Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke godt å si. Men så lenge ikke tanta dukker opp så har vi jo fortsatt ett håp..Kjedelig temp/graf og negativ test. Begynner å tenke at de nye symptomene dpo denne syklusen skyldes WY, og ikke en spire. 11 dpo. Forventer tempfall i morgen og tr i over i morgen. Hvis ikke det er forskjøvet av WY.
*Taster på app på mobilen*
Ikke godt å si. Men så lenge ikke tanta dukker opp så har vi jo fortsatt ett håp..
Jeg har kjøpt meg sånne trekk, men begynte ikke før jeg var sikker på at det var minimalt med blod om morgenen (blør nesten ikke om natten). Ja, du ser vel av grafen hva jeg gjør... Sikkert litt forskjellig praksis.Åhh, jeg håper tempen din oppfører seg fint nå, Lykkeliten! Og mensen kan bare holde seg unna!
For min del anser jeg dette som CD 1, og planen er altså vaginal temping denne gangen. Men, det begynner man gjerne først med når de verste blødningene er over, sant ja?
Åhh, jeg håper tempen din oppfører seg fint nå, Lykkeliten! Og mensen kan bare holde seg unna!
For min del anser jeg dette som CD 1, og planen er altså vaginal temping denne gangen. Men, det begynner man gjerne først med når de verste blødningene er over, sant ja?
Da har jeg tempet i to dager, og henger meg på dere! Sender deg grafen min som pm, Lykkeliten_86
Det er ikke plass til mer enn 20 bilder i ett innlegg, så nå har jeg lagt grafen til Lanterne i innlegg nummer to. Der har jeg plass til 15 grafer til før jeg må flytte forklaringen på deling av graf til innlegg nummer tre. Så det burde gå greit.
Jeg tror alle grafene er aktive nå. Husk å se på innlegg to også fremove da, så vi følger med på Lanterne også.
Sent from my iPad using BV Forum
Siden vi etter planen straks skal få en baby-boom inne på tempegjengen, så kan vi sikkert snart arkivere en del grafer over på "Gravid"graferDet er ikke plass til mer enn 20 bilder i ett innlegg, så nå har jeg lagt grafen til Lanterne i innlegg nummer to. Der har jeg plass til 15 grafer til før jeg må flytte forklaringen på deling av graf til innlegg nummer tre. Så det burde gå greit.
Jeg tror alle grafene er aktive nå. Husk å se på innlegg to også fremove da, så vi følger med på Lanterne også.
Sent from my iPad using BV Forum
Siden vi etter planen straks skal få en baby-boom inne på tempegjengen, så kan vi sikkert snart arkivere en del grafer over på "Gravid"grafer
Tusen takk for hjelpen! Det kommer nok til å komme en del spørsmål her i fra, men dere rutinerte tempere har vel full kontroll på alt det jeg ennå ikke vet.
FruJohnsen - du har jo ikke oppdatert FF grafen i dag! Er jo SÅ spent! Har du testet?