.