Vi som temper!

Gitt opp denne mmd jeg, tempen er på en eviglang bærtur som den har vært i over 1 år no >.< tempen og tanta er bestevenner, sikker på at de mobber eggløsningen så mye at den tar livet sitt snart....

Huff :( Jeg måtte le litt når jeg leste det du skrev, selv om det er tragisk. Håper tempen og eggløsningen snart kommer på tur for deg :) Klem
 
Jeg er så lei.

Om noen andre orker styre tråden er det fint, jeg jobber mye overtid de første to mnd etter nyttår og er så gørr lei prøving at jeg ikke vet om jeg orker...

Kan prøve å få startet ny tråd om ingen andre gjør det, altså.

Er bare.... LEI!!!!
 
Oh no... Jeg testet med å legge inn en temp i morgen og uansett hva jeg legger inn så legger ff el til onsdag :eek: Det passer veeeldig dårlig siden vi ikke fikk fullført runden på onsdag... Og siste før det var på søndag! Litt vel tidlig i forveien det.
El-testene og monitoren sier el var i går så vi la inn aksjer da, men jeg stoler i grunnen mer på tempen enn dem :confused:
 
Jeg er så lei.

Om noen andre orker styre tråden er det fint, jeg jobber mye overtid de første to mnd etter nyttår og er så gørr lei prøving at jeg ikke vet om jeg orker...

Kan prøve å få startet ny tråd om ingen andre gjør det, altså.

Er bare.... LEI!!!!

Sender deg en stor klem!
Hadde det ikke vært for at jeg innimellom har litt pauser her i fra, så skulle jeg tatt å laget en ny tråd. Men jeg er mye til og fra, og skjønner egentlig ikke bæra av ting annet enn å skrive innlegg og svare.
 
Oh no... Jeg testet med å legge inn en temp i morgen og uansett hva jeg legger inn så legger ff el til onsdag :eek: Det passer veeeldig dårlig siden vi ikke fikk fullført runden på onsdag... Og siste før det var på søndag! Litt vel tidlig i forveien det.
El-testene og monitoren sier el var i går så vi la inn aksjer da, men jeg stoler i grunnen mer på tempen enn dem :confused:

Da ville jeg hørt på EL-testene og monitoren.
 
GRATULERER til dere som har fått positiv test. Lisja sender deg en stor klem, håper eggløsning bestemmer seg for å trø skikkelig til nå, så tanta holder seg borte i 9 mnd. :) Sara, jeg skjønner godt du er lei. Jeg kan gjerne ta tempetråden, men jeg har ikke PEILING på hvordan jeg legger inn grafer å sånn i hovedinnlegget, og hvordan jeg sparer de tre første sidene til det. Er ikke så god på sånne ting, men dersom noen forklarer det til meg sånn at jeg forstår, kan jeg gjerne gjøre det:)
 
Jeg er så lei.

Om noen andre orker styre tråden er det fint, jeg jobber mye overtid de første to mnd etter nyttår og er så gørr lei prøving at jeg ikke vet om jeg orker...

Kan prøve å få startet ny tråd om ingen andre gjør det, altså.

Er bare.... LEI!!!!
:( Jeg skønner godt at du er lei Sara. Håper du får slappet av og kost deg i jula - med spekemat og det du måtte ha lyst på. Sikkert noen som tar tempetråden. Molly har meldt seg og hun får det sikkert til, og bistand kan hun jo få av flere :)
Sender deg en klem
 
Jeg er så lei.

Om noen andre orker styre tråden er det fint, jeg jobber mye overtid de første to mnd etter nyttår og er så gørr lei prøving at jeg ikke vet om jeg orker...

Kan prøve å få startet ny tråd om ingen andre gjør det, altså.

Er bare.... LEI!!!!
Jeg tenker å starte Sara :) men må bare få litt tid, vært mye stress nå i det siste :)
 
Takk Molly <3
Så ikke at du hadde meldt deg til å lage tråd, har også meldt meg, men viss du har veldig lyst så gjør det ;)
Lykkeliten la ut en forklaring, for litt siden, litt usikker på hvilken side den ligger på.

