Vi som temper!

God morgen! Stadig høy temp, stadig avbrutt søvn i forkant (jeg nekter å discarde, da blir grafen så kjedelig;) og nå i tillegg de typiske menssmertene. Hm. I samtlige skjemaer jeg har målt (foruten den gravide), har tempen falt tydelig før mensen har kommet. Mensensmertene pleier å komme samme dag som mensen. Kan litt nattevandring sende tempen opp en halv grad? Ai, får prøve å få et kvarter til på øyet før dagen braker løs.
Fin graf!

Hm.. Lenge til eggløsning enda virker det som. ? Så har jeg hatt eggløsningssmerter hele pp..

Vedlegg

• 20131120_081740.jpg
    20131120_081740.jpg
    379,3 KB · Visninger: 47
Hm.. Lenge til eggløsning enda virker det som. ? Så har jeg hatt eggløsningssmerter hele pp..

Jeg hadde en type el-tester som aldri ble positive, mend den andre typen tester jeg hadde ble positive da det var forventet. Neste pp testet jeg derfor etter el hver gang jeg var på toalettet, og da ble de positive tilslutt. Faktisk sent sent på kvelden. Kanskje de du har trenger mye lh for å slå ut, og dersom du har kort topp kan det hende at du går glipp av den?

Dersom jeg skulle hatt el på fredag, hadde el-test vært positiv i ettermiddag/kveld og/eller i morgen :)

Håper du får positiv eltest snart:)

Tempen faller, skyggestreken kom som vanlig innen tidsfristen, men den var enda svakere i dag. Jeg tror RFSU testen mandag kveld var på hcg toppen. Den var jo tydelig rosa og innen tidsfristen, resten av testene både før og etter har vært så svake, men fire av dem har kommet innen tidsfristen.

Regner med dette er min tredje (eller fjerde) kjemiske på 5 pp'er så nå ber jeg legen om hjelp. Jeg har lyst til å prøve crinone etter EL. Veldig irriterende at vi har klart å befrukte så mange egg, men allikevel ikke rekker bhg-opptaket. Litt sur i dag, men det går fort over, for jeg må jo heie på alle dere andre! :) Tusen takk for at dere har krysset fingrene for meg.

Nå skal jeg kaste alle disse testene hvor jeg fremdeles ser tydelig på flere av dem at det er to streker og ikke bare én. <3

Sent from my iPad using BV Forum

Tempen faller, skyggestreken kom som vanlig innen tidsfristen, men den var enda svakere i dag. Jeg tror RFSU testen mandag kveld var på hcg toppen. Den var jo tydelig rosa og innen tidsfristen, resten av testene både før og etter har vært så svake, men fire av dem har kommet innen tidsfristen.

Regner med dette er min tredje (eller fjerde) kjemiske på 5 pp'er så nå ber jeg legen om hjelp. Jeg har lyst til å prøve crinone etter EL. Veldig irriterende at vi har klart å befrukte så mange egg, men allikevel ikke rekker bhg-opptaket. Litt sur i dag, men det går fort over, for jeg må jo heie på alle dere andre! :) Tusen takk for at dere har krysset fingrene for meg.

Nå skal jeg kaste alle disse testene hvor jeg fremdeles ser tydelig på flere av dem at det er to streker og ikke bare én. <3

Nei og nei. :( Dette var jammen leit! :(
Håper legen vil skrive ut crinone til deg, og at det gjør susen!

Nei og nei. :( Dette var jammen leit! :(
Håper legen vil skrive ut crinone til deg, og at det gjør susen!

Det var noe herk, men jeg hadde jo mistanken i går med lav temp og svake streker.

Håper jeg får prøve crinone. Det er jo selvfølgelig ikke sikkert det er det som er problemet, men jeg var på en ultralyd for noe annet før vi startet prøvingen og da sa gynekologen at alt så bra ut. Så når befruktningen ser ut til å skje så enkelt hos oss og "alt ser bra ut" så får jeg jo lyst til å se om vi kan krydre litt for å få det til. :p

Da får jeg dessuten feiret halvtårsdag på FS. Hipp hipp hurra! :p

Det var noe herk, men jeg hadde jo mistanken i går med lav temp og svake streker.

Håper jeg får prøve crinone. Det er jo selvfølgelig ikke sikkert det er det som er problemet, men jeg var på en ultralyd for noe annet før vi startet prøvingen og da sa gynekologen at alt så bra ut. Så når befruktningen ser ut til å skje så enkelt hos oss og "alt ser bra ut" så får jeg jo lyst til å se om vi kan krydre litt for å få det til. :p

Da får jeg dessuten feiret halvtårsdag på FS. Hipp hipp hurra! :p

100000 positivitetspoeng til deg frøker - holy schmoly! :D:D

100000 positivitetspoeng til deg frøker - holy schmoly! :D:D

Vel. Jeg hadde en avtale med mannen om at jeg fikk lov til å teste tidlig og fortsette å kartlegge eventuelle kjemiske dersom jeg forholdt meg til at det var det jeg holdt på med. Vi klarer ikke å glede oss over de svake positive lenger, så jeg stolte egentlig mest på tempen i går og synes dermed dagens var forventet. Kjedelig, men forventet. Så får vi se om jeg skal fortsette å kartlegge kjemiske eller om vi skal vente til over IKM heretter. Får snakke med mannen om det etter hvert. :-)

*Taster på app på mobilen*

Uff, dette var trist. Hadde så trua denne gangen med svake positive tester og WY. Sikkert smart å høre med legen hva han foreslår. Han henviser deg sikkert til en gynekolog, og så får du en skikkelig utredning. Sender over en stor klem :)

Uff, dette var trist. Hadde så trua denne gangen med svake positive tester og WY. Sikkert smart å høre med legen hva han foreslår. Han henviser deg sikkert til en gynekolog, og så får du en skikkelig utredning. Sender over en stor klem :)

Tusen takk. :) Jeg håpet litt på WY'en ja. Vi har ikke bestemt om vi tar en pausemåned eller ikke, heller vel mot at vi bare peiser på. :p Om jeg ikke rekker å komme meg til gyn før EL så prøver jeg WY en runde til, for det er nok igjen i boksen til det. Hihi.. Evig optimist?

Så trist :( Hadde virkelig troa på at det gikk din vei nå.

Tr kom med et brak. Menssmerter og vondt i korsrygg, håper på normal ventetid til EL og lagde IKM uke 51. Klar for å prøve på nytt. :)

Jeg var sikker på at jeg hadde EL i går, for maken til smerter i underlivet har jeg ikke hatt annet enn under mensen. Men likevel droppet tempen i dag. Men mulig jeg har pusta med munnen, for jeg var tett i nesen når jeg våknet. Kan det utgjøre mye på tempen? Om man puster med munnen om natta

Tr kom med et brak. Menssmerter og vondt i korsrygg, håper på normal ventetid til EL og lagde IKM uke 51. Klar for å prøve på nytt. :)

Huff da :( Masse lykke til med neste pp, håper og krysser fingrene for at det blir din pp :)

Denne er negativ, ikke sant? Sikter da til den bredeste testen.
Jeg var jo helt sikker på at el var i går. Positiv el-test, smerter i eggstokkene, eggehvite slim, åpen og myk, så hele pakka.
Nå er testen negativ, men tempen gikk ned i dag, men har enda el slim, åpen og myk. Betyr det da at kroppen ikke fikk til el eller?

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1384959812210.jpg
    1384959812210.jpg
    46,1 KB · Visninger: 42
Back
Topp