Medusa_83
Forumet er livet
Ja, det er jo en mulighetForresten, kanskje du kan teste litt ved å bruke to strimler de dagene du kan teste direkte? Spare på urinen og teste på den igjen seinere på dagen og sammenlikne de to?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo en mulighetForresten, kanskje du kan teste litt ved å bruke to strimler de dagene du kan teste direkte? Spare på urinen og teste på den igjen seinere på dagen og sammenlikne de to?
Uff, skjønner. Selv er jeg litt "høy" fordi det til tross for mine bekymringer gikk veldig fint å teste på min jobb, men det går nok kjapt over når jeg sikkert snart glømmer noe avslørende på do :-o *distre* Håper du finner svar på spørsmåley ditt!Altså.... Det er litt vanskelig å forklare, men jeg vil i alle fall unngå i det lengste å drive med det der på jobb. At jeg ikke ønsker å vekke mistanke, og at man i utgangspunktet ikke kan være på do så lenge om gangen på min jobb, er noen grunner. Jeg forstår jo at jeg ikke dør om jeg tar EL-tester på jobb, men det er langt fra ønskelig. Derfor prøver jeg å finne en annen løsning.
Jeg tror det går helt fint Tror ikke det er noe problem i det hele tatt.POSTER DENNE PÅ NYTT. Noen som vil mene noe?
Dere som er gode på dette med EL-tester... Vet dere om urinen kan være noen timer i et urinprøveglass før man tester? På mandager og fredager er det kliss umulig for meg å få testet mellom 11 og 15, så lurte på å tisse i et glass på jobb, ta med hjem, og teste der. Kommer det til å funke, tror dere?
Det eneste jeg kan se på bruksanvisningen, er at urinen skal ha en temperatur på 4-30*C, så da må det vel kunne gå an å vente litt med å kjøre testen??? Eller?
Utviklingen går lynkjapt for tidenJeg tror det går helt fint Tror ikke det er noe problem i det hele tatt.
Jeg tester alltid i 17- tida etter å ha gått tre- fire timer siden sist og prøver å ikke drikke så mye. Er det mellom 11 og 15 man skal teste nå? Syns ikke det er lenge siden man måtte teste på ettermiddagen, mellom 15 og 19?
- Taster med appen -
Den er vertfall på veg opp igjen :-D Krysser fingrene !!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
POSTER DENNE PÅ NYTT. Noen som vil mene noe?
Dere som er gode på dette med EL-tester... Vet dere om urinen kan være noen timer i et urinprøveglass før man tester? På mandager og fredager er det kliss umulig for meg å få testet mellom 11 og 15, så lurte på å tisse i et glass på jobb, ta med hjem, og teste der. Kommer det til å funke, tror dere?
Det eneste jeg kan se på bruksanvisningen, er at urinen skal ha en temperatur på 4-30*C, så da må det vel kunne gå an å vente litt med å kjøre testen??? Eller?
He he... Greit å ha noe å bedrive tiden med også. Og så kan det jo hende at testene slår til og kan gi litt klare svar denne gangen?Jeg tenkte egentlig å ikke bry meg opp å teste etter eggløsning denne pp, ettersom de aldri viser TYDELIG positiv. Men klarer nokk ikke å holde meg. Så jeg begynner å teste i morgen på ettermiddagsurin.
Så godt å høre! Så spennende at de kan se sånne ting Jeg skulle ønsker jeg var der på den tiden "rett etter forventet eggløsning", så en kan se om egget har sluppet osv. Så gøy. Da krysser vi fingrene for at crinone hjelper :-D Skal du begynne på det nå denne pp?Da har jeg vært hos en veldig hyggelig gynekolog, og han kunne fortelle meg om at alt så veldig bra ut. Slimhinnene var passe tykke og fine, og han kunne se at jeg hadde hatt eggløsning fra høyre side denne gangen. Talte også 7-9 egg som hadde tapt kampen denne måneden, mot det egget som hadde vunnet (sluppet). Ganske utrolig at det kan se dette her spør du meg! Alt så bra ut, og det var mange egg "igjen".
