Vi som temper!

Luktesans ja - skjønner ikke hvorfor jeg begynte å snakke om kamskjell?? Er det et sign for konsentrasjonsvansker og distre-het? Der har jeg høy score om dagen ;)

Luktesans ja - skjønner ikke hvorfor jeg begynte å snakke om kamskjell?? Er det et sign for konsentrasjonsvansker og distre-het? Der har jeg høy score om dagen ;)

Jeg syns overgangen var ganske logisk, jeg ;)
Scorer også veldig høyt på konsentrasjonsvansker nå om dagen..

Skyggestrek innen tidsfristen, like svak som skyggestreken på CB+ for to dager siden, antar hcg-topp i går kveld, og at tempfall i dag betyr nok en kjemisk. Venter på tr, og ser hva som skjer. Regner med tr kommer i dag eller i morgen siden streken ikke var sterkere.

Sent from my iPad using BV Forum
:(

3 dpo. *tromme*tromme* blir en laaaaaaaang uke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skyggestrek innen tidsfristen, like svak som skyggestreken på CB+ for to dager siden, antar hcg-topp i går kveld, og at tempfall i dag betyr nok en kjemisk. Venter på tr, og ser hva som skjer. Regner med tr kommer i dag eller i morgen siden streken ikke var sterkere.

Liker ikke slike lurestreker altså! :( Nå hadde jeg så innmari trua på deg, så jeg klarer ikke helt å slippe håpet enda kjenner jeg... Fortsetter å krysse litt til! ;)

Jeg har vært og svetta på treningssenteret i dag. :p Forventer el i dag, så dette ble siste treningsøkta denne pp'n som jeg ikke tenker på "hva om jeg gjør noe nå som skader spira, løfter jeg for tungt, ååå vondt i magen, det må jo bety at jeg er gravid"... Jeg blir jo helt koko i hodet av det her! :p
Noen som vet om det egentlig kan være noe som helst negativt med å trene etter el? ;)

Positive ikke sant? Ebay testene (den tynne)reagerer tydeligvis ikke før den er positiv. Skal man da humpe hver dag til positiv test eller bare fortsette annenhver dag?

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1384879034696.jpg
    1384879034696.jpg
    41,8 KB · Visninger: 40
Veldig negativ eggløsningstest i dag også. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ta de. Noen som har opplevd å ha eggløsning selvom en aldri får positive tester?

Veldig negativ eggløsningstest i dag også. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ta de. Noen som har opplevd å ha eggløsning selvom en aldri får positive tester?
Ja :) Mini ble resultatet av humping en uke jeg ikke hadde noe utslag på el tester. Og det var clearblue digitale tester, på morgenurin riktignok. Slik bruksanvisningen sa. Så de er ikke 100%!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Positive ikke sant? Ebay testene (den tynne)reagerer tydeligvis ikke før den er positiv. Skal man da humpe hver dag til positiv test eller bare fortsette annenhver dag?

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Når du har positiv EL-test løsner egget i løpet av 0-48 timer. Så du må humpe frem til det har gått 48 timer etter siste positive EL-test (noen får positive flere dager på rad, så du må bruke EL-tester til du får negativ). Om tempen ikke øker etter dette bør du fortsette å humpe. For da løsnet sannsynligvis ikke egget, og da kan det hende du burde fortsette å teste for å se når kroppen prøver på nytt. Etter EL er det ikke noe poeng i å humpe mer annet enn for kosen, egget dør etter 24 timer om det ikke er befruktet.

Vel. IKM i dag, ikke noe tegn til tr enda. Føles ut som den kommer hele tiden, men ikke menssmerter. Kveldens test er like svak som den kl 12;

ImageUploadedByBV Forum1384882094.361704.jpg

ImageUploadedByBV Forum1384882126.926171.jpg

Siden dere ba om oppdatering spammer jeg dere allikevel.

Streken kom til syne etter 1-2 minutter. Synes bedre i virkeligheten enn på bilde, men er fortsatt utrolig svak. Må har jeg hatt svake streker siden morgen 11 dpo. Nå er jeg på kvelden 13 dpo. Jaja. Og lav temp i dag. Spent på temp og test i morgen siden tr ikke har dukket opp i løpet av dagen, men kanskje hun kommer i natt?

Om du har f.eks. pcos, så sies det at el-tester ikke trenger å virke. Det finnes også andre grunner til at en el-test ikke blir positiv, f.eks. lav konserntrasjon av LH i urin.

Når du har positiv EL-test løsner egget i løpet av 0-48 timer. Så du må humpe frem til det har gått 48 timer etter siste positive EL-test (noen får positive flere dager på rad, så du må bruke EL-tester til du får negativ). Om tempen ikke øker etter dette bør du fortsette å humpe. For da løsnet sannsynligvis ikke egget, og da kan det hende du burde fortsette å teste for å se når kroppen prøver på nytt. Etter EL er det ikke noe poeng i å humpe mer annet enn for kosen, egget dør etter 24 timer om det ikke er befruktet.

Men er det nok med annenhver dag liksom? Gynekologen min mener at det er nok, men hva tror vi her inne?

Vel. IKM i dag, ikke noe tegn til tr enda. Føles ut som den kommer hele tiden, men ikke menssmerter. Kveldens test er like svak som den kl 12;

Vis vedlegget 40546

Vis vedlegget 40547

Streken kom til syne etter 1-2 minutter. Synes bedre i virkeligheten enn på bilde, men er fortsatt utrolig svak. Må har jeg hatt svake streker siden morgen 11 dpo. Nå er jeg på kvelden 13 dpo. Jaja. Og lav temp i dag. Spent på temp og test i morgen siden tr ikke har dukket opp i løpet av dagen, men kanskje hun kommer i natt?

Håper du får en skikkelig strek i morgen :)

Men er det nok med annenhver dag liksom? Gynekologen min mener at det er nok, men hva tror vi her inne?

Annenhver dag er nok ja, om du treffer to dager før, dagen før eller samme dag som EL så gir hver og en av de tre dagene like stor sjanse for graviditet. :) Så annenhver dag + ekstra etter lyst er greit.

Om du har f.eks. pcos, så sies det at el-tester ikke trenger å virke. Det finnes også andre grunner til at en el-test ikke blir positiv, f.eks. lav konserntrasjon av LH i urin.
Ingen tegn til pcos, så kan jo være lav konsentrasjon av LH, eller ingen eggløsning de siste syklusene. :-/

Håper du får en skikkelig strek i morgen :)

Takk. Jeg har begynt håpe det igjen jeg og, siden tr ikke har kommet på besøk enda. Og testen fremdeles ikke er blendahvit. :p Lenge leve håpet.

Vis vedlegget 40546

Vis vedlegget 40547

Ser streken ja. Satse på at du har litt sen utvikling av hcg da, og at strekene bare blir sterkere i dagene som kommer! Krysser virkelig fingrene for deg Lykkeliten :)

Ser streken ja. Satse på at du har litt sen utvikling av hcg da, og at strekene bare blir sterkere i dagene som kommer! Krysser virkelig fingrene for deg Lykkeliten :)

Det er jo så bra med dere her inne. :) Man får hvert fall masse støtte på veien. Jeg svinger veldig i hva jeg tror skjer i kroppen nå kjenner jeg, så her går humøret/håpet litt opp og ned fra time til time. :p Men jeg sier det jo hele tiden til alle andre: så lenge tr ikke har kommet... :D

Og så er det jo gøy at du ser streken fortsatt. :)

Last edited:
Back
Topp