Vi som temper!

Ja, han hadde "selvfølgelig" hørt om WY sa han. Han mente WY kunne ha en effekt, men jeg burde uansett ikke gå på begge deler. Og han mente selv at Crinone var mer effektivt.
Så ja - jeg har trua nå! Og tenker at WY også virker positivt. Men jeg får teste ut Crinone jeg nå da. Spent på om jeg kommer til å spotte denne gangen.

Så bra at han tenker at WY kan ha en effekt. Crinone er jo "ekte progesteron", så det er jo klart best. Om jeg har flere kjemiske kommer jeg til å be om utredning og håper jeg i så fall får prøve Crinone. Men håper jo WY holder for meg. :-)

Med mine heller lite stabile temper i lutealfasen hadde det kanskje vært et poeng å teste WY for meg også da? Hvor kjøper dere, hvor mye trenger man for en syklus? (Og er det noe poeng for en som gjerne er halvveis i lutealfasen før hun er sikker på om hun har hatt el, nettopp bla pg amanglende stabilt høye målinger?)
Tenker du kan jo prøve - men etter el selvsagt :) Det skal stimulere progesteronproduksjonen i kroppen, og det kunne vi visst aldri få for mye av iflg gyn. Jeg kjøpte her:
http://www.iherb.com?rcode=uha818
Der koster 100 kapsler 40 kr. Du kan jo kjøpe litt andre ting også - folsyre, multivit, graviditetstester etc.
Bare sørg for å handle under 200, så dere ikke får tollgebyr :)
Billig porto - 4 dollar. Bruker ca 10 dager. Sist hadde jeg det travelt, og betalte 8 dollar for DHL pakke, det tok 2 dager og ble levert på døra - jeg var kjempefornøyd! 50 kr for den servicen må jeg si meg fornøyd med.

Så bra at han tenker at WY kan ha en effekt. Crinone er jo "ekte progesteron", så det er jo klart best. Om jeg har flere kjemiske kommer jeg til å be om utredning og håper jeg i så fall får prøve Crinone. Men håper jo WY holder for meg. :)
Ja, nå tror jeg vi får en boom av positive tester her på tempe-forumet ;) Krysser fingrene for at WY har god effekt hos deg :)

Så ikke grafen din fra appen, prikkeline. Du er noen dager dpo nå, hopper du rett på ceinone nå da?
Ja - er 3 dpo i dag. Så jeg har allerede tatt en "shot" med crinone ;)

Så bra at timen var "produktiv". Hvis du blir gravid denne syklusen, hvor mange uker skal du ta crinone?

Når har du el/ikm?

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg hadde el på søndag, og ikm 24/25. november.
Hvis egget fester seg (regner jo med det er befruktet ;) ), så skulle jeg gå på crinone til jeg var i uke 8 - da ville han ta en innvendig ul for å se hvordan det så ut. Han måtte være sikker på at morkaken hadde tatt over "tilstrekkelig".
Kjenner forhåpningene mine begynner å vokse til nye høyder...

Jeg hadde el på søndag, og ikm 24/25. november.
Hvis egget fester seg (regner jo med det er befruktet ;) ), så skulle jeg gå på crinone til jeg var i uke 8 - da ville han ta en innvendig ul for å se hvordan det så ut. Han måtte være sikker på at morkaken hadde tatt over "tilstrekkelig".
Kjenner forhåpningene mine begynner å vokse til nye høyder...

Ja forhåpningene har økt. :) jeg skal ta til uke 10 sa de..det er jo flott at du får en ekstra sjekk før du slutter med det. Når på dagen tar du crinone? Ligger du, er du aktiv etter på... Det er vel et klineri?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja forhåpningene har økt. :) jeg skal ta til uke 10 sa de..det er jo flott at du får en ekstra sjekk før du slutter med det. Når på dagen tar du crinone? Ligger du, er du aktiv etter på... Det er vel et klineri?

Det var bare å ta det liggende før jeg sto opp hver morgen så gyn. Jeg tok første ca kl 15 liggende. Skulle ikke gjøre noe spesielt, men måtte regne med at det kom ut litt innimellom. Så vidt kjent litt til nå, men absolutt ikke noe klineri ennå i alle fall. Vi får se. Men sikkert greit å bruke truseinnlegg tenker jeg.

*vil også ha*!! Får skynde meg på en helsekost å kjøpe wildyam, har bestemt at el var i helga :)
Hihi, det blir litt domino-effekt her inne! Men trua er jo uansett viktig, det sa også gynekologen ;) Løp og kjøp :P

Hihi, det blir litt domino-effekt her inne! Men trua er jo uansett viktig, det sa også gynekologen ;) Løp og kjøp :p
Jeg har stor tro på placebo jeg, altså, så da er det vel uansett ikke bortkasta :D Må bare ikke la samboeren oppdage dette, han blir så gretten av alt som han syns kan likne på alternativ medisin .
(men jeg kjøper det selvsagt på felleskortet:p )

Tempen min trur jeg har adhd som hopper som en gal... Litt dårlig trua på EL og jeg tok sjangsen å har bynt på WY for flere dager siden.. Kjenner jeg er skikkelig lei idag

Håper på at alle får en positiv test denne pp! Det fortjener vi :)

Early Pregnancy Signs på ff er på 32 poeng.. hvordan er det med dere andre i dpoland?

