Vi som temper!

Tempen lyger ikke den. Der kom tanta!

:(

Dere skulle jo være med meg til juli!!!

Jeg vet jo ikke om jeg får det heller da, det er nå enda lenge til ikm, men jeg har et lite glass stående nede på badet i påvente av at mannen skal våkne... så skal vi teste.

Pokker heller! Da kom temperaturfallet også :(

Lykke til, Sara! Veldig spennende!

Så mange kjedelige oppdateringer her nå. Både tanta, tempfall og negativ test. :(

Vi skulle jo ha mye gode nyheter i tempetråden nå.

Da er vi definitivt igang med pp 2 her... Sa da får vi gå for perfekte forhold mtp permisjon og bhg-start istedenfor klaff på første forsøk ;) blir også vaginal temping fra nå av!

Jeg kom nå forresten på det når jeg la meg i går, at planen var jo å måle med begge termometerene i munnen ut denne syklusen, for å sjekke om det nye gir relativt samme temp.

Og det gjør det. Det måler jo med bare 1 desimal, så det avrundes nødvendigvis, og noen ganger ikke helt til det samme, men det er ikke langt unna. det er i så fall at den runder opp når det andre antyer at det burde rundes ned.

Men jeg har landet på at det er babyplan sitt som blir vaginaltermometer når den tid kommer. Det er tross alt det mest nøyaktige. Og det andre er mer behagelig til munnmpling, det er litt mykt der man biter på det...

Det er tidlig ennå, da, Sara.

Tempen min stiger ikke som den skal. Den har vært halvhøy i tre dager nå, og dermed satte ff plutselig EL for tre dager siden, men det er jeg IKKE enig i, og da traff vi i så fall hvertfall ikke :-/
Dagens måling kan jeg vurdere å discarde. Samme med fredagens måling. Skal ta en EL-test ganske snart.graf3.JPG

Jeg vet ikke hvor jeg har de engangtrekkene, men det er jo bare 50 av dem eller noe sånn i en pakke når den er full, hvilket vil si at jeg kommer til å trenge flere enn den pakken vi har, for den er påbegynt, og jeg har jo sykluser på fort over 40 dager. Nei, jeg lurer på å gå for å vaske den mellom hver gang i stedet, men da lurere jeg på å kjøpe et eget termometer til det, sånn at jeg har muligheten til å gå tilbake til munnen om det ikke funker for meg?

Men hvis du skal ha to, har du vurdert at de kan vise relativt stor forskjell i temp?
Selv om man finner samme type termometer kan de vel neppe calibreres til å gjøre akkurat samme målinger, hvertfall hvis du temper en oralt og en vaginalt. OG hvis det ikke gjøres samtidig kan vel spriket i temp være enda større?

Vil du da føre to separate grafer hvor en er oralt og den andre er vaginalt? Det tror jeg kanskje kunne gitt deg et klarere svar siden du kan sammenligne, men det vil jo ta litt mer tid om morgenen. Det tror jeg kunne vært veldig spennende, men det vil vel og gi større frustrasjon der sprikene i måling er store, vil det ikke?

Kjedelig med tanter og negativ test. :/
Sender en god klem til dere alle.

Men hvis du skal ha to, har du vurdert at de kan vise relativt stor forskjell i temp?
Selv om man finner samme type termometer kan de vel neppe calibreres til å gjøre akkurat samme målinger, hvertfall hvis du temper en oralt og en vaginalt. OG hvis det ikke gjøres samtidig kan vel spriket i temp være enda større?

Vil du da føre to separate grafer hvor en er oralt og den andre er vaginalt? Det tror jeg kanskje kunne gitt deg et klarere svar siden du kan sammenligne, men det vil jo ta litt mer tid om morgenen. Det tror jeg kunne vært veldig spennende, men det vil vel og gi større frustrasjon der sprikene i måling er store, vil det ikke?

Tanken er at jeg nå har testet de to termometrene, og de måler forbausende likt (to stykker i munnen samtidig, på hver sin side av den midten under tunga) Jeg forsøker babyplan sitt vaginalt neste syklus, om det ikke funker for meg blir det enten å forsøke det billige babytermometeret i munnen eller å kjøpe et nytt fra babyplan eller noe sånn til oral måling. Oralt er vesentlig ENKLERE enn vaginalt, men har gitt meg så rufsete tempmålinger, at om jeg får mer stabil temp vaginalt er det verd det, er et like mye opp og ned der, ja da gidder jeg ikke stresset med det.

Her er el-testene mine. Hva tror dere? De to umerka nederst er i går og i dag. Jeg mener den dag 14 er den mest positive. Dagens er ganske fersk ennå, da.
IMAG1356.jpg

Back
Topp