Vi som temper!

For en superbra linje prikkeline!! Gratulerer så mye!!! <3

Baby2014?: min temperatur er av og til høy helt til tr kommer, til dagen før og av og til noen dager inn i tr - så varierer. Lykke til med testingen:)

Min temperatur har tatt en oppsving :D det var jo hyggelig, men har litt vondt i halsen så kan el være det. Men det vil tiden vise:) satser på at vi får mange grønne streker (i ff altså) :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
For en superbra linje prikkeline!! Gratulerer så mye!!! <3

Baby2014?: min temperatur er av og til høy helt til tr kommer, til dagen før og av og til noen dager inn i tr - så varierer. Lykke til med testingen:)

Min temperatur har tatt en oppsving :D det var jo hyggelig, men har litt vondt i halsen så kan el være det. Men det vil tiden vise:) satser på at vi får mange grønne streker (i ff altså) :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fin oppsving, det der! Når tenker du å teste? Dette har jo nesten blitt som en julekalender. Nye oppturer hver dag!
 
Positiv EL-test! Hurra!

image.jpg
 
Har dere lagt grafene deres oppå en annen for å sammenligne før?

Syns det er fasinerende å se hvordan streken følger hverandre.
Spesielt i tiden rundt el som har vært på cd 13,14 og 15.


revpS34dS[1].png
 
Har dere lagt grafene deres oppå en annen for å sammenligne før?

Syns det er fasinerende å se hvordan streken følger hverandre.
Spesielt i tiden rundt el som har vært på cd 13,14 og 15.


Vis vedlegget 43990
Ja, det er jo utrolig likt! Mine hadde nok ikke blitt så like, tror jeg. Greit at ting er så forutsigbart, da!
 
Siden ingen andre melder seg, og jeg åpenbart er med inn i 2014, kan jeg lage ny tråd når jeg finner tid på pc.

Lite tid nå i juletider, men skal prøve.
 
Jippi! :) Gratulerer. Det er jo ingen tvil med den streken der. :D Og da kommer du til august. Jippi! <3

*Taster på app på mobilen*
JA :D Men tror ikke jeg tør å flytte ut av FS før over helgen. Jeg vet jo at faren med å teste tidlig, er at de kjemiske også gir utslag.
 
JA :D Men tror ikke jeg tør å flytte ut av FS før over helgen. Jeg vet jo at faren med å teste tidlig, er at de kjemiske også gir utslag.

Skjønner deg godt, jeg måtte vel vente 3-4 dager før jeg flyttet, men du har fått ganske så sterk strek i dag. Skal du ta digital? :)
 
Har dere lagt grafene deres oppå en annen for å sammenligne før?

Syns det er fasinerende å se hvordan streken følger hverandre.
Spesielt i tiden rundt el som har vært på cd 13,14 og 15.


Vis vedlegget 43990

Ja! Det er ganske gøy! Du kan også vise hvor el er med den røde streken:)

Min graf denne måneden er litt ulik de andre - håper dette er et godt tegn:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Medusa_83: testet i dag - ingenting. Tenker å teste igjen på lørdag - om ingen linje Nr 2 da heller, begynner jeg å planlegge neste syklus.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fantastisk! Gratulerer så mye :D
Veldig gøy og motiverende å se at det klaffer når dere har holdt på så lenge :)
Gir håp til oss andre hehe ;)
Tusen takk :) Det er verdt å vente lenge på noe man ønsker seg så inderlig :)
 
Gratulerer så mye! :D:D:D
Nå ble jeg veldig spent på morgendagen for min del..ser ut som vi er rimelig synkrone: jeg er også 13dpo i dag og ikm imorgen (i følge ff, 12dpo i følge positiv el-test) og har bestemt meg for å teste for første gang imorgen. Håper så på tidenes beste start på juleferien!! :):):) Innbiller meg at jeg har masse symptomer (hvertfall ekstremt mye kviser som var det tydeligste av symptomene mine sist jeg var gravid, det er i allefall ikke innbilning :p)

Dere som er erfarne tempere, når faller tempraturen dersom tr er på vei? Dette er min første tempesyklus, så kjenner ikke mine egne tempsvingninger så godt enda.. Men tempen stiger hvertfall fortsatt hos meg, har gjort det hver eneste dag siden EL (inkl i dag hvor tempen var 0,06 høyere enn i går), endring fra dag til dag siden EL har vært mellom +0,05 og +0,10)
Tusen takk! Og så spennende med deg også da :)
At du fortsatt har jevnt stigende graf nå er et veldig godt tegn - gleder meg til oppdatering i morra! Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp