Vi som temper!

El-testene blir jo positive 1-2 døgn før el faktisk skjer så du har nok el i dag :) tempen begynner jo også å stige etter el så at den sank i dag er jo også ganske normalt.

Jeg hadde en type el-tester som aldri ble positive, mend den andre typen tester jeg hadde ble positive da det var forventet. Neste pp testet jeg derfor etter el hver gang jeg var på toalettet, og da ble de positive tilslutt. Faktisk sent sent på kvelden. Kanskje de du har trenger mye lh for å slå ut, og dersom du har kort topp kan det hende at du går glipp av den?

Dersom jeg skulle hatt el på fredag, hadde el-test vært positiv i ettermiddag/kveld og/eller i morgen :)

Håper du får positiv eltest snart:)
Takk for svar :-D Får teste i kveld også, håper den blir litt sterkere :-D

:-( Så kjedelig lykkeliten. Da blir det pp6 på meg og deg. 6 er vel den magiske pp, ikke sant? Satser på det klaffer da!

El-testene blir jo positive 1-2 døgn før el faktisk skjer så du har nok el i dag :) tempen begynner jo også å stige etter el så at den sank i dag er jo også ganske normalt.

Mellom 6 og 48 timer. Men siden jeg antar at el var i går, så burde jeg jo hatt økning. Men selvsagt kan jeg ta feil da, at el kommer i dag eller i morgen. Jeg er sikkert bare sinnsykt utålmodig. Hehe

Last edited:
Jeg blir småsprø av hvor sakte tida går mot ikm. Har hatt ganske uregelmessige syklyser det siste halvåret, så har ikke peil på om dette er en lang eller kort. 11 dpo. Og tida går så seint! Men i og med at jeg skriver dette her regner jeg med at det jinxer fram en temperaturnedgang i morgen ;) Hvis ikke skal jeg tisse i kopp! Hvis jeg husker det. Men da er det vel bare å gå og legge seg, da.

Jeg blir småsprø av hvor sakte tida går mot ikm. Har hatt ganske uregelmessige syklyser det siste halvåret, så har ikke peil på om dette er en lang eller kort. 11 dpo. Og tida går så seint! Men i og med at jeg skriver dette her regner jeg med at det jinxer fram en temperaturnedgang i morgen ;) Hvis ikke skal jeg tisse i kopp! Hvis jeg husker det. Men da er det vel bare å gå og legge seg, da.
For en fin temp du har da Krokus. Ikke testet enda? Syns du skal teste i morgen :-D Spennende.

Tusen takk. :) Jeg håpet litt på WY'en ja. Vi har ikke bestemt om vi tar en pausemåned eller ikke, heller vel mot at vi bare peiser på. :p Om jeg ikke rekker å komme meg til gyn før EL så prøver jeg WY en runde til, for det er nok igjen i boksen til det. Hihi.. Evig optimist?

Sent from my iPad using BV Forum
Optimist er bra :)

Ser så lovende ut den grafen din altså! Vi liker jo tester her inne, så stemmer også på test i morra ;) Du skal ikke ha noen dropp i temp, det må i tilfelle være en (noe sen) festedipp :P

Denne er negativ, ikke sant? Sikter da til den bredeste testen.
Jeg var jo helt sikker på at el var i går. Positiv el-test, smerter i eggstokkene, eggehvite slim, åpen og myk, så hele pakka.
Nå er testen negativ, men tempen gikk ned i dag, men har enda el slim, åpen og myk. Betyr det da at kroppen ikke fikk til el eller?

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app
Jeg er ikke helt god på el tester, men i mine øyne ser denne positiv ut!? Men kanskje noen mer erfarne tolere kan bistå å hjelpe. Med el-slim, høy, åpen og myk tapp ville jeg i alle fall sørget for å få lagt inn noen aksjer :)

Jeg hadde ikke lyst på kaffe i dag, og det har bare skjedd én gang tidligere.. :-o Skummelt å bli sånn optimist.

Jeg er ikke helt god på el tester, men i mine øyne ser denne positiv ut!? Men kanskje noen mer erfarne tolere kan bistå å hjelpe. Med el-slim, høy, åpen og myk tapp ville jeg i alle fall sørget for å få lagt inn noen aksjer :)

Ja, jeg synes den var litt vanskelig å tolke, men ser mest ut som kontrollstreken er sterkest. Får se om vi får lagt inn noen aksjer i kveld også :)

Ser så lovende ut den grafen din altså! Vi liker jo tester her inne, så stemmer også på test i morra ;) Du skal ikke ha noen dropp i temp, det må i tilfelle være en (noe sen) festedipp :p
Prikkeline din graf ser jo også lovende ut :-D Spennende.

Okei, jeg vil bare ha det klart; jeg kan umulig være gravid når tempen har falt sånn under coverline?? Den forbanna tanta kommer ikke, nå er hun en dag over tida, og jeg har venta på henne siden igår morges! Jeg har vondt, jeg har sjokoladesug og jeg syns jeg kjenner hun kommer hele tida, men når jeg er på do så er det ikke kommet noe spor en gang! Hun kommer sikkert i morgen tidlig.. For det er umulig når tempen er så lav??

Nei, dette var mye sørgelige saker, dere... Fru Johnsen gir jeg ikke opp på før du har bevis på at du ikke er gravid, mens et var da en utrolig kjip temp, da :( Og langt fra festlig med deg, Lykkeliten. Flott at du er så optimistisk, da!

Ser jo også at vi har noen spennende grafer her (heldigvis), som jeg gleder meg til å følge med på de neste dagene!

Her ser det ut til at jeg nærmer meg positiv EL-test... Får se hva som skjer i morgen! Disse er fra i forigårs, i går og i dag:
image.jpg

Prikkeline din graf ser jo også lovende ut :-D Spennende.
Ja, krysser fingrene her nå. Håper håper håper på spire, men har absolutt ingen symptomer. 10 dpo. Spennende dager fremover nå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Okei, jeg vil bare ha det klart; jeg kan umulig være gravid når tempen har falt sånn under coverline?? Den forbanna tanta kommer ikke, nå er hun en dag over tida, og jeg har venta på henne siden igår morges! Jeg har vondt, jeg har sjokoladesug og jeg syns jeg kjenner hun kommer hele tida, men når jeg er på do så er det ikke kommet noe spor en gang! Hun kommer sikkert i morgen tidlig.. For det er umulig når tempen er så lav??
Ingenting er vel helt umulig, men tempfall rett ved ikm betyr oftest tanta.. Men hadde vært veldig artig om du dokumenterte ett unntak nå! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ff flyttet min el fra cd12 til cd14 etter reg av dagens temp. Typisk, det var i utg.pkt en liten sjanse, men den forsvant nå. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp