Vi som temper!

Takker! ;)
Liker forøvrig godt hvordan kroppen min plutselig har begynt å oppføre seg. Tidligere kom el tidligst på cd 16, som regel ikke før cd 18-20. Forrige pp kom el på rekordtidlige cd14, slike ting liker en utålmodig sjel meget godt! :p

Ja, det liker vi jo. Tiden fra tr til EL er jo egentlig bare bortkastet tid. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, det liker vi jo. Tiden fra tr til EL er jo egentlig bare bortkastet tid. :p

Nettopp! Bortkastet og forferdelig lang! :p (da trenger vi jo ikke å prate for høyt om at kroppen faktisk gjør en kjempeviktig jobb med å bygge opp slimhinner, og gjøre alt klart for å ta i mot spira...:p)

Nettopp! Bortkastet og forferdelig lang! :p (da trenger vi jo ikke å prate for høyt om at kroppen faktisk gjør en kjempeviktig jobb med å bygge opp slimhinner, og gjøre alt klart for å ta i mot spira...:p)

Nææh.. Det tenker vi jo ikke på. Vi skal jo bare telle ned til å være skikkelig testetøs (sier hun som har brukt halve dagen på å speide etter postmannen. Fornuftig bruk av tiden, neppe.)

Nææh.. Det tenker vi jo ikke på. Vi skal jo bare telle ned til å være skikkelig testetøs (sier hun som har brukt halve dagen på å speide etter postmannen. Fornuftig bruk av tiden, neppe.)

Han han ennå ikke dukket opp? Du får ringe posten, kjefte dem opp og ned i mente, og legge ut om at du har gått og holdt deg i hele dag fordi du venter på testene dine!! :p

Han han ennå ikke dukket opp? Du får ringe posten, kjefte dem opp og ned i mente, og legge ut om at du har gått og holdt deg i hele dag fordi du venter på testene dine!! :p

Jeg ga opp å holde meg for en stund siden. Og nå må jeg snart tisse på nytt. :p Så det prosjektet har gått i vasken. Men nå begynner jeg å bli engstelig for om jeg må vente på testene en ekstra dag. Hva om han har vært innom, men det ikke var noe post til meg og testene er forsinket. Det tør jeg ikke tenke på. :p

Du får prøve å trøste deg med at du ikke blir noe mindre gravid av å ikke få testet på noen dager... ;)
Ja, jeg vet at det er lettere sagt enn gjort! :p

Du får prøve å trøste deg med at du ikke blir noe mindre gravid av å ikke få testet på noen dager... ;)
Ja, jeg vet at det er lettere sagt enn gjort! :p
Det er korrekt - men man kan bli litt blakkere.... ;)

Ja, det blir spennende å følge med på oss alle fremover. Har selv bestilt flere graviditetstester, jeg klarer ikke å holde meg til annenhver dag fremover - jeg blir å teste hver dag fremover. Skikkelig testetøs altså! :p

Jeg er verre enn deg der :P Forrige gang tok jeg flere tester pr dag haha. "Jaja, den er kanskje positiv nå - hele fire timer etter forrige test?"

Jeg er verre enn deg der :P Forrige gang tok jeg flere tester pr dag haha. "Jaja, den er kanskje positiv nå - hele fire timer etter forrige test?"
Hehe, jeg skjønner deg utmerket godt! Dette er en tolmodighetsprøve av dimensjoner ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er stor forskjell på tester. Ene el testen er nesten positiv og den andre langt unna.
Håper jeg får el snart og at det ikke var i går/dag for ikke har vi fått humpet siden fredag og ikke fikk jeg tempa i dag :-/
Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1384799960862.jpg
    1384799960862.jpg
    42,1 KB · Visninger: 49
Det er stor forskjell på tester. Ene el testen er nesten positiv og den andre langt unna.
Håper jeg får el snart og at det ikke var i går/dag for ikke har vi fått humpet siden fredag og ikke fikk jeg tempa i dag :-/
Sent from my LT26w using BV Forum mobile app
Når er de fra?

Nei, det er første runden med el-tester. Jeg skulle egentlig bare teste med de tynne (kjøpt på ebay), men så bestilte jeg fra billig-tester samtidig. Så syntes jeg det var merkelig at det ikke kom opp noen strek på de kjøpt på ebay, så jeg tenkte jeg skulle sjekke med begge typene, og jeg har fått litt strek på alle testene fra billig-tester, mens de fra ebay har vært nesten blanke hver dag.

Woho, early pregnancy sign på 33 poeng, her går det unna! Godt det er godt for noe å være småsjuk og ha vondt i hodet mens man venter ;-)

Da har jeg laget min egen testetråd jeg. Siden jeg ikke kan være i nærheten av urin uten å dyppe en test i det. Så. Like greit å ikke spamme alle trådene jeg hører til. Jeg er litt optimist i kveld hvert fall. :)

Da har jeg laget en min egen testetråd jeg. Siden jeg ikke kan være i nærheten av urin uten å dyppe en test i det. Så. Like greit å ikke spamme alle trådene jeg hører til. Jeg er litt optimist i kveld hvert fall. :)
Men vi vil vel ha masse testing i den tråden her, vil vi ikke? Jeg vurderer å teste f.eks. torsdag (12dpo) selv om jeg er overbevist om negativ til langt forbi ikm uansett, både for å bidra med litt testespenning og for at ikke alle testene bare skal ligge ubrukt i skuffen og gå ut på datoo_O

Men vi vil vel ha masse testing i den tråden her, vil vi ikke? Jeg vurderer å teste f.eks. torsdag (12dpo) selv om jeg er overbevist om negativ til langt forbi ikm uansett, både for å bidra med litt testespenning og for at ikke alle testene bare skal ligge ubrukt i skuffen og gå ut på datoo_O

Jo. Kan legge ut redigert bilde av teststrimmelen fra inni RFSU testen jeg tok i kveld;

imageuploadedbybv-forum1384806963-060803-jpg.40453

Testetøsa handlet visst en RFSU test da jeg var på KIWI i ettermiddag. Siden postmannen aldri kom med billigstrimlene jeg bestilte på fredag.... Og jeg var på apoteket til morgenen i dag og kjøpte CB+... Så. Derfor jeg måtte ha en egen testetråd. Det begynner jo å bli litt flaut.

Back
Topp