Vi som temper!

Ja da er nok tanta rett rundt hjørnet.

Kjedelig temp/graf og negativ test. Begynner å tenke at de nye symptomene dpo denne syklusen skyldes WY, og ikke en spire. 11 dpo. Forventer tempfall i morgen og tr i over i morgen. Hvis ikke det er forskjøvet av WY.

*Taster på app på mobilen*
Ikke godt å si. Men så lenge ikke tanta dukker opp så har vi jo fortsatt ett håp..

Åå nå vil jeg ha eggløsning. Det murrer og murrer i eggstokkene. Ømme bryster, vond rygg, kviseutbrudd, stikkinger i magen, vondt i siden. Ingen positiv eggløsningstest..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke godt å si. Men så lenge ikke tanta dukker opp så har vi jo fortsatt ett håp..

Sant. Vi venter og ser, men er det tempfall i morgen så lar jeg g-testen ligge. Da venter jeg heller på IKM.

Sent from my iPad using BV Forum

Åhh, jeg håper tempen din oppfører seg fint nå, Lykkeliten! Og mensen kan bare holde seg unna!

For min del anser jeg dette som CD 1, og planen er altså vaginal temping denne gangen. Men, det begynner man gjerne først med når de verste blødningene er over, sant ja?

Da har jeg tempet i to dager, og henger meg på dere!:p Sender deg grafen min som pm, Lykkeliten_86 :)

Åhh, jeg håper tempen din oppfører seg fint nå, Lykkeliten! Og mensen kan bare holde seg unna!

For min del anser jeg dette som CD 1, og planen er altså vaginal temping denne gangen. Men, det begynner man gjerne først med når de verste blødningene er over, sant ja?
Jeg har kjøpt meg sånne trekk, men begynte ikke før jeg var sikker på at det var minimalt med blod om morgenen (blør nesten ikke om natten). Ja, du ser vel av grafen hva jeg gjør... Sikkert litt forskjellig praksis.

Kjipt at det ikke klaffet for deg :(

Takk for at du håper for meg litt til. :)

Jeg pleier ikke å tempe vaginalt før jeg er ferdig med den ordentlige blødningen, for jeg synes det blir litt gris. Men man kan jo tempe om man vil, blodet skal vel ikke forstyrre temperaturen. :)

Da har jeg tempet i to dager, og henger meg på dere!:p Sender deg grafen min som pm, Lykkeliten_86 :)

Da legger jeg deg til. :)

Det er ikke plass til mer enn 20 bilder i ett innlegg, så nå har jeg lagt grafen til Lanterne i innlegg nummer to. Der har jeg plass til 15 grafer til før jeg må flytte forklaringen på deling av graf til innlegg nummer tre. Så det burde gå greit. :)

Jeg tror alle grafene er aktive nå. Husk å se på innlegg to også fremove da, så vi følger med på Lanterne også. :)

Det er ikke plass til mer enn 20 bilder i ett innlegg, så nå har jeg lagt grafen til Lanterne i innlegg nummer to. Der har jeg plass til 15 grafer til før jeg må flytte forklaringen på deling av graf til innlegg nummer tre. Så det burde gå greit. :)

Jeg tror alle grafene er aktive nå. Husk å se på innlegg to også fremove da, så vi følger med på Lanterne også. :)

Tusen takk for hjelpen! Det kommer nok til å komme en del spørsmål her i fra, men dere rutinerte tempere har vel full kontroll på alt det jeg ennå ikke vet. :thumright

Siden vi etter planen straks skal få en baby-boom inne på tempegjengen, så kan vi sikkert snart arkivere en del grafer over på "Gravid"grafer :)

Siden vi etter planen straks skal få en baby-boom inne på tempegjengen, så kan vi sikkert snart arkivere en del grafer over på "Gravid"grafer :)

Ja, det er fint. I så fall så får vi god plass til alle i innlegg nummer én igjen. :D

Tusen takk for hjelpen! Det kommer nok til å komme en del spørsmål her i fra, men dere rutinerte tempere har vel full kontroll på alt det jeg ennå ikke vet. :thumright

:) Det er sånn vi alle har lært. Fulgt med på andres grafer og lure tips. Og stilt spørsmål underveis. Her i tempetråden er det en fantastisk gjeng med herlige jenter. :) <3

FruJohnsen - du har jo ikke oppdatert FF grafen i dag! Er jo SÅ spent! :P Har du testet?

Flere andre som er langt ute i dpo-land! Hvordan går det med dere? Jeg er"bare" 7 dpo, og har absolutt INGEN symptomer. Men har ikke spottet enda da - bank i bordet. Første pp med crinone, så håper håper håper håper... :)

Ny bekjennelse, jeg har gått tom for billigstrimlene mine, det kommer flere i posten i morgen. Så jeg kjøpte en CB pluss i går på apoteket. Det var den jeg brukte i dag. Og når jeg vrir og vender på den synes jeg kanskje jeg ser en veldig svak skygge.

Tok bilde av den, og synes ikke jeg så noe, men så la jeg på sånn filter på iPaden. Er det noen andre enn meg som tror det kanskje i det minste kan være en skygge på testen min? Den er for svak i virkeligheten til å si om den er blå eller grå, så ikke sikkert det er noe positivt uansett. Men håpefull igjen da. Svinger fort dette her.

ImageUploadedByBV Forum1384688313.824291.jpg

Kan noen se på kurven min? Vi hadde sex dag 7,8 og 10 før min syke mann ikke greidde mer. Jeg skal liksom begynne på crinone etter el.....men er det i det hele tatt noen sjanse å bli gravid? Hvis ikke er det vel heller ingen vits å begynne med crinone?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp