Luktesans ja - skjønner ikke hvorfor jeg begynte å snakke om kamskjell?? Er det et sign for konsentrasjonsvansker og distre-het? Der har jeg høy score om dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luktesans ja - skjønner ikke hvorfor jeg begynte å snakke om kamskjell?? Er det et sign for konsentrasjonsvansker og distre-het? Der har jeg høy score om dagen
Huff Men behøver jo ikke bety noe.Pokkern, spotting
Skyggestrek innen tidsfristen, like svak som skyggestreken på CB+ for to dager siden, antar hcg-topp i går kveld, og at tempfall i dag betyr nok en kjemisk. Venter på tr, og ser hva som skjer. Regner med tr kommer i dag eller i morgen siden streken ikke var sterkere.
Sent from my iPad using BV Forum
Skyggestrek innen tidsfristen, like svak som skyggestreken på CB+ for to dager siden, antar hcg-topp i går kveld, og at tempfall i dag betyr nok en kjemisk. Venter på tr, og ser hva som skjer. Regner med tr kommer i dag eller i morgen siden streken ikke var sterkere.
Ja Mini ble resultatet av humping en uke jeg ikke hadde noe utslag på el tester. Og det var clearblue digitale tester, på morgenurin riktignok. Slik bruksanvisningen sa. Så de er ikke 100%!!Veldig negativ eggløsningstest i dag også. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ta de. Noen som har opplevd å ha eggløsning selvom en aldri får positive tester?
Positive ikke sant? Ebay testene (den tynne)reagerer tydeligvis ikke før den er positiv. Skal man da humpe hver dag til positiv test eller bare fortsette annenhver dag?
Sent from my LT26w using BV Forum mobile app
Veldig negativ eggløsningstest i dag også. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ta de. Noen som har opplevd å ha eggløsning selvom en aldri får positive tester?
Når du har positiv EL-test løsner egget i løpet av 0-48 timer. Så du må humpe frem til det har gått 48 timer etter siste positive EL-test (noen får positive flere dager på rad, så du må bruke EL-tester til du får negativ). Om tempen ikke øker etter dette bør du fortsette å humpe. For da løsnet sannsynligvis ikke egget, og da kan det hende du burde fortsette å teste for å se når kroppen prøver på nytt. Etter EL er det ikke noe poeng i å humpe mer annet enn for kosen, egget dør etter 24 timer om det ikke er befruktet.
Vel. IKM i dag, ikke noe tegn til tr enda. Føles ut som den kommer hele tiden, men ikke menssmerter. Kveldens test er like svak som den kl 12;
Vis vedlegget 40546
Vis vedlegget 40547
Siden dere ba om oppdatering spammer jeg dere allikevel.
Streken kom til syne etter 1-2 minutter. Synes bedre i virkeligheten enn på bilde, men er fortsatt utrolig svak. Må har jeg hatt svake streker siden morgen 11 dpo. Nå er jeg på kvelden 13 dpo. Jaja. Og lav temp i dag. Spent på temp og test i morgen siden tr ikke har dukket opp i løpet av dagen, men kanskje hun kommer i natt?
Men er det nok med annenhver dag liksom? Gynekologen min mener at det er nok, men hva tror vi her inne?
Ingen tegn til pcos, så kan jo være lav konsentrasjon av LH, eller ingen eggløsning de siste syklusene. :-/Om du har f.eks. pcos, så sies det at el-tester ikke trenger å virke. Det finnes også andre grunner til at en el-test ikke blir positiv, f.eks. lav konserntrasjon av LH i urin.
Håper du får en skikkelig strek i morgen
Ser streken ja. Satse på at du har litt sen utvikling av hcg da, og at strekene bare blir sterkere i dagene som kommer! Krysser virkelig fingrene for deg LykkelitenVel. IKM i dag, ikke noe tegn til tr enda. Føles ut som den kommer hele tiden, men ikke menssmerter. Kveldens test er like svak som den kl 12;
Vis vedlegget 40546
Vis vedlegget 40547
Siden dere ba om oppdatering spammer jeg dere allikevel.
Streken kom til syne etter 1-2 minutter. Synes bedre i virkeligheten enn på bilde, men er fortsatt utrolig svak. Må har jeg hatt svake streker siden morgen 11 dpo. Nå er jeg på kvelden 13 dpo. Jaja. Og lav temp i dag. Spent på temp og test i morgen siden tr ikke har dukket opp i løpet av dagen, men kanskje hun kommer i natt?
Ser streken ja. Satse på at du har litt sen utvikling av hcg da, og at strekene bare blir sterkere i dagene som kommer! Krysser virkelig fingrene for deg Lykkeliten