Vi som temper!

Et par tips til dere "medcrinonebrukere". :p Husk at en vanlig bivirkning av crinonen er småblødninger, så ikke frik helt ut om det kommer ut rosa/røde/gule/oransje/ eller til og med svarte rester, det er helt normalt! ;) Etter noen dager kan det også begynne å komme ut litt større klumper, ser litt ut som cottage cheese eller vått papir, ikke veldig delikat, men også normalt.
Mange blir også veldig trøtte av den og får veldig ømme pupper. (jeg signerer på alle disse bivirkningene :p)
Sår nedentil kan man også bli, etter noen uker på crinone da jeg venta minstemann, ble jeg til slutt helt desperat for jeg var så sår. Det som lindret for meg var å smøre litt naturell yoghurt på pinnen før jeg førte den inn. ;)
Ellers vil jeg råde dere til å hamstre truseinnlegg, det trengs! :p
Shit! Godt du tipset om dette :) Blødninger jeg er mest "redd" for, da vil jeg sikkert automatisk koble til spotting som jeg pleier og at det dermed ikke fungerer. De andre greiene skal jeg takle fint. Men takk for advarslene :)

Godt å høre at du ble tatt på alvor å fikk god hjelp *prikkeline*

Håper det holder til mål nå Sara :)

Jeg hadde en synlig strek på el-testen i går, men i dag var den blank igjen. Er dette normalt?

Og sånn skal det fortsette. Spent på tempen din i morgen. :-)

*Taster på app på mobilen*

Fortsatt høy.

Derved ligger denne syklusen over snittet på chart overlay for i dag. Men det gjorde det sist syklus også, når tempen først falt 16 dpo og mens 17 dpo. Normalt faller den dagen før mens, men mens pleier være 15, senest 16 dpo.

Tror ingen ting pga sist syklus. Da trodde jeg det måtte ha klaffet siden tempen var høy så lenge. Testene var negative, men jeg håpet. Snek på juni, regnet ut hvor langt på vei jeg var i bv appen. Og fikk mens likevel.

Jeg tror ikke. Legger ikke inn noe i noen app. Skriver ikke på juli at jeg tror jeg kanskje kommer dit.

Jeg bare venter. Tester om mannen synes det er en idé, men ellers bare venter.

Venter i spenning og håper for deg!! Hvor mye var det per halvtime en skulle justere tempen målte 45 min tidligere idag skal jeg plusse på 0.03, eller 0.3?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

0,05 på en halvtime. Inntil en halvtime før er greit, så legger du til 0,05 og da bare er 15 min før er du "innenfor".

Kjedelig med slik hopp-og-sprett temp! Er ikke helt greit å vite hvor man er da :( Men håper du er dpo, og at vi får spirer til jul hele gjengen :)
Her våkna jeg opp med mensen så heg begynner på ny pp..
Så bra gynekologen tok deg seriøst, så håper cricone funker ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fortsatt høy.

Derved ligger denne syklusen over snittet på chart overlay for i dag. Men det gjorde det sist syklus også, når tempen først falt 16 dpo og mens 17 dpo. Normalt faller den dagen før mens, men mens pleier være 15, senest 16 dpo.

Tror ingen ting pga sist syklus. Da trodde jeg det måtte ha klaffet siden tempen var høy så lenge. Testene var negative, men jeg håpet. Snek på juni, regnet ut hvor langt på vei jeg var i bv appen. Og fikk mens likevel.

Jeg tror ikke. Legger ikke inn noe i noen app. Skriver ikke på juli at jeg tror jeg kanskje kommer dit.

Jeg bare venter. Tester om mannen synes det er en idé, men ellers bare venter.

Da blir det veldig spennende i morgen. :) Håper spottingen holder seg unna.

Sent from my iPad using BV Forum

:( Satse stort på denne pp da. Rekker å bli gravid i god tid til jul :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æsj!!! Dust-tante. :( Lykke til i ny pp. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Oi spennende graf Sara! Håper den sitter :)

Ble selv litt påvirket av dere her så nå bestilte jeg meg også noe Wild yam :p
Selv om "kildene" mine ikke var helt pålitelige de forrige syklusene så har det jo vært antydning til ganske kort lutealfase og siden man ikke kan få for mye progesteron så kan det jo ikke skade med litt Wild yam :D

*håperjulenissenersnilliår*

Jeg håper.

Håper, men nekter å tro. Regner ikke ut tid for ul, kontroller og perm.
Jeg bare registrerer at jeg blør ikke enda, men begynte vel på kvelden 15 dpo sist? Kan sjekke grafen om jeg gidder.

He he... Ser ut som tempen din falt på dag 16, og at mensen kom dagen etter det forrige runde. Veldig spennende nå, altså!

8 dpo og 31 poeng i FF. Har fått 30 dager gratis VIP igjen, så nå kan jeg se på sånt også. :p

Negativ test i dag. Kvalm. Litt menssmerter igjen i dag. Må vel vente og se... Synes tempen min er rar. Litt lavere enn vanlig dpo, og særlig når den startet så høyt for noen dager siden.

He he... Ser ut som tempen din falt på dag 16, og at mensen kom dagen etter det forrige runde. Veldig spennende nå, altså!

Ja, men faktisk begynte jeg å spotte 14 dpo sist.

Jeg er 15 nå og ser ikke blod.

Tester i morgen om tempen er høy og intet blod.

Vi skal ikke ha blod denne gangen, vi vil ha positive tester og spirer i magen :) Håper du er førstemann ut Sara!

Oi spennende graf Sara! Håper den sitter :)

Ble selv litt påvirket av dere her så nå bestilte jeg meg også noe Wild yam :p
Selv om "kildene" mine ikke var helt pålitelige de forrige syklusene så har det jo vært antydning til ganske kort lutealfase og siden man ikke kan få for mye progesteron så kan det jo ikke skade med litt Wild yam :D

*håperjulenissenersnilliår*
Hehe, det blir bra med WY skal du se :) Og spesielt hvis du har trua på det selv - det er det viktigste ;)

Jeg synes det høres positivt ut jeg. :-)

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp