Vi som temper!

5 dpo; glemte termometeret når jeg skulle overnatte hos mamma og pappa. Svimmel, fryser, trøtt, økt utflod og murring + strekking nederst i magen. Drømte om positiv test for en natt eller to siden. Nå i natt drømte jeg om festeblødninger.

- Taster med appen -

Skikkelig dårlig statestikk på julibabyer altså! Det må nesten bare klaffe hos deg Sara eller så frykter jeg vi har kommet over en skikkelig forbannelse hele gjengen :p
Eller så blir det augustbabyer på oss alle, så får vi krangle om plassene på fødestua ;)

Skikkelig dårlig statestikk på julibabyer altså! Det må nesten bare klaffe hos deg Sara eller så frykter jeg vi har kommet over en skikkelig forbannelse hele gjengen :p
Eller så blir det augustbabyer på oss alle, så får vi krangle om plassene på fødestua ;)

Tehehehe :D Fritt for en plass på Ullevål!!
Nå ble jeg nysgjerrig på hvilke sykehus dere andre sokner til. Noen som har lyst til å røpe? :-)

Tehehehe :D Fritt for en plass på Ullevål!!
Nå ble jeg nysgjerrig på hvilke sykehus dere andre sokner til. Noen som har lyst til å røpe? :-)
Arendal eller kristiansand :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sykehuset i Vestfold, Tønsberg. :)

Kjedelig med tanter og negative tester, jenter :( Håper vi alle ender opp på enten juli eller august!

Dumme spørsmål, men hvordan vet man at man temper rett vaginalt? Hvor langt inn skal man stikke det liksom?

Her er jeg på syklusdag 9, og har endelig funnet ut hvordan en lukka tapp skal kjennes ut. Hehe. Så jeg har tydeligvis aldri hatt en skikkelig lukka tapp, til tross for at jeg har sjekka den i straks 2 år. Og den har bestandig kjentes nesten helt åpen, og noen dager kjempe åpen. Lurer på om Pergotimen kan ha noe med sånt å gjøre

God morgen :-) Her kom TR i dag, så da er vi over på pp3. Nå tenker jeg å prøve temping, litt sånn for moro skyld, og litt for å bli bedre kjent med kroppen min :-)

Målte for første gang i dag (under tunga), men vet ikke helt om det kommer til å funke her... Målte først en gang, og fikk 36,87. Prøvde en gang til og fikk da 37,00. Tror nok ikke jeg holdt termometeret godt nok under tunga på første måling, så får prøve noen dager å se hvordan det går da :-) Blir det for ustabilt, får jeg gå over på vaginal temping.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er greit å prøve litt, det tar litt tid å komme inn i det.

Under tunga skal være så langt bak og inn mot midten som du kommer uten at det er vondt.

Se min da, stiger. Håper. Men er realist. Forventer ingenting.

Håper. Inderlig.

Men vi får se, rett og slett.

Skal teste i morgen om jeg ikke begynner å spotte i dag. Håper.

Kjedelig med tanter og negative tester, jenter :( Håper vi alle ender opp på enten juli eller august!

Dumme spørsmål, men hvordan vet man at man temper rett vaginalt? Hvor langt inn skal man stikke det liksom?

Her er jeg på syklusdag 9, og har endelig funnet ut hvordan en lukka tapp skal kjennes ut. Hehe. Så jeg har tydeligvis aldri hatt en skikkelig lukka tapp, til tross for at jeg har sjekka den i straks 2 år. Og den har bestandig kjentes nesten helt åpen, og noen dager kjempe åpen. Lurer på om Pergotimen kan ha noe med sånt å gjøre

Den skal bare være "godt nok" oppi der. Jeg pleier å stikke den ganske langt inn og lukke bena sammen. Da er egentlig bare display-delen utenfor for det holder jeg i. Om du er usikker kan du tempe 3 ganger på rad og se om du får ganske lik temp? Da er det vel godt nok inni. Husk å ha lunkent termometer før du bruker det, så ikke termometeret kjøler deg litt ned.

Vært hos gyn med min noe korte lutealfase.(9-12 dager)

Etter at jeg kort fortalte situasjonen så skrev hun ut resept på Crinone.
En GU viste at alt var helt i orden sånn ellers.

Skal begynne med Crinone fra EL denne uka.
Noen som har tatt dette og har noen praktiske tips? Står ikke at jeg skal ta det noe spes tidspunkt, men har skjønt at det er greitt å være aktiv rett etterpå slik at gelen blir smurt ordentlig rundt. Renner det ut igjen?

Lykkeliten, om du registrerer sekret de siste dagene, hva sier ff da?

Lovende graf Sara! :)

Vært hos gyn med min noe korte lutealfase.(9-12 dager)

Etter at jeg kort fortalte situasjonen så skrev hun ut resept på Crinone.
En GU viste at alt var helt i orden sånn ellers.

Skal begynne med Crinone fra EL denne uka.
Noen som har tatt dette og har noen praktiske tips? Står ikke at jeg skal ta det noe spes tidspunkt, men har skjønt at det er greitt å være aktiv rett etterpå slik at gelen blir smurt ordentlig rundt. Renner det ut igjen?
Så bra at alt så fint ut :) Det blir spennende med Crinone da, er det progesteron? Håper det virker!
Jeg skal til GU på onsdag for å utrede spottingen min som starter nesten rett etter el. Spent på den :)

Back
Topp