Etter at han hadde sett grafene mine fra FF, og hørt min historie om spotting etter eggløsning, sier han at det er veldig sannsynlig at jeg har litt lavt progesteronnivå. Det syntes han også grafene mine viste, siden de svingte sånn. De burde være med stabilt høyt hele perioden sa han. Han mente derfor vi skulle prøve Crinone, så skrev ut det. Det var ikke noe poeng å teste for det sa han, siden kroppen aldri kunne få "for mye" av progesteron. Så da blir det å prøve ut det, og jeg kutter da ut Wild Yam. Han mente ikke jeg burde gå på begge deler.
Så da får vi se Jeg håper virkelig dette hjelper meg og at gullegget fester seg godt inne i livmoren min denne måneden
Da har jeg vært hos en veldig hyggelig gynekolog, og han kunne fortelle meg om at alt så veldig bra ut. Slimhinnene var passe tykke og fine, og han kunne se at jeg hadde hatt eggløsning fra høyre side denne gangen. Talte også 7-9 egg som hadde tapt kampen denne måneden, mot det egget som hadde vunnet (sluppet). Ganske utrolig at det kan se dette her spør du meg! Alt så bra ut, og det var mange egg "igjen".
Etter at han hadde sett grafene mine fra FF, og hørt min historie om spotting etter eggløsning, sier han at det er veldig sannsynlig at jeg har litt lavt progesteronnivå. Det syntes han også grafene mine viste, siden de svingte sånn. De burde være med stabilt høyt hele perioden sa han. Han mente derfor vi skulle prøve Crinone, så skrev ut det. Det var ikke noe poeng å teste for det sa han, siden kroppen aldri kunne få "for mye" av progesteron. Så da blir det å prøve ut det, og jeg kutter da ut Wild Yam. Han mente ikke jeg burde gå på begge deler.
Så da får vi se Jeg håper virkelig dette hjelper meg og at gullegget fester seg godt inne i livmoren min denne måneden
Da har jeg vært hos en veldig hyggelig gynekolog, og han kunne fortelle meg om at alt så veldig bra ut. Slimhinnene var passe tykke og fine, og han kunne se at jeg hadde hatt eggløsning fra høyre side denne gangen. Talte også 7-9 egg som hadde tapt kampen denne måneden, mot det egget som hadde vunnet (sluppet). Ganske utrolig at det kan se dette her spør du meg! Alt så bra ut, og det var mange egg "igjen".
Med mine heller lite stabile temper i lutealfasen hadde det kanskje vært et poeng å teste WY for meg også da? Hvor kjøper dere, hvor mye trenger man for en syklus? (Og er det noe poeng for en som gjerne er halvveis i lutealfasen før hun er sikker på om hun har hatt el, nettopp bla pg amanglende stabilt høye målinger?)
Jeg har allerede begynt Rett på apoteket etter timen, og tok en med en gang. Det var gyn som sa jeg skulle gjøre det med en gang. Så da krysser jeg fingre for at det blir supre resultater av det Nå er jeg såå optimist, så føler liksom på meg at jeg blir gravid denne pp'en Haha, det skader jo ikke å være optimistSå godt å høre! Så spennende at de kan se sånne ting Jeg skulle ønsker jeg var der på den tiden "rett etter forventet eggløsning", så en kan se om egget har sluppet osv. Så gøy. Da krysser vi fingrene for at crinone hjelper :-D Skal du begynne på det nå denne pp?
Ja, han hadde "selvfølgelig" hørt om WY sa han. Han mente WY kunne ha en effekt, men jeg burde uansett ikke gå på begge deler. Og han mente selv at Crinone var mer effektivt.Oj. Mente gynekologen din at WY kan ha noen effekt da? Siden han brydde seg om et urtepreparat?
Nå fikk jeg ekstra håp for mitt eget WY prosjekt i så fall.
Og veldig bra at du fikk crinone, det SKAL virke for deg, dermed basta!
Sent from my iPad using BV Forum