Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar :-D Får teste i kveld også, håper den blir litt sterkere :-DJeg hadde en type el-tester som aldri ble positive, mend den andre typen tester jeg hadde ble positive da det var forventet. Neste pp testet jeg derfor etter el hver gang jeg var på toalettet, og da ble de positive tilslutt. Faktisk sent sent på kvelden. Kanskje de du har trenger mye lh for å slå ut, og dersom du har kort topp kan det hende at du går glipp av den?
Dersom jeg skulle hatt el på fredag, hadde el-test vært positiv i ettermiddag/kveld og/eller i morgen
Håper du får positiv eltest snart
El-testene blir jo positive 1-2 døgn før el faktisk skjer så du har nok el i dag tempen begynner jo også å stige etter el så at den sank i dag er jo også ganske normalt.
Den likner på din!!Fin graf!
For en fin temp du har da Krokus. Ikke testet enda? Syns du skal teste i morgen :-D Spennende.Jeg blir småsprø av hvor sakte tida går mot ikm. Har hatt ganske uregelmessige syklyser det siste halvåret, så har ikke peil på om dette er en lang eller kort. 11 dpo. Og tida går så seint! Men i og med at jeg skriver dette her regner jeg med at det jinxer fram en temperaturnedgang i morgen Hvis ikke skal jeg tisse i kopp! Hvis jeg husker det. Men da er det vel bare å gå og legge seg, da.
Optimist er braTusen takk. Jeg håpet litt på WY'en ja. Vi har ikke bestemt om vi tar en pausemåned eller ikke, heller vel mot at vi bare peiser på. Om jeg ikke rekker å komme meg til gyn før EL så prøver jeg WY en runde til, for det er nok igjen i boksen til det. Hihi.. Evig optimist?
Sent from my iPad using BV Forum
Ser så lovende ut den grafen din altså! Vi liker jo tester her inne, så stemmer også på test i morra Du skal ikke ha noen dropp i temp, det må i tilfelle være en (noe sen) festedippJeg blir småsprø av hvor sakte tida går mot ikm. Har hatt ganske uregelmessige syklyser det siste halvåret, så har ikke peil på om dette er en lang eller kort. 11 dpo. Og tida går så seint! Men i og med at jeg skriver dette her regner jeg med at det jinxer fram en temperaturnedgang i morgen Hvis ikke skal jeg tisse i kopp! Hvis jeg husker det. Men da er det vel bare å gå og legge seg, da.
Jeg er ikke helt god på el tester, men i mine øyne ser denne positiv ut!? Men kanskje noen mer erfarne tolere kan bistå å hjelpe. Med el-slim, høy, åpen og myk tapp ville jeg i alle fall sørget for å få lagt inn noen aksjerDenne er negativ, ikke sant? Sikter da til den bredeste testen.
Jeg var jo helt sikker på at el var i går. Positiv el-test, smerter i eggstokkene, eggehvite slim, åpen og myk, så hele pakka.
Nå er testen negativ, men tempen gikk ned i dag, men har enda el slim, åpen og myk. Betyr det da at kroppen ikke fikk til el eller?
Sent from my LT26w using BV Forum mobile app
Jeg er ikke helt god på el tester, men i mine øyne ser denne positiv ut!? Men kanskje noen mer erfarne tolere kan bistå å hjelpe. Med el-slim, høy, åpen og myk tapp ville jeg i alle fall sørget for å få lagt inn noen aksjer
Godt tegn :-DJeg hadde ikke lyst på kaffe i dag, og det har bare skjedd én gang tidligere.. :-o Skummelt å bli sånn optimist.
Prikkeline din graf ser jo også lovende ut :-D Spennende.Ser så lovende ut den grafen din altså! Vi liker jo tester her inne, så stemmer også på test i morra Du skal ikke ha noen dropp i temp, det må i tilfelle være en (noe sen) festedipp
Ja, krysser fingrene her nå. Håper håper håper på spire, men har absolutt ingen symptomer. 10 dpo. Spennende dager fremover nåPrikkeline din graf ser jo også lovende ut :-D Spennende.
Ingenting er vel helt umulig, men tempfall rett ved ikm betyr oftest tanta.. Men hadde vært veldig artig om du dokumenterte ett unntak nå!Okei, jeg vil bare ha det klart; jeg kan umulig være gravid når tempen har falt sånn under coverline?? Den forbanna tanta kommer ikke, nå er hun en dag over tida, og jeg har venta på henne siden igår morges! Jeg har vondt, jeg har sjokoladesug og jeg syns jeg kjenner hun kommer hele tida, men når jeg er på do så er det ikke kommet noe spor en gang! Hun kommer sikkert i morgen tidlig.. For det er umulig når tempen er så lav??