Vi som temper!

Nei har hørt at det bare er et bra tegn!
Husker ikke hvor jeg leste det, men det var i hvert fall ikke negativt :)

Tusen takk for all støtten, dere er gode. Jeg sjekket forsiktig nå (ikke helt opp til tappen), ikke noe blod enda. Også googlet jeg grafer med underlig tempdipp, og allikevel graviditet, så da later jeg som jeg er optimistisk helt til tr er her. :p

Jeg håper julenissen kommer med mange spirer til tempegjengen frem til jul, og at alle spirene sitter til termin. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk for all støtten, dere er gode. Jeg sjekket forsiktig nå (ikke helt opp til tappen), ikke noe blod enda. Også googlet jeg grafer med underlig tempdipp, og allikevel graviditet, så da later jeg som jeg er optimistisk helt til tr er her. :p

Jeg håper julenissen kommer med mange spirer til tempegjengen frem til jul, og at alle spirene sitter til termin. :)

Skal du teste igjen i dag, eller? Vi trenger SÅ en opptur her nå ;)

Skal du teste igjen i dag, eller? Vi trenger SÅ en opptur her nå ;)

Tja. Om tr ikke kommer de neste timene, og postmannen kommer så tar jeg sikkert en test. Møtet jeg skulle på etterpå ble avlyst så da fikk jeg plutselig tid til å speide etter postmannen i dag og, men det er jeg ikke så interessert i. Siden jeg egentlig tror tr er på vei.

Og om jeg får en positiv test i dag så vil jeg ikke tolke den veldig positivt før tempen stiger igjen eller jeg får enda flere positive tester om noen dager, vil vel uansett tenke at tempfallet i dag betyr at tr er på vei etter hvert. Jaja. Vi får se. Jeg tror tr er på vei.

Æsj, her var det opptil flere kjipe starter på en tirsdag :(
Tempen min er høy, 10 dpo, men ingen bragd å få høy temp når man like før har vandra opp og ned trapper, lissm.

Jeg googlet sent tempfall og graviditet og kom rett inn på et amerikansk forum hvor det var en som hadde fått svake positive tester i flere dager og tempfall 14 dpo (IKM dagen hennes). Hun fikk det samme rådet av alle:

Ta med deg grafen din, gå til legen og få tatt blodprøver av både hcg og progesteron (med tilbakemelding samme dag). Om hcg er "høyt", eller innenfor normalt hva man vil regne med 14 dpo, men progesteron er lavt så skulle hun be om progesterontilskudd. Det fikk alle som fikk målt lavt progesteron tidlig i svangerskapet - og det virket nesten som at hcg og progesteron nesten var standard å måle samtidig. Jøsses. Merket at akkurat når jeg leste det skulle jeg ønske det var sånn i Norge og, slik at jeg kunne fått noe hjelp i dag. Ikke sikkert det fungerer da, men, akkurat nå skulle jeg gjerne gjort noe aktivt dersom det kunne reddet en bitteliten spire i magen.

Trådstarter dro forresten ikke til legen (vet ikke om hun ikke hadde mulighet eller hva det var), men tempen steg igjen neste dag, og da var rådet fra alle de andre å slutte å tempe siden progesteron og temp kan svinge noe i svangerskapet uten at det betyr noe som helst.

Og da var jeg klar for å gjøre noe fornuftig, så skal jeg ikke spamme tempetråden på en liten stund hvert fall.

Happy humping til alle dere som er like ved EL, håper dere legger gullegget (eller jule-egget). :p

Nei nå må det snart skje noe positivt her inne! Nesten så jeg lurer på om det hviler en aldri så liten forbannelse over tempegjengen... :rolleyes:

Vi gir ikke opp enda Lykkeliten! Tempen fyker oppover igjen i morgen, og så håper vi postmannen snart kan skynde seg litt så du får testa! :signs003

Nei nå må det snart skje noe positivt her inne! Nesten så jeg lurer på om det hviler en aldri så liten forbannelse over tempegjengen... :rolleyes:

Vi gir ikke opp enda Lykkeliten! Tempen fyker oppover igjen i morgen, og så håper vi postmannen snart kan skynde seg litt så du får testa! :signs003

Jeg håper da virkelig ikke det er en forbannelse over oss, jeg elsker jo denne tråden og dere jentene. Vil ikke prøve uten tempetråden! :)

Takk, vi får vente og se hva som skjer.

Du må ikke forlate oss helt! du må jo holde oss oppdatert :)

Klarer ikke å forlate dere. :p Ville bare ikke overta tråden helt, særlig nå som det ser ut som tr er på vei. Da burde vi jo heller heie på dere som har EL eller som har begynt å telle oppover dpo. :) Jeg skal oppdatere med en gang jeg får post eller tr. :p

Jeg fikk mensensmerter igår og økt hodepine. Veit ikke om det er den vanlige "før-tr-migrenen" som er på vei, eller hjernerystelsen som verker.. men med det tempfallet idag så går det bare en vei vel. Testetøsa mi tissa i en liten kopp på morgenen i tilfelle tr ikke dukker opp :P

- Taster med appen -

Jeg fikk mensensmerter igår og økt hodepine. Veit ikke om det er den vanlige "før-tr-migrenen" som er på vei, eller hjernerystelsen som verker.. men med det tempfallet idag så går det bare en vei vel. Testetøsa mi tissa i en liten kopp på morgenen i tilfelle tr ikke dukker opp :P

- Taster med appen -

Tempfall, hjernerystelse. For noe dritt.

Du, vi skulle bli gravide på likt, ikke få tr på likt. Det er jo ikke helt det samme. Om jeg bare må få påpeke det. Testetøsa har alltid en plan, og vil alltid ha urin på kopp. :p Hun har styrt skuta her i en uke snart. :D

Jeg lå i går kveld og kjente veldig godt lukta av gubbens ostesmørbrødkveldsmat inn på soverommet. Det ser ikke ut som om man kan krysse for luktesans på ff? Eller hva heter det for noe rart på engelsk? Jeg vil sanke flere early preg. signs poeng!

Pokkern, spotting :(

Nei, æsj.

Men det er noen som spotter i starten av svangerskapet da, så kan krysse fingrene litt til.

Skyggestrek innen tidsfristen, like svak som skyggestreken på CB+ for to dager siden, antar hcg-topp i går kveld, og at tempfall i dag betyr nok en kjemisk. Venter på tr, og ser hva som skjer. Regner med tr kommer i dag eller i morgen siden streken ikke var sterkere.

Jeg lå i går kveld og kjente veldig godt lukta av gubbens ostesmørbrødkveldsmat inn på soverommet. Det ser ikke ut som om man kan krysse for luktesans på ff? Eller hva heter det for noe rart på engelsk? Jeg vil sanke flere early preg. signs poeng!
Haha, økt luktesans er definitivt et sign!! Men kanskje litt tidlig? ;) Jeg har absolutt ingen tegn jeg.. litt oppblåst og fysen - men det er jo helt vanlig før mens. Jaja, jeg skjønte jo ikke at jeg var gravid sist heller - da bare kom ikke mensen (eller spottingen). Men jeg var litt mer enn vanlig trøtt husker jeg, spesielt etter en dykketur vi hadde vært på i påsken hvor vi sanket kamskjell og koste oss. Hehe - så mini var med og dykket etter kamskjell på sånn ca 20-25 meters dyp. Ikke helt etter boka. Men så visste jeg jo ikke at vi var gravide heller. Hadde ikke fått utslag på el test - så trodde ikke at el hadde vært engang. Haha. Hadde tydeligvis det :P

Back
Topp