48 poeng i dag! Jeg testa ikke idag, dør på meg av spenning!Hva med i dag da? Og dagens test?
Jeg er 9 dpo og 40 poeng, men har aldri hatt VIP før da, så litt uvant med disse poengene.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
48 poeng i dag! Jeg testa ikke idag, dør på meg av spenning!Hva med i dag da? Og dagens test?
Jeg er 9 dpo og 40 poeng, men har aldri hatt VIP før da, så litt uvant med disse poengene.
48 poeng i dag! Jeg testa ikke idag, dør på meg av spenning!
Åh neiVet ikke om jeg er 11 eller 16 dpo, men juli ble det ikke.
Første syn av blod observert nå, så da blir det sånn. Håper på 16 så jeg snart kommer i gang med neste.
Ja det er spennende nå!Bra innsats! Da venter jeg spent på testen din i morgen.
*Taster på app på mobilen*
Fytti rakkern, den grafen din er pen blir jo utrolig spennende å se hva testen sier! I morgen, eller?48 poeng i dag! Jeg testa ikke idag, dør på meg av spenning!
I morgen ja! Tempen økte greit idag! Grugleder meg til i morgen, er den negativ så blir jeg så lei meg! 11 dpo med supersensitiv test.Fytti rakkern, den grafen din er pen blir jo utrolig spennende å se hva testen sier! I morgen, eller?
Den skal jo være positiv, så det går nok fint Men, altså.... Det er jo fryktelig tidlig enda, så ville ikke sett altfor svart på det uansett. Masse lykke til, i alle fall!I morgen ja! Tempen økte greit idag! Grugleder meg til i morgen, er den negativ så blir jeg så lei meg! 11 dpo med supersensitiv test.
Vet ikke om jeg er 11 eller 16 dpo, men juli ble det ikke.
Første syn av blod observert nå, så da blir det sånn. Håper på 16 så jeg snart kommer i gang med neste.
Det er 5-lingeneJa det er spennende nå!
Vi får se Fryktelig spent!Den skal jo være positiv, så det går nok fint Men, altså.... Det er jo fryktelig tidlig enda, så ville ikke sett altfor svart på det uansett. Masse lykke til, i alle fall!
Det er 5-lingene
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Da er det bare å kose seg masse i helgen Men ikke begynn med Crionone før du er HELT sikker på at eggløsning har vært, for gyn sa at crinonen kunne sperre veien for sæden - og DET vil vi jo ikke!!Gud...jeg må ikke glemme crinone'n! Har ikke tenkt på det på et par dager.... Neeesten pos el test ikveld.
Irri at en ikke ser grafer og signaturer i appen! Kan en skru det på?
Fryktelig tidlig syns jeg ikke det er men, har jo ikm på tirsdag Men mister jo ikke håpet før tr ankommer!Den skal jo være positiv, så det går nok fint Men, altså.... Det er jo fryktelig tidlig enda, så ville ikke sett altfor svart på det uansett. Masse lykke til, i alle fall!
Vel... Synes jo det er tidlig når det er før IKM, ingen grunn til å gi helt opp om testen ikke er positiv, liksomFryktelig tidlig syns jeg ikke det er men, har jo ikm på tirsdag Men mister jo ikke håpet før tr ankommer!
I morgen ja! Tempen økte greit idag! Grugleder meg til i morgen, er den negativ så blir jeg så lei meg! 11 dpo med supersensitiv test.
Nei som sagt, mister ikke håpet før tr kommer. Den ser ganske lik ut ja!Vel... Synes jo det er tidlig når det er før IKM, ingen grunn til å gi helt opp om testen ikke er positiv, liksom
Her er forresten grafen min fra da jeg ble gravid med Even, ikke helt ulik din etter EL, synes jeg...Vis vedlegget 40068
Kos dere!Cd11, svaaak strek på el-test når jeg testet til "riktig tid" i dag, veldig mye sterkere på kveldsurin, kun 1 time etter siste dobesøk. Tror ikke den kroppen min følger boka helt i hvert fall.
Pleier egentlig ikke få el før rundt cd16+, men med den "nestenpositive" el-testen i dag, satser jeg på en gjentagelse av forrige pp med positiv el-test cd 13 og el cd 14. Nå håper jeg bare svømmerne til mannen og mitt egg gjør jobben sin!