Skjønner godt du er lei Sara, nå synes jeg at det skal bli vårres tur!
 
What?! Hvorfor i alle dager har jeg ikke hatt EL nå? Har kroppen droppet det fordi jeg er syk, elle kan jeg fortsatt håpe på tempstigning i morgen? Pokker også! Nå som vi hadde vært så gode med timingen :(

Altså... Fruktbart sekret i flere dager. Positiv EL-test for to dager siden, negativ i går. Høy, myk, åpen tapp i flere dager, nå har den lukket seg....

Må vel bare fortsette med EL-tester til jeg vet hva som har skjedd, da? Eller ikke skjedd?
 
Oh no... Jeg testet med å legge inn en temp i morgen og uansett hva jeg legger inn så legger ff el til onsdag :eek: Det passer veeeldig dårlig siden vi ikke fikk fullført runden på onsdag... Og siste før det var på søndag! Litt vel tidlig i forveien det.
El-testene og monitoren sier el var i går så vi la inn aksjer da, men jeg stoler i grunnen mer på tempen enn dem :confused:
Det kan jo være FF flytter krysset etter hvert?
 
Takk Molly <3
Så ikke at du hadde meldt deg til å lage tråd, har også meldt meg, men viss du har veldig lyst så gjør det ;)
Lykkeliten la ut en forklaring, for litt siden, litt usikker på hvilken side den ligger på.

Skjønner godt du er lei Sara, nå synes jeg at det skal bli vårres tur!
Jeg kan godt prøve altså, men dersom du vet hvordan du gjør og har veldig lyst kan du? :) Jeg må isåfall lage på søndag, for har besøk i helgen :) Nå er jeg 3 dpo, spennende å se om jeg får blødning i morgen som "vanlig", eller om lutealfasen har blitt litt lengre etter flere ganger hos fotsoneterapi. Noe hun mener den bør :)
 
Må vel bare fortsette med EL-tester til jeg vet hva som har skjedd, da? Eller ikke skjedd?

Siden du har hatt positiv test, kan det hende at FF setter krysset i morgen, og at du fyker opp i temperatur da. Det kan jo også ha vært en kald morgen i morges. Jeg krysser fingrene for en heit Medusa i morgen :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
What?! Hvorfor i alle dager har jeg ikke hatt EL nå? Har kroppen droppet det fordi jeg er syk, elle kan jeg fortsatt håpe på tempstigning i morgen? Pokker også! Nå som vi hadde vært så gode med timingen :(

Altså... Fruktbart sekret i flere dager. Positiv EL-test for to dager siden, negativ i går. Høy, myk, åpen tapp i flere dager, nå har den lukket seg....

Må vel bare fortsette med EL-tester til jeg vet hva som har skjedd, da? Eller ikke skjedd?
Da tipper jeg du får temphopp i morra :D
 
What?! Hvorfor i alle dager har jeg ikke hatt EL nå? Har kroppen droppet det fordi jeg er syk, elle kan jeg fortsatt håpe på tempstigning i morgen? Pokker også! Nå som vi hadde vært så gode med timingen :(

Altså... Fruktbart sekret i flere dager. Positiv EL-test for to dager siden, negativ i går. Høy, myk, åpen tapp i flere dager, nå har den lukket seg....

Må vel bare fortsette med EL-tester til jeg vet hva som har skjedd, da? Eller ikke skjedd?
Kanskje eggløsningen er idag da, siden tempen sank. Så temphopp i morgen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er jammen godt jeg har dere :) Nå har jeg i alle fall en ørliten tro på at tempen kan stige i morgen. Pliiiiiiiis!
 
Var å henta pergotime på apoteke idag. Så nå har jeg vertfall liggende til neste pp hvis jeg tør prøve!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp