Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tipper du har el i dag
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke noe håp om mer babydance her nå. såå frustrert ((
Sent from my iPad using BV Forum
Ikke noe håp om mer babydance her nå. såå frustrert ((
Argh. Veldig usikker hva jeg skal gjøre ang crinone. Orker ikke kaste bort masse penger og proppe i meg hormoner om det er null sjanse for å være gravid.... B.L.Æ...men det kaaaan jo være en mikroakopisk sjanse da....
Forsåvidt enig. Blir jo ikke så mange dagene. Må vente til jeg er dpo med sikkerhet...Huff, for en frustrerende situasjon.
Når det gjelder crinonen, som du selv skriver, sjansen er jo der for at en soldat eller to kan nå målet, så jeg tror rett og slett jeg ville prøvd... Om ikke annet for å få testet ut hvordan kroppen din responderer på crinonen, med tanke på spotting og lutealfasen.
Jeg ville også begynt med crinone når du vet du er dpo. Så får du sjekket effekten av den i lutealfasen. Og så er det jo en mulighet som sagt Jeg er på 8 dpo i dag (med crinone), og ingen tegn til spotting - "bank-i-bordet!" I tillegg en VELDIG jevn dpo-graf til meg å være.Forsåvidt enig. Blir jo ikke så mange dagene. Må vente til jeg er dpo med sikkerhet...
Sent from my iPhone using BV Forum
Tempen min har heldigvis ikke gått ned i dag. Jeg var egentlig redd for å tempe for jeg gruet meg til pre-tr-tempfall (som pleier å være på 12 dpo, men så kan jeg være bare 11 dpo også da.) Ingen billigstrimler igjen så jeg tar en test når posten kommer.
Synes likevel ikke tempen min er veldig spennende, den stiger jo ikke.
*Taster på app på mobilen*
Jeg synes tempen din ser fin ut jeg. Nå håper jeg bare testene dine kommer snart!
Det håper jeg og, for jeg holder meg og må tisse.
Forresten, jeg har gjort et lite brudd på reglementet og kjøpt en CB+ og brukt opp allerede i dag, men der fikk jeg på nytt bare sånn supersvak strek som egentlig ikke synes. Så jeg vil heller ha billigstrimlene, jeg har større tiltro til dem av en eller annen grunn.
God mandags formiddag! Kan melde om en ganske god natts søvn og høy og fin temp (er ca 9dpo), og håper vi får en super uke her i tempetråden og irl