Takk <3Uff liisjja Håper det stabiliserer seg hos deg veldig snart. Stor klem
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3Uff liisjja Håper det stabiliserer seg hos deg veldig snart. Stor klem
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gitt opp denne mmd jeg, tempen er på en eviglang bærtur som den har vært i over 1 år no >.< tempen og tanta er bestevenner, sikker på at de mobber eggløsningen så mye at den tar livet sitt snart....
Jeg er så lei.
Om noen andre orker styre tråden er det fint, jeg jobber mye overtid de første to mnd etter nyttår og er så gørr lei prøving at jeg ikke vet om jeg orker...
Kan prøve å få startet ny tråd om ingen andre gjør det, altså.
Er bare.... LEI!!!!
Oh no... Jeg testet med å legge inn en temp i morgen og uansett hva jeg legger inn så legger ff el til onsdag Det passer veeeldig dårlig siden vi ikke fikk fullført runden på onsdag... Og siste før det var på søndag! Litt vel tidlig i forveien det.
El-testene og monitoren sier el var i går så vi la inn aksjer da, men jeg stoler i grunnen mer på tempen enn dem
Jeg skønner godt at du er lei Sara. Håper du får slappet av og kost deg i jula - med spekemat og det du måtte ha lyst på. Sikkert noen som tar tempetråden. Molly har meldt seg og hun får det sikkert til, og bistand kan hun jo få av flereJeg er så lei.
Om noen andre orker styre tråden er det fint, jeg jobber mye overtid de første to mnd etter nyttår og er så gørr lei prøving at jeg ikke vet om jeg orker...
Er bare.... LEI!!!!
Ja det tragikomisk takk <3Huff Jeg måtte le litt når jeg leste det du skrev, selv om det er tragisk. Håper tempen og eggløsningen snart kommer på tur for deg Klem
Jeg tenker å starte Sara men må bare få litt tid, vært mye stress nå i det sisteJeg er så lei.
Er bare.... LEI!!!!
Det kan jo være FF flytter krysset etter hvert?Oh no... Jeg testet med å legge inn en temp i morgen og uansett hva jeg legger inn så legger ff el til onsdag Det passer veeeldig dårlig siden vi ikke fikk fullført runden på onsdag... Og siste før det var på søndag! Litt vel tidlig i forveien det.
El-testene og monitoren sier el var i går så vi la inn aksjer da, men jeg stoler i grunnen mer på tempen enn dem
Jeg kan godt prøve altså, men dersom du vet hvordan du gjør og har veldig lyst kan du? Jeg må isåfall lage på søndag, for har besøk i helgen Nå er jeg 3 dpo, spennende å se om jeg får blødning i morgen som "vanlig", eller om lutealfasen har blitt litt lengre etter flere ganger hos fotsoneterapi. Noe hun mener den børTakk Molly <3
Så ikke at du hadde meldt deg til å lage tråd, har også meldt meg, men viss du har veldig lyst så gjør det
Lykkeliten la ut en forklaring, for litt siden, litt usikker på hvilken side den ligger på.
Skjønner godt du er lei Sara, nå synes jeg at det skal bli vårres tur!
Det kan jo være FF flytter krysset etter hvert?
Må vel bare fortsette med EL-tester til jeg vet hva som har skjedd, da? Eller ikke skjedd?
Da tipper jeg du får temphopp i morraWhat?! Hvorfor i alle dager har jeg ikke hatt EL nå? Har kroppen droppet det fordi jeg er syk, elle kan jeg fortsatt håpe på tempstigning i morgen? Pokker også! Nå som vi hadde vært så gode med timingen
Altså... Fruktbart sekret i flere dager. Positiv EL-test for to dager siden, negativ i går. Høy, myk, åpen tapp i flere dager, nå har den lukket seg....
Må vel bare fortsette med EL-tester til jeg vet hva som har skjedd, da? Eller ikke skjedd?
Kanskje eggløsningen er idag da, siden tempen sank. Så temphopp i morgenWhat?! Hvorfor i alle dager har jeg ikke hatt EL nå? Har kroppen droppet det fordi jeg er syk, elle kan jeg fortsatt håpe på tempstigning i morgen? Pokker også! Nå som vi hadde vært så gode med timingen
Altså... Fruktbart sekret i flere dager. Positiv EL-test for to dager siden, negativ i går. Høy, myk, åpen tapp i flere dager, nå har den lukket seg....