Da Sara er det vi som synker nå, fikk tr igår jeg også.
Hvert artig å blitt gravid samtidlig
Vi prøver å lage baby på nyåret, sant ja!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da Sara er det vi som synker nå, fikk tr igår jeg også.
Hvert artig å blitt gravid samtidlig
Sant!!!Vi prøver å lage baby på nyåret, sant ja!!!
Håper du holder litt lenger nå Hlres jo positivt ut i alle fall!Håper håper !! Tenker jo vist jeg får en lang lutealfase nå, prøver jeg en pp til uten pergotime Så nå blir det spennende å se. Ingen mensmurringer heller, som jeg pleier å ha nå. *bank i borde*
Temp på mårran, som det første du gjør etter at øyan e åpna Bruk termometer med 2 desimaler.Hei alle tempera
Ser dokker skriv mål tempen vaginalt ?
har æ gåd glipp av noe
E det ett egent termometer for dette eller kan æ bruk ett som æ har nettopp kjøpt som e sånn oralt/under arma/analt termometer ting ???
Å når e det best og temp på døgnet ?
Æ ska å kjøp monitor nu også, før nu går vi inn i vårt 4 år og begynn og bli ganske så lei.
Takk for svar damer <3
Trodde cd13 var el... Hvorfan ser grafen ut nå.Heisann jenter noen som vil titte litt på charten min med meg? (Første pp med temping, temper vaginalt)
-er dere enige med ff i hvor den stiplede linjen har blitt lagt?
Heisann jenter noen som vil titte litt på charten min med meg? (Første pp med temping, temper vaginalt)
-er dere enige med ff i hvor den stiplede linjen har blitt lagt?
Men har man ikke el 12-48t etter positiv El test?Akkurat sånn ser tempene mine ut også!
Jeg får positiv el test en dag, tempen øker ikke dagen etter, men kanskje 2. eller 3. dagen etter positiv el test. Får alltid en stipla linje i ff, aldri fått et helt rødt kryss. Litt irriterende egentlig.
Første chart er fra forrige måned og andre er fra denne pp.
Akkurat sånn ser tempene mine ut også!
Jeg får positiv el test en dag, tempen øker ikke dagen etter, men kanskje 2. eller 3. dagen etter positiv el test. Får alltid en stipla linje i ff, aldri fått et helt rødt kryss. Litt irriterende egentlig.
Første chart er fra forrige måned og andre er fra denne pp.
Det kan tenkes at du får stiplet linje fordi du har registrert creamy og sticky utflod. Ta vekk det og se hva som skjer? I teorien skal du ha eggwhite eller watery utflod de dagene el er.
Er du usikker på hvordan det ser ut bør du nok la være å registrere utfloden, i hvert fall frem til du blir trygg på forskjellen er det ikke bilder av de ulike utflodtypene på første siden av tråden tro?!Du hadde rett men da er jeg faktisk usikker på hvordan utfloden min ser ut, og hvordan man definerer de forskjellige typene skal ikke være lett det her!
Er du usikker på hvordan det ser ut bør du nok la være å registrere utfloden, i hvert fall frem til du blir trygg på forskjellen er det ikke bilder av de ulike utflodtypene på første siden av tråden tro?!
Ser at denne tempetråden er en av del eldste, men følger du linker her: http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-temper.1741606/ og ser på førstesiden ser du bilder av de ulike utflodstypene Ikke ekle bilder, altså.Da skal jeg få sjekket det Takk for tips!
Ser at denne tempetråden er en av del eldste, men følger du linker her: http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-temper.1741606/ og ser på førstesiden ser du bilder av de ulike utflodstypene Ikke ekle bilder, altså.