Vi som temper!

Skjønner deg godt, jeg måtte vel vente 3-4 dager før jeg flyttet, men du har fått ganske så sterk strek i dag. Skal du ta digital? :)
Jeg kommer sikkert til å bruke opp de siste billigstrimlene nå for å se at strekene blir sterkere, og så har jeg en clear blue plus som jeg tenkte ta på lørdag el søndag. Har ingen digital, men hadde jo vært veldig tilfredsstillende å se "gravid" lyse mot meg svart på hvitt. Kanskje jeg må ut å svi av noen hundrelapper på en digital? :)

Jeg kommer sikkert til å bruke opp de siste billigstrimlene nå for å se at strekene blir sterkere, og så har jeg en clear blue plus som jeg tenkte ta på lørdag el søndag. Har ingen digital, men hadde jo vært veldig tilfredsstillende å se "gravid" lyse mot meg svart på hvitt. Kanskje jeg må ut å svi av noen hundrelapper på en digital? :)

Hihi.. Neida, må jo ikke det. Billigere å bestille på www.billig-teste.dk eventuelt. :) ;)

Masse lykke til Medusa:) håper dere tar egget:)

Jeg tror kanskje jeg ser "noe" på testen fra i dag tidlig. Lurte på det samme i dag tidlig men sådde ikke tid til å studere under all slags lys, så avskrev den som negativ. Noe jeg selvsagt bør gjøre nå også siden dette er langt utfor tidsfristen. Men hadde vert gøy da - om det var noe der. Mulig eg må teste i morgen også:D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tror kanskje jeg ser "noe" på testen fra i dag tidlig. Lurte på det samme i dag tidlig men sådde ikke tid til å studere under all slags lys, så avskrev den som negativ. Noe jeg selvsagt bør gjøre nå også siden dette er langt utfor tidsfristen. Men hadde vert gøy da - om det var noe der. Mulig eg må teste i morgen også:D

Oj! Så spennende!! Da må du trste i morgen :) Krysser fingrene :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk:) Håper veldig at det klaffer nå, altså!

Veldig spennende at du ser "noe"! Jeg har ikke sett antydning til noe på noen av de testene jeg har tatt siden vi begynte å prøve i høst... Du har mange tester liggende, eller? Synes du skal kjøre på med en i morgen også! Nå som vi er i siget, liksom :P

3 gravide i tempetråden, og alle på august! Så gøy :-) Lurer på hvor mange som blir neste pp. *krysser fingrene* for mye babystøv i tempegjengen. Sara: SÅ KJIPT! :-( Håpte virkelig det skulle klaffe for deg denne ganga! :-(

ImageUploadedByBV Forum1387473056.467593.jpg

Fikk positiv test i forgårs, på CD 12. Disse testene er, ovenfra, CD 13 kl. 10, CD 13 kl. 14 og i dag CD 14.

Jeg kan vel regne med at EL har vært nå da? Tempen min har ikke gått så veldig opp, kun fra 36,2 til 36,5.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vis vedlegget 44021

Fikk positiv test i forgårs, på CD 12. Disse testene er, ovenfra, CD 13 kl. 10, CD 13 kl. 14 og i dag CD 14.

Jeg kan vel regne med at EL har vært nå da? Tempen min har ikke gått så veldig opp, kun fra 36,2 til 36,5.

Ser jo sånn ut :) Tempen stiger nokk de neste dagene, den har jo gått opp 0,3 da.. Tempen stiger med 0,2 til 0,5 grader ca etter eggløsning:)

Ser jo sånn ut :) Tempen stiger nokk de neste dagene, den har jo gått opp 0,3 da.. Tempen stiger med 0,2 til 0,5 grader ca etter eggløsning:)

Da håper jeg at jeg er skikkelig varm i morgen tidlig! Forrige pp lå jeg nemlig på rundt 36,85 etter EL.

Da håper jeg at jeg er skikkelig varm i morgen tidlig! Forrige pp lå jeg nemlig på rundt 36,85 etter EL.

Kan jo også være eggløsning var igår eller i dag:) Løsner jo som regel 12?-48 timer etter positiv test. :) Men siden du fikk neg test dagen etter, vil jeg jo tro det løsnet da du hadde positiv.

Jeg har nettopp avlest dagens test, og nå begynner jeg virkelig å tro at detter sant :D
Dagens test er øverst og den fra i går er nederst. Testen fra i dag er litt mørkere over det hele fordi den ikke er helt tørr enda ;) Jeg er 13 dpo idag og ikm er i morgen. Ser dere det? Jeg vet at det synes mye dårligere på bildet, men jeg kan tydelig se streken nå - sambo også :)

Vis vedlegget 43972

Gratulerer så mye :D

Hmm. El i dag kanskje? Jeg synes heller ikke el slimet mitt var helt timet denne gangen. Jeg fikk mengder søndag/mandag og el fredag. Men torsdag og fredag synes jeg ikke det var så mye slim. Nå har jeg drukket litt grapefruktjuice da, så det påvirker nok litt ;) Men skulle jo tro det var mest akkurat rundt el.
Håper du får temphopp i morra!

Håper EL kommer i morgen, for tempen ble litt lavere igjen i dag, ikke mye men litt. Men skjønner fortsatt lite. Tempen har vært snål denne gangen, ligget på samme nivå hele tiden, ikke opp og ned som den har gjort ellers.
Det er vel for at kroppen vet at jeg burde levert blodprøve senest på mandag, så den drøyer det, så det ikke blir mulig :P Slemme kroppen!

For søren, kan det ikke bare sette igang da? Når jeg liekvel vet det er på vei?

blod i dag, såpass at jeg ikke kaller det spotting, jeg kaller det lett blødning. Bare at... så kom det egentlig ikke mer? Det var ikke i bindet når jeg kom på do, det var på papiret. Det er bare spotting i bindet videre. Hvor søren blir det av denne mensen da? Vel, så var det muligens den andre EL likevel da, så kommer ikke mensen før om enda 3-4 dager, så kan jeg få gå med sånn spotting eviglenge? litt slik som i gamle dager?

El igår ser det ut som. Bomma denne gangen da :P

For søren, kan det ikke bare sette igang da? Når jeg liekvel vet det er på vei?

blod i dag, såpass at jeg ikke kaller det spotting, jeg kaller det lett blødning. Bare at... så kom det egentlig ikke mer? Det var ikke i bindet når jeg kom på do, det var på papiret. Det er bare spotting i bindet videre. Hvor søren blir det av denne mensen da? Vel, så var det muligens den andre EL likevel da, så kommer ikke mensen før om enda 3-4 dager, så kan jeg få gå med sånn spotting eviglenge? litt slik som i gamle dager?
Æsj Sara, nå syns jeg virkelig du skal bli gravid!

Jeg har nettopp avlest dagens test, og nå begynner jeg virkelig å tro at detter sant :D
Dagens test er øverst og den fra i går er nederst. Testen fra i dag er litt mørkere over det hele fordi den ikke er helt tørr enda ;) Jeg er 13 dpo idag og ikm er i morgen. Ser dere det? Jeg vet at det synes mye dårligere på bildet, men jeg kan tydelig se streken nå - sambo også :)

Vis vedlegget 43972
Olala! Gratulerer frøken :D

Sara: hadde en slik spottesyklus sist sykluS. Kjedelig. CD 24/25, så ingenting, så 28/29 og så tr i syv dager og så spotting i to dager til:(

Håper du finner ut av det snart! Spotting er bare kjipt!!

Back
Topp