Tempen min trur jeg har adhd som hopper som en gal... Litt dårlig trua på EL og jeg tok sjangsen å har bynt på WY for flere dager siden.. Kjenner jeg er skikkelig lei idag

Enig!

Da har jeg vært hos en veldig hyggelig gynekolog, og han kunne fortelle meg om at alt så veldig bra ut. Slimhinnene var passe tykke og fine, og han kunne se at jeg hadde hatt eggløsning fra høyre side denne gangen. Talte også 7-9 egg som hadde tapt kampen denne måneden, mot det egget som hadde vunnet (sluppet). Ganske utrolig at det kan se dette her spør du meg! Alt så bra ut, og det var mange egg "igjen".
Etter at han hadde sett grafene mine fra FF, og hørt min historie om spotting etter eggløsning, sier han at det er veldig sannsynlig at jeg har litt lavt progesteronnivå. Det syntes han også grafene mine viste, siden de svingte sånn. De burde være med stabilt høyt hele perioden sa han. Han mente derfor vi skulle prøve Crinone, så skrev ut det. Det var ikke noe poeng å teste for det sa han, siden kroppen aldri kunne få "for mye" av progesteron. Så da blir det å prøve ut det, og jeg kutter da ut Wild Yam. Han mente ikke jeg burde gå på begge deler.
Så da får vi se :) Jeg håper virkelig dette hjelper meg og at gullegget fester seg godt inne i livmoren min denne måneden :)

Å så glad jeg blir når jeg hører at folk blir tatt på alvor, og får skikkelig hjelp hos legen! :D
Satser på at crinone gjør susen for deg! :D
Jeg har igjen en halv pakke, men tror jeg enn så lenge prøver meg på Wild yam denne pp'n, og hvis (selvfølgelig mener jeg NÅR :p ) g-testen viser positivt så begynner jeg med crinonegugga! ;)

Kjedelig med slik hopp-og-sprett temp! Er ikke helt greit å vite hvor man er da :( Men håper du er dpo, og at vi får spirer til jul hele gjengen :)

Et par tips til dere "medcrinonebrukere". :p Husk at en vanlig bivirkning av crinonen er småblødninger, så ikke frik helt ut om det kommer ut rosa/røde/gule/oransje/ eller til og med svarte rester, det er helt normalt! ;) Etter noen dager kan det også begynne å komme ut litt større klumper, ser litt ut som cottage cheese eller vått papir, ikke veldig delikat, men også normalt.
Mange blir også veldig trøtte av den og får veldig ømme pupper. (jeg signerer på alle disse bivirkningene :p)
Sår nedentil kan man også bli, etter noen uker på crinone da jeg venta minstemann, ble jeg til slutt helt desperat for jeg var så sår. Det som lindret for meg var å smøre litt naturell yoghurt på pinnen før jeg førte den inn. ;)
Ellers vil jeg råde dere til å hamstre truseinnlegg, det trengs! :p

Early Pregnancy Signs på ff er på 32 poeng.. hvordan er det med dere andre i dpoland?

14 dpo, 82%

ENESTE andre gang jeg har hatt 82% hadde jeg også "high" på hyppigheten av sex i rett tid. Og det var i april, da jeg altså ble gravid.

Men jeg er nøktern...

Tenker du kan jo prøve - men etter el selvsagt :) Det skal stimulere progesteronproduksjonen i kroppen, og det kunne vi visst aldri få for mye av iflg gyn. Jeg kjøpte her:
http://www.iherb.com?rcode=uha818
Der koster 100 kapsler 40 kr. Du kan jo kjøpe litt andre ting også - folsyre, multivit, graviditetstester etc.
Bare sørg for å handle under 200, så dere ikke får tollgebyr :)
Billig porto - 4 dollar. Bruker ca 10 dager. Sist hadde jeg det travelt, og betalte 8 dollar for DHL pakke, det tok 2 dager og ble levert på døra - jeg var kjempefornøyd! 50 kr for den servicen må jeg si meg fornøyd med.

slett ikke ille pris det.

Rekker det jo ikke før ikm denne gangen, men om/når mensen kommer skal jeg absolutt vurdere det, kjenner jeg.

slett ikke ille pris det.

Rekker det jo ikke før ikm denne gangen, men om/når mensen kommer skal jeg absolutt vurdere det, kjenner jeg.
Men vi satser jo selvfølgelig først på en positiv test :)

14 dpo, 82%

ENESTE andre gang jeg har hatt 82% hadde jeg også "high" på hyppigheten av sex i rett tid. Og det var i april, da jeg altså ble gravid.

Men jeg er nøktern...
Og ingen spotting?! :D Lover bra! Tvi tvi :)

Back
Topp