Vi som temper!

Forresten... Tenkte å legge grafen på signaturen nå... Hvordan gjør man det? Er det bare å sette den linken som jeg sendte til Lykkeliten der, eller er det noe -opplegg, eller noe annet gøy?

Hundre år siden jeg gjorde noe med den signaturen, så har virkelig ikke peiling :rolleyes:
Troooor du trykke på "share" og kopierer den øverste linken som ligger der, "Chart Thumbnail" :)

Det er vel å sette inn den linken du sendte til Lykkeliten ja.

Men pass på, det er regler for hvor høye signaturene kan være, og din er vel helt på grensen sm det der, så få det ved siden av bildene, ikke under.

Ja, det var det.. Blir kanskje at jeg fjerner bildene, så kan jeg heller legge inn noe litt mer oppdatert NÅR jeg ikke lenger trenger tempegrafen min ;)

Er SÅ spent på deg i morgen, Sara!

I'm baack! :D Pc'n tok kvelden på torsdag kveld, så har jo ikke fått fulgt med på dere siden da. :rolleyes:
Men nå har vi endelig fått koblet til den nye, så nå satser jeg på å kunne følge med dere igjen! ;)

Sender en skikkelig trøsteklem til alle som har fått besøk av tantekreket! :love2
Og heier veldig på de spennende grafene her inne nå! Håper veldig på å få se et bilde av en positiv test fra Sara i morgen! :wav

Selv er jeg bare på cd7, så intet spennende å melde fra denne kanten enda. :p Fant forresten igjen et halvfullt glass med Wild Yam i skapet, har ikke brukt det på et par år, men datostemplinga er fortsatt bra, så funderer på om jeg skal prøve det denne gangen... Det blir så fryktelig dyrt med Crinone'n, og jeg har jo enda ikke på noen av de pp'ene jeg har brukt det blitt gravid...
Hmm... What to do... :confused013

Nei, er vel mer at jeg ikke har fått vært her inne noe særlig siden fredag, siden vi var hos svigers i helgen. Og det har jo skjedd litt med grafen din siden det ;)

Ja. Det har det heldigvis! :D :) Jeg er VELDIG glad, var redd jeg skulle få en evighetssyklus, og det har jeg overhode ikke tålmodighet til. :p All respekt til de av dere som har lange uregelmessige sykluser!

Tadaaaa! Takk for hjelpen :) Fryktelig så vanskelig det der skulle være...

Hvordan går det med testingen, Sara?

Det blir så fryktelig dyrt med Crinone'n, og jeg har jo enda ikke på noen av de pp'ene jeg har brukt det blitt gravid...
Hmm... What to do... :confused013

Crinone er kjempedyrt! har fått resept på det nå til tre sykluser... Om jeg skulle bli gravid så skal jeg fortsette med det til uke 10! Det blir jo fryktelig masse penger. koster jo over 500,- for 15 doser. Med 1 dose pr dag så ja...orker ikke regne ut en gang. Jeg trenger jo egentlig bare biiiitelitt forlengelse av lutealfasen..... Hvorfor måler de ikke progesteron før de skriver ut resept?

Og hva skjer med tempen din, Lykkeliten? Er det noe som har festet seg, kanskje? Ja? :D

Crinone er kjempedyrt! har fått resept på det nå til tre sykluser... Om jeg skulle bli gravid så skal jeg fortsette med det til uke 10! Det blir jo fryktelig masse penger. koster jo over 500,- for 15 doser. Med 1 dose pr dag så ja...orker ikke regne ut en gang. Jeg trenger jo egentlig bare biiiitelitt forlengelse av lutealfasen..... Hvorfor måler de ikke progesteron før de skriver ut resept?

Jeg tør ikke regne på hvor mye penger jeg har brukt på crinone opp i gjennom prøvetida mi... :rolleyes:
Har vel brukt crinone i lutealfasen i til sammen 7-8 pp'er nå. Har ikke blitt gravid i noen av de syklusene, men har jo blitt gravid 5 ganger uten crinone... Jeg har jo fått påvist progesteronmangel, men jeg mistenker at det klusser til kroppen litt å tilføre så mye progesteron i den fasen som egget skal feste seg. Planen for denne perioden er i hvert fall Wild yam i lutealfasen, og så begynne g-testinga tidlig, så hvis jeg blir gravid får jeg begynt på crinonen så fort som mulig etter positiv test.
Jeg skal forresten bruke crinone til uke 12, gjorde det med yngstemann også. Det er noe skikkelig klin, og jeg ble jo så sår av den. o_O Men så lenge spira sitter så er det absolutt verdt det! ;)

Dere som er gode på dette med EL-tester... Vet dere om urinen kan være noen timer i et urinprøveglass før man tester? På mandager og fredager er det kliss umulig for meg å få testet mellom 11 og 15, så lurte på å tisse i et glass på jobb, ta med hjem, og teste der. Kommer det til å funke, tror dere?

Det eneste jeg kan se på bruksanvisningen, er at urinen skal ha en temperatur på 4-30*C, så da må det vel kunne gå an å vente litt med å kjøre testen??? Eller?

Og hva skjer med tempen din, Lykkeliten? Er det noe som har festet seg, kanskje? Ja? :D

Ja, jeg aner ikke. Aldri gått ned sånn tidligere. Bare dagen før tr og det er jo litt tidlig. Jeg tempet fire ganger i dag for jeg trodde det var tull. :p

Ja, jeg aner ikke. Aldri gått ned sånn tidligere. Bare dagen før tr og det er jo litt tidlig. Jeg tempet fire ganger i dag for jeg trodde det var tull. :p
Da går vi for at det er noe som har festet seg skikkelig denne gangen, og at temperaturen går til værs igjen snart ;) Er jo spennende, da!

Back
Topp