Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig navn!Vel... Synes jo det er tidlig når det er før IKM, ingen grunn til å gi helt opp om testen ikke er positiv, liksom
Her er forresten grafen min fra da jeg ble gravid med Even, ikke helt ulik din etter EL, synes jeg...Vis vedlegget 40068

Merkelige greier, Sara. Kan tenke meg det er frustrerende :-/Og min synker ikke...
Vondt i magen. Litt mer blodspor, men denne mensen setter ikke skikkelig igang.
Kanskje ER jeg bare 12 dpo da? Det er jo en normal spottetid for meg. 17 dpo og fortsatt ingen mens virker litt for lite sannsynlig, så da får grafen bare være sånn da.
Kjedelig at graf og el er så uforutsigbar. Det er jo fortsatt ett håp siden tempen er høy, men skjønner at du mister trua hvis du har sett spor av blod.Og min synker ikke...
Vondt i magen. Litt mer blodspor, men denne mensen setter ikke skikkelig igang.
Kanskje ER jeg bare 12 dpo da? Det er jo en normal spottetid for meg. 17 dpo og fortsatt ingen mens virker litt for lite sannsynlig, så da får grafen bare være sånn da.
Søren heller...Jeg ser økende mengder med blod kombinert med magevondt og den diareen som normalt sett kommer sammen med mensen, så nå leter jeg bare etter tamponger til svømminga i dag. Jeg bruker normalt sett ikke tamponger, men kjøpte noen i sommer til ferien, og gidder ikke egentlig kjøpe nye for i dag når jeg har, men jeg må finne dem da.
For noe D.R.I.T.T Sara! Kjenner jeg blir skikkelig sur på dine vegne. Nå skulle det jo bli din tur.! Men du fikk ikke pergo på de to første? Hvor lang tid tok det med dem? Sender deg mange klemmer <3 Fru Johnsen: Det er enda tidlig. Krysser fingrene :-D