Vi som temper!

Da har jeg hatt EL så kan bare ta meg bort fra listen :)
Ikke noe vits å tempe, når jeg nå vet ca når jeg har EL :)

Sara; jeg liker virkelig grafen din altså! :D

Virkelig spennende Sara!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene for deg Sara :-D Når skal du teste igjen?

Lykkeliten, om du registrerer sekret de siste dagene, hva sier ff da?

5 dpo. Jeg har fått mindre og mindre eggehvitte utflod for hver dag nå. Så jeg tror det bare er en treg tørketid denne runden her. :p I dag har jeg veldig høy temp, høyeste jeg har målt hittil tror jeg. Så nå er jeg garantert noen dpo altså. For jeg bruker noen dager på å klatre også. :-)

Du har så spennende graf nå. Jeg gleder meg til testen din i morgen.

Så bra at alt så fint ut :) Det blir spennende med Crinone da, er det progesteron? Håper det virker!
Jeg skal til GU på onsdag for å utrede spottingen min som starter nesten rett etter el. Spent på den :)
Ja prog.tilskudd for å forlenge lut.fasen.
Håper du kommer nærmere et svar etter onsdagen da! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Den skal bare være "godt nok" oppi der. Jeg pleier å stikke den ganske langt inn og lukke bena sammen. Da er egentlig bare display-delen utenfor for det holder jeg i. Om du er usikker kan du tempe 3 ganger på rad og se om du får ganske lik temp? Da er det vel godt nok inni. Husk å ha lunkent termometer før du bruker det, så ikke termometeret kjøler deg litt ned.

Takk for svar :) Får prøve det om det blir noen neste pp.

Virkelig spennende graf Sara! Håper den holder seg der i 9 måneder nå :D

5 dpo. Jeg har fått mindre og mindre eggehvitte utflod for hver dag nå. Så jeg tror det bare er en treg tørketid denne runden her. :p I dag har jeg veldig høy temp, høyeste jeg har målt hittil tror jeg. Så nå er jeg garantert noen dpo altså. For jeg bruker noen dager på å klatre også. :)

Du har så spennende graf nå. Jeg gleder meg til testen din i morgen.

Skal si den tempen har steget :O :D Nå krysser vi fingre her for at det skjer noe spennende og positivt:D

Liker grafene til både Lykkeliten og Sara :) Blir noen spennende dager fremover! Trenger virkelig at noen retter opp i den dystre statistikken her nå!

Skal si den tempen har steget :O :D Nå krysser vi fingre her for at det skjer noe spennende og positivt:D

:) Ja, nå er den definitivt dpo hvert fall. Så da er det bare å ta på seg vente-hatten og sitte pent på i venteland.

Liker grafene til både Lykkeliten og Sara :) Blir noen spennende dager fremover! Trenger virkelig at noen retter opp i den dystre statistikken her nå!

Grafen min er ikke så veldig spennende enda altså, den er bare fin fordi den endelig er blitt helt klar dpo. Jeg pleier å ligge 0,5 grader høyere fra 3-4 dpo, så nå er jeg i "riktig område". Jeg henger bare 4 dager etter skjema, siden EL ble 4 dager forsinket denne runden. Utover det, ingenting som tilsier at det er fryktelig spennende riktig enda altså. Men jeg håper virkelig det er noe spennende på gang.

Sara sin graf er veldig spennende, særlig om den holder seg der i morgen og. :)

Finner hatter veldig vanskelige og vente-hatter definitivt verste sort. De bare kler meg ikke :p

Hehe.. Nei, det var det da. Jeg er ikke god på å vente. Og jeg har egentlig bestemt at lørdag er første teste-dag. 10 dpo. Nå har jeg time-nedtelling til lørdag, for jeg er så utrolig utålmodig allerede.

Grafen min er ikke så veldig spennende enda altså, den er bare fin fordi den endelig er blitt helt klar dpo. Jeg pleier å ligge 0,5 grader høyere fra 3-4 dpo, så nå er jeg i "riktig område". Jeg henger bare 4 dager etter skjema, siden EL ble 4 dager forsinket denne runden. Utover det, ingenting som tilsier at det er fryktelig spennende riktig enda altså. Men jeg håper virkelig det er noe spennende på gang.

Sara sin graf er veldig spennende, særlig om den holder seg der i morgen og. :)
Nei, er vel mer at jeg ikke har fått vært her inne noe særlig siden fredag, siden vi var hos svigers i helgen. Og det har jo skjedd litt med grafen din siden det ;)

Forresten... Tenkte å legge grafen på signaturen nå... Hvordan gjør man det? Er det bare å sette den linken som jeg sendte til Lykkeliten der, eller er det noe
-opplegg, eller noe annet gøy?

Hundre år siden jeg gjorde noe med den signaturen, så har virkelig ikke peiling :rolleyes:

Back
Topp