Spent på graf og test i morgen Sara!! Krysser fingrene
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Enig.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent på graf og test i morgen Sara!! Krysser fingrene
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Når skal du teste Lykkeliten?
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper bare tempen tuller å at du brygger på en spire! Det fortjener du!! <3Tempen min er jo helt på tur?!? Kanskje kroppen ikke fikk til EL og bare lager tr istedet. Og at alle symptomene mine er effekt av WY? Ser jo ut som tr er på vei altfor tidlig. Dustekropp. 36,5 og 36,6 målte jeg i dag. Det pleier å være dagen før tr. 36,8 skal du være dpo.
Testen er blendahvit. Jeg er 9 dpo om det løsnet ett egg, eventuelt aner jeg ikke hva som skjer i kroppen nå.
*Taster på app på mobilen*
Håper bare tempen tuller å at du brygger på en spire! Det fortjener du!! <3
Ja, se grafen.Har du testet Sara?
Ja, se grafen.
Ja, se grafen.
Så mange fine dpo-grafer det er her nå. Jeg ligger en del bak dere, kun cd10, så jeg blir nok ganske ensom her inne snart.Men jeg satser på at jeg kommer flyttende inn på terminforum med dere om ikke lenge jeg også.
![]()
Skal holde deg med selskap jeg Fimle![]()

Hei alle tempere![]()
Har fått et visk av lykkeliten_86 at det det lønner seg å tempe, så jeg får prøve å se om jeg får det til
Har til vanlig ganske lav kroppstemperatur og har akkurat nå kun et digitalt termometer, sånn man lyser med i tinningen
Har tempet kun 2 dager nå, skal begynne ordentlig neste måned,noe jeg håper jeg slipper
Oki, resultatene er slik da (veit ikke om jeg gjør det riktig engang)
I følge app var eggløsning 8 november og 6 dpo var det 36.9 og det samme i dag 7 dpo
Som ny temper lurer jeg veldig på når tempen vil synke før mens?Og hva som påvirker tempen, selvfølgelig sykdom,men andre ting? Hva må jeg huske på?![]()
Early Pregnancy Signs på ff er på 32 poeng.. hvordan er det med dere andre i dpoland?
Er 7 DPO og har 24 poeng. Men brygger på en forkjølelse kjennes det ut som, så legger nok ikke inn alle symtomer som jeg kanskje burde. Småkvalm og feber blant annet.
Tusen takkHumøret er derimot på topp, er jo i DPO-land og går bare å venter på forhåpentligvis positive nyheter
![]()