Vi som temper!

Har du testet Sara? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har funne en positiv ting med at jeg fikk tanta på besøk igår å det er at jeg kan ivei å ta blodprøve idag :)
Må vist ta det 2. 3. Eller 4. Mensdag så da slipper jeg å vente ;)

Når skal du teste Lykkeliten? :)

Tempen min er jo helt på tur?!? Kanskje kroppen ikke fikk til EL og bare lager tr istedet. Og at alle symptomene mine er effekt av WY? Ser jo ut som tr er på vei altfor tidlig. Dustekropp. 36,5 og 36,6 målte jeg i dag. Det pleier å være dagen før tr. 36,8 skal du være dpo.

Testen er blendahvit. Jeg er 9 dpo om det løsnet ett egg, eventuelt aner jeg ikke hva som skjer i kroppen nå. :(

*Taster på app på mobilen*

Tempen min er jo helt på tur?!? Kanskje kroppen ikke fikk til EL og bare lager tr istedet. Og at alle symptomene mine er effekt av WY? Ser jo ut som tr er på vei altfor tidlig. Dustekropp. 36,5 og 36,6 målte jeg i dag. Det pleier å være dagen før tr. 36,8 skal du være dpo.

Testen er blendahvit. Jeg er 9 dpo om det løsnet ett egg, eventuelt aner jeg ikke hva som skjer i kroppen nå. :(

*Taster på app på mobilen*
Håper bare tempen tuller å at du brygger på en spire! Det fortjener du!! <3

Håper bare tempen tuller å at du brygger på en spire! Det fortjener du!! <3

Takk for gode ord, ble lei meg da jeg fikk dagen-før-tr temp i dag. Fortsatt kvalm og frossen, så kroppen er jo ute på tur den og.

Du fortjener en spire du og! Synes alle skulle sluppet denne ventingen.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, se grafen.

Ny nedtelling ja. Skulle akkurat til å rope på deg. Da krysser vi fingrene for at tempen din holder seg oppe enda noen dage hvor vi venter i spenning da. :)

Hei alle tempere :)

Har fått et visk av lykkeliten_86 at det det lønner seg å tempe, så jeg får prøve å se om jeg får det til :)
Har til vanlig ganske lav kroppstemperatur og har akkurat nå kun et digitalt termometer, sånn man lyser med i tinningen:)

Har tempet kun 2 dager nå, skal begynne ordentlig neste måned,noe jeg håper jeg slipper:smiley-angelic001;)

Oki, resultatene er slik da (veit ikke om jeg gjør det riktig engang)

I følge app var eggløsning 8 november og 6 dpo var det 36.9 og det samme i dag 7 dpo:)

Som ny temper lurer jeg veldig på når tempen vil synke før mens?Og hva som påvirker tempen, selvfølgelig sykdom,men andre ting? Hva må jeg huske på? :laughing5

Hei alle tempere :)

Har fått et visk av lykkeliten_86 at det det lønner seg å tempe, så jeg får prøve å se om jeg får det til :)
Har til vanlig ganske lav kroppstemperatur og har akkurat nå kun et digitalt termometer, sånn man lyser med i tinningen:)

Har tempet kun 2 dager nå, skal begynne ordentlig neste måned,noe jeg håper jeg slipper:smiley-angelic001;)

Oki, resultatene er slik da (veit ikke om jeg gjør det riktig engang)

I følge app var eggløsning 8 november og 6 dpo var det 36.9 og det samme i dag 7 dpo:)

Som ny temper lurer jeg veldig på når tempen vil synke før mens?Og hva som påvirker tempen, selvfølgelig sykdom,men andre ting? Hva må jeg huske på? :laughing5

Nå husker ikke jeg helt hva jeg har sagt til hvem bestandig, men har du lest innlegg nummer tre i denne tråden? På første siden? Der har jeg forsøkt å oppsummere hva som er viktig ved temping hvert fall.

Siden du er dpo kan du jo bruke denne syklusen som test syklus, men om tanta kommer så vil jeg anbefale deg å bestille termometer på www.billig-teste.dk, kommer i posten to dager etter du har bestilt. For å tempe i pannen blir nok litt for unøyaktig for å følge med på syklusen.

Lykke til, og spør i vei om det er noe mer du lurer på. :)

Og velkommen hit, grafen din kan du sende på melding til meg, så legger jeg deg med i førsteinnlegget. Vi liker å følge med på grafene til hverandre. :p

Last edited:
Early Pregnancy Signs på ff er på 32 poeng.. hvordan er det med dere andre i dpoland?

Hva med i dag da? Og dagens test?

Jeg er 9 dpo og 40 poeng, men har aldri hatt VIP før da, så litt uvant med disse poengene.

Er 7 DPO og har 24 poeng. Men brygger på en forkjølelse kjennes det ut som, så legger nok ikke inn alle symtomer som jeg kanskje burde. Småkvalm og feber blant annet.

Er 7 DPO og har 24 poeng. Men brygger på en forkjølelse kjennes det ut som, så legger nok ikke inn alle symtomer som jeg kanskje burde. Småkvalm og feber blant annet.

Æsj da. God bedring. Kjedelig start på helgen.

Tusen takk :-) Humøret er derimot på topp, er jo i DPO-land og går bare å venter på forhåpentligvis positive nyheter :D

Det er jo bra, godt å ha noe positivt og tenke på når man er syk. Verre å være syk samtidig med besøk av tr. Dobbel-dritt.

Back
Topp