Vi som temper!

Har du forresten vurdert bioingeniøryrket? ;)

Siden jeg har dyrket frem min egen forkjærlighet for urin? Tja. Jeg jobber innen medisin da, så jeg er jo glad i menneskekroppen fra før av, men denne avhengigheten til urin på kopp er ny. Jeg håper det går over. :p

Woho, early pregnancy sign på 33 poeng, her går det unna! Godt det er godt for noe å være småsjuk og ha vondt i hodet mens man venter ;-)
Haha! Fikk noen poeng når jeg la inn gassy og cramps - men sånn er jeg alltid før mens.. men poeng er poeng ;) Absolutt mest positive for meg nå, er null spotting!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Siden jeg har dyrket frem min egen forkjærlighet for urin? Tja. Jeg jobber innen medisin da, så jeg er jo glad i menneskekroppen fra før av, men denne avhengigheten til urin på kopp er ny. Jeg håper det går over. :p
Tehehe, ja, og til å dyppe ting oppi. Men det gir mening at du jobber innen medisin, med dine grundige og gode forklaringer på alskens i den tråden her :)

Tehehe, ja, og til å dyppe ting oppi. Men det gir mening at du jobber innen medisin, med dine grundige og gode forklaringer på alskens i den tråden her :)

Jeg forsøker å være grundig, men jeg er her som privatperson og dette er langt over nivået jeg har lært meg/jobber innen, jeg jobber ikke med noe som har med fertilitet/forplantning å gjøre. Så jeg må jo finne ut av det, og det hender jeg ikke gidder å lese de ordentlige kildene så jeg tar det første jeg finner. Haha.. Så greit å helle bare være Lykkeliten. :p Men godt å høre at det virker som grundige og gode forklaringer. Det må være logisk for meg, det er det viktigste. Og jeg forsøker jo å ha litt kildekritikk. Og jeg forsøker å si ifra når det er noe jeg ikke vet eller noe jeg er usikker på om er riktig. Det synes jeg er viktig. For det er jo mye som bare er synsing også, i prøvingen. Mye som er vanskelig å få dokumentert.

Natta jenter. Ingen menssmerter her i kveld. Det ser jeg på som et godt tegn. Har da alltid menssmerter kvelden før tr. Og ikke tempfall i dag morges heller. Spent. Gruer meg til å tempe i morgen tidlig.

*Taster på app på mobilen*

Og der gikk tempen nedover. :(

*Taster på app på mobilen*

Likte ikke tempen din Lykkeliten :(

Nei lykkeliten of fru johnsen :-( Tempen skullr jo ikke synke nå. Åå så leit :-( Nå er det faktisk på tide at en i tempegjengen blir gravid.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei lykkeliten of fru johnsen :-( Tempen skullr jo ikke synke nå. Åå så leit :-( Nå er det faktisk på tide at en i tempegjengen blir gravid.

Enig! Vi skal jo ha babyboom før jul!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

FruJohnsen også. :( Dette var jo ikke en bra dag i tempetråden.

Sent from my iPad using BV Forum

Hoppa visst på testekarusellen jeg og - blenda selvsagt :( 9 dpo i dag, så fortsatt tidlig da.

Hoppa visst på testekarusellen jeg og - blenda selvsagt :( 9 dpo i dag, så fortsatt tidlig da.

Det er veldig tidlig ja, ikke noe man skal tolke negativt. :)

Kjedelig Lykkeliten og Fru Johnsen :( Brutalt tempfall!

9DPO her, negativ test. Stabil temperatur, Murrer i magen i dag også.

Men det er j
Nei, det er første runden med el-tester. Jeg skulle egentlig bare teste med de tynne (kjøpt på ebay), men så bestilte jeg fra billig-tester samtidig. Så syntes jeg det var merkelig at det ikke kom opp noen strek på de kjøpt på ebay, så jeg tenkte jeg skulle sjekke med begge typene, og jeg har fått litt strek på alle testene fra billig-tester, mens de fra ebay har vært nesten blanke hver dag.

Oi, syk forskjell da!!
Jeg har også de fra ebay og de er superblendahvite! Hadde i grunnen forventa at det i hvert fall skulle vært en liten antydning til to streker siden jeg forventer el i løpet av uka. Men kan hende det bare er dårlige tester da.
Vurderer sterkt å bestille noen nye fra billige-tester nå...

Men skjer med tempefall... skal jo ikke ha noe av det :(
Er det julenissen som ikke vil dele ut gavene for tidlig eller?

Æsj! Jeg gikk inn her for å få litt gode nyheter, men dette var jo ikke så bra :(

Her spotter jeg før EL.... Skjønner ikke hvorfor? Gjorde det forrige syklus også.

Æsj! Jeg gikk inn her for å få litt gode nyheter, men dette var jo ikke så bra :(

Her spotter jeg før EL.... Skjønner ikke hvorfor? Gjorde det forrige syklus også.

Det er flere som blør litt ved EL, det skal visst ikke være noe farlig. :)

Back
Topp