Vi som temper!

Takk:) Håper veldig at det klaffer nå, altså!

Veldig spennende at du ser "noe"! Jeg har ikke sett antydning til noe på noen av de testene jeg har tatt siden vi begynte å prøve i høst... Du har mange tester liggende, eller? Synes du skal kjøre på med en i morgen også! Nå som vi er i siget, liksom :p

Trekker tilbake den "noe". Testet igjen i kveld (etter å ha holdtwg i 4 timer) og såg ingenting :( så kommer til å følge med på temperaturen og holde meg til lør/søn som neste testedag tenker jeg. Msn vet jo aldri:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vis vedlegget 44021

Fikk positiv test i forgårs, på CD 12. Disse testene er, ovenfra, CD 13 kl. 10, CD 13 kl. 14 og i dag CD 14.

Jeg kan vel regne med at EL har vært nå da? Tempen min har ikke gått så veldig opp, kun fra 36,2 til 36,5.


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenker du har hatt el. Min temperatur går ofte sakte oppover. Lykke til!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tusen takk! Og så spennende med deg også da :)
At du fortsatt har jevnt stigende graf nå er et veldig godt tegn - gleder meg til oppdatering i morra! Krysser fingrene for deg :)
Endelig, den store teste-dagen er her:) Og testen var til og med positiv, så positiv at sambo ble overbevist etter test nr 2;) :D:D:D HURRA, for verdens beste førjulsgave! <3 <3 <3
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1387523618.630780.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1387523618.630780.jpg
    263,3 KB · Visninger: 61
Endelig, den store teste-dagen er her:) Og testen var til og med positiv, så positiv at sambo ble overbevist etter test nr 2;) :D:D:D HURRA, for verdens beste førjulsgave! <3 <3 <3
HURRA :D :D :D Så fantastisk!!! Det var overbevisende streker! Gratulerer!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
HURRA :D :D :D Så fantastisk!!! Det var overbevisende streker! Gratulerer!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tusen takk :) Blir vanskelig å konsentrere seg på jobb i dag merker jeg.. godt det er siste dagen før juleferie! :)
 
Tusen takk :) Blir vanskelig å konsentrere seg på jobb i dag merker jeg.. godt det er siste dagen før juleferie! :)
Haha :) Jeg hadde et par møter i går, og jeg føler jeg var helt fjern - er sikker på at de syntes jeg var litt rar og ikke helt med ;) Går og smiler for meg selv og får plutselig litt hjertebank når jeg tenker at jeg ER gravid :D
Ja det er verdens beste julegave vi har fått! Og helt enig - veldig bra det er juleferie nå :p
 
Last edited:
Olala! Gratulerer frøken :D
Tusen takk :)
Håper EL kommer i morgen, for tempen ble litt lavere igjen i dag, ikke mye men litt. Men skjønner fortsatt lite. Tempen har vært snål denne gangen, ligget på samme nivå hele tiden, ikke opp og ned som den har gjort ellers.
Det er vel for at kroppen vet at jeg burde levert blodprøve senest på mandag, så den drøyer det, så det ikke blir mulig :p Slemme kroppen!
Ser ut som du har hatt el nå ja :D Krysser fingrene for at det blir positiv test på deg før nyttår :)
 
Endelig, den store teste-dagen er her:) Og testen var til og med positiv, så positiv at sambo ble overbevist etter test nr 2;) :D:D:D HURRA, for verdens beste førjulsgave! <3 <3 <3

Oi oi!
Føler tempetråden oversvømmes av positive tester for tiden :D
Veldig hyggelig! Gratulerer så mye :)
To veldig fine og tydelig streker!
Kos deg med juleferien nå :D
 
Oi oi!
Føler tempetråden oversvømmes av positive tester for tiden :D
Veldig hyggelig! Gratulerer så mye :)
To veldig fine og tydelig streker!
Kos deg med juleferien nå :D
Tusen takk :) Jeg føler meg ikke helt som et fullverdig medlem av tempetråden i og med at jeg kun har tempet denne syklusen, men har fulgt med litt på tråden deres i det siste i og med at jeg ikke er så erfaren temper ;) Jeg fikk imidlertid kraftig hjertebank da jeg tempen i dag tidlig, tempen hadde sunket med 0,2 grader :eek: Men tempet på nytt 3 ganger og da var den stabil på 0,09 under gårsdagens temp..men allikevel har den jo sunket, så jeg fryktet det verste før jeg løp på badet for å ta test. Krysser fingrene for at tempnedgangen ikke betyr noe og at lille spiren klarer å klore seg fast til månedsskifte august/september!! <3<3<3
 
DEt er vanlig at tempen går opp og ned når man er gravid. Derfor de anbfaler at en slutter å tempe når en har fått positiv test. Skaper for mange bekymringer :)

Du må bare slappe av å nyte det i troen på at alt kommer til å gå bra :) Er jo ikke vits å ta sorgene på forskudd.
 
Her gikk temperaturen ned igjen - så gadd ikke teste idag. Er den på samme nivå i morgen gidder jeg heller ikke å teste. Har vel ikke helt troa på denne syklusen - så får håpe det blir bedre lykke neste år:) for alle oss som venter på spirene:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Endelig, den store teste-dagen er her:) Og testen var til og med positiv, så positiv at sambo ble overbevist etter test nr 2;) :D:D:D HURRA, for verdens beste førjulsgave! <3 <3 <3

FOR en flott førjulsgave! Gratulerer så masse!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gitt opp denne mmd jeg, tempen er på en eviglang bærtur som den har vært i over 1 år no >.< tempen og tanta er bestevenner, sikker på at de mobber eggløsningen så mye at den tar livet sitt snart....
 
Gratulerer så mye! Fantastisk flotte streker der, da :) Skikkelig god stim her nå!
 
Gitt opp denne mmd jeg, tempen er på en eviglang bærtur som den har vært i over 1 år no >.< tempen og tanta er bestevenner, sikker på at de mobber eggløsningen så mye at den tar livet sitt snart....
Uff liisjja :( Håper det stabiliserer seg hos deg veldig snart. Stor klem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk :)

Ser ut som du har hatt el nå ja :D Krysser fingrene for at det blir positiv test på deg før nyttår :)

Takk :) Ja, endelig :D Og plutselig satte FF meg på 3 DPO. Så jeg fikk tatt blodprøve i dag, så håper bare den viser at jeg har hatt eggløsning. Og ikke minst at det blir positivtest å få i mellomjula :D
 
Back
Topp