Vi som temper!

Hva med i dag da? Og dagens test?

Jeg er 9 dpo og 40 poeng, men har aldri hatt VIP før da, så litt uvant med disse poengene.

Sent from my iPad using BV Forum
48 poeng i dag! Jeg testa ikke idag, dør på meg av spenning!

Gud...jeg må ikke glemme crinone'n! Har ikke tenkt på det på et par dager.... Neeesten pos el test ikveld.

Irri at en ikke ser grafer og signaturer i appen! Kan en skru det på?

Vet ikke om jeg er 11 eller 16 dpo, men juli ble det ikke.

Første syn av blod observert nå, så da blir det sånn. Håper på 16 så jeg snart kommer i gang med neste.
Åh nei :(

Fytti rakkern, den grafen din er pen :) blir jo utrolig spennende å se hva testen sier! I morgen, eller?
I morgen ja! Tempen økte greit idag! Grugleder meg til i morgen, er den negativ så blir jeg så lei meg! 11 dpo med supersensitiv test.

I morgen ja! Tempen økte greit idag! Grugleder meg til i morgen, er den negativ så blir jeg så lei meg! 11 dpo med supersensitiv test.
Den skal jo være positiv, så det går nok fint ;) Men, altså.... Det er jo fryktelig tidlig enda, så ville ikke sett altfor svart på det uansett. Masse lykke til, i alle fall!

Den skal jo være positiv, så det går nok fint ;) Men, altså.... Det er jo fryktelig tidlig enda, så ville ikke sett altfor svart på det uansett. Masse lykke til, i alle fall!
Vi får se :) Fryktelig spent!

Gud...jeg må ikke glemme crinone'n! Har ikke tenkt på det på et par dager.... Neeesten pos el test ikveld.

Irri at en ikke ser grafer og signaturer i appen! Kan en skru det på?

Da er det bare å kose seg masse i helgen ;) Men ikke begynn med Crionone før du er HELT sikker på at eggløsning har vært, for gyn sa at crinonen kunne sperre veien for sæden - og DET vil vi jo ikke!! ;)

På telefonen må jeg trykke på linkene for å få opp grafer. Litt irriterende det ja. Vet ikke om det går an å skru på jeg? Kanskje andre vet?

Noen her som har opplevd at det "bobler" i eggstokkene rundt el?
Jeg er på cd14 og ingen antydning til el, annet enn at det kjennes ut som at de bobler og trykker litt i eggstokkene.
Og jeg vet PCOS kan gjøre at el-tester ikke funker og at Pergotime kan gi mindre og "feil" sekret, men jeg vil bare ha et tegn eller helst eggløsning.

Fryktelig tidlig syns jeg ikke det er men, har jo ikm på tirsdag :) Men mister jo ikke håpet før tr ankommer!

Fryktelig tidlig syns jeg ikke det er men, har jo ikm på tirsdag :) Men mister jo ikke håpet før tr ankommer!
Vel... Synes jo det er tidlig når det er før IKM, ingen grunn til å gi helt opp om testen ikke er positiv, liksom ;)

Her er forresten grafen min fra da jeg ble gravid med Even, ikke helt ulik din etter EL, synes jeg...
image.jpg

Lykke til med testing! :D Med den fine grafen din krysser vi fingra for at du blir den første vi kan sende av gårde til augustgjengen! ;)

Cd11, svaaak strek på el-test når jeg testet til "riktig tid" i dag, veldig mye sterkere på kveldsurin, kun 1 time etter siste dobesøk. Tror ikke den kroppen min følger boka helt i hvert fall. :p
Pleier egentlig ikke få el før rundt cd16+, men med den "nestenpositive" el-testen i dag, satser jeg på en gjentagelse av forrige pp med positiv el-test cd 13 og el cd 14. Nå håper jeg bare svømmerne til mannen og mitt egg gjør jobben sin! :D

Vel... Synes jo det er tidlig når det er før IKM, ingen grunn til å gi helt opp om testen ikke er positiv, liksom ;)

Her er forresten grafen min fra da jeg ble gravid med Even, ikke helt ulik din etter EL, synes jeg...Vis vedlegget 40068
Nei som sagt, mister ikke håpet før tr kommer. Den ser ganske lik ut ja! :D

Cd11, svaaak strek på el-test når jeg testet til "riktig tid" i dag, veldig mye sterkere på kveldsurin, kun 1 time etter siste dobesøk. Tror ikke den kroppen min følger boka helt i hvert fall. :p
Pleier egentlig ikke få el før rundt cd16+, men med den "nestenpositive" el-testen i dag, satser jeg på en gjentagelse av forrige pp med positiv el-test cd 13 og el cd 14. Nå håper jeg bare svømmerne til mannen og mitt egg gjør jobben sin! :D
Kos dere! :)

Back
Topp