Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, får håpe det bare er noe sånt, og at EL er rundt hjørnet... Skal ta en test etterpå i alle fallDet er flere som blør litt ved EL, det skal visst ikke være noe farlig.
Sent from my iPad using BV Forum
Skal du teste igjen i dag, eller? Vi trenger SÅ en opptur her nåTusen takk for all støtten, dere er gode. Jeg sjekket forsiktig nå (ikke helt opp til tappen), ikke noe blod enda. Også googlet jeg grafer med underlig tempdipp, og allikevel graviditet, så da later jeg som jeg er optimistisk helt til tr er her.
Jeg håper julenissen kommer med mange spirer til tempegjengen frem til jul, og at alle spirene sitter til termin.
Sent from my iPad using BV Forum
Skal du teste igjen i dag, eller? Vi trenger SÅ en opptur her nå
Vi gir ikke opp! På tide at noen forlater denne tråden snart
Nei nå må det snart skje noe positivt her inne! Nesten så jeg lurer på om det hviler en aldri så liten forbannelse over tempegjengen...
Vi gir ikke opp enda Lykkeliten! Tempen fyker oppover igjen i morgen, og så håper vi postmannen snart kan skynde seg litt så du får testa!
Du må ikke forlate oss helt! du må jo holde oss oppdatert
Jeg fikk mensensmerter igår og økt hodepine. Veit ikke om det er den vanlige "før-tr-migrenen" som er på vei, eller hjernerystelsen som verker.. men med det tempfallet idag så går det bare en vei vel. Testetøsa mi tissa i en liten kopp på morgenen i tilfelle tr ikke dukker opp
- Taster med appen -
Pokkern, spotting
Haha, økt luktesans er definitivt et sign!! Men kanskje litt tidlig? Jeg har absolutt ingen tegn jeg.. litt oppblåst og fysen - men det er jo helt vanlig før mens. Jaja, jeg skjønte jo ikke at jeg var gravid sist heller - da bare kom ikke mensen (eller spottingen). Men jeg var litt mer enn vanlig trøtt husker jeg, spesielt etter en dykketur vi hadde vært på i påsken hvor vi sanket kamskjell og koste oss. Hehe - så mini var med og dykket etter kamskjell på sånn ca 20-25 meters dyp. Ikke helt etter boka. Men så visste jeg jo ikke at vi var gravide heller. Hadde ikke fått utslag på el test - så trodde ikke at el hadde vært engang. Haha. Hadde tydeligvis detJeg lå i går kveld og kjente veldig godt lukta av gubbens ostesmørbrødkveldsmat inn på soverommet. Det ser ikke ut som om man kan krysse for luktesans på ff? Eller hva heter det for noe rart på engelsk? Jeg vil sanke flere early preg. signs poeng!