Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NEI! :-(Tempen lyger ikke den. Der kom tanta!
Nei! Føler vi trenger noen oppturer her snart...Tempen lyger ikke den. Der kom tanta!
Definitivt!! :-(Nei! Føler vi trenger noen oppturer her snart...
Du skulle ikke følge etter meg men du har helt rett. Tempen lyver ikkeTempen lyger ikke den. Der kom tanta!
Æsj!Negativ
Jeg vet ikke hvor jeg har de engangtrekkene, men det er jo bare 50 av dem eller noe sånn i en pakke når den er full, hvilket vil si at jeg kommer til å trenge flere enn den pakken vi har, for den er påbegynt, og jeg har jo sykluser på fort over 40 dager. Nei, jeg lurer på å gå for å vaske den mellom hver gang i stedet, men da lurere jeg på å kjøpe et eget termometer til det, sånn at jeg har muligheten til å gå tilbake til munnen om det ikke funker for meg?
Men hvis du skal ha to, har du vurdert at de kan vise relativt stor forskjell i temp?
Selv om man finner samme type termometer kan de vel neppe calibreres til å gjøre akkurat samme målinger, hvertfall hvis du temper en oralt og en vaginalt. OG hvis det ikke gjøres samtidig kan vel spriket i temp være enda større?
Vil du da føre to separate grafer hvor en er oralt og den andre er vaginalt? Det tror jeg kanskje kunne gitt deg et klarere svar siden du kan sammenligne, men det vil jo ta litt mer tid om morgenen. Det tror jeg kunne vært veldig spennende, men det vil vel og gi større frustrasjon der sprikene i måling er store, vil det ikke?