Vi som temper!

God morgen :) Ganske høy temp, og første måling med minst tre timer sammenhengende søvn i forkant på lenge. Er skikkelig tissatrengt, men noen sover på armen min, så det
får vente.
Tempen pleier å stupe mer enn som så når tr er på vei, så tror ikke hu har tenkt til å komme i dag.
Spent!! Oppdater oss :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ff flyttet min el fra cd12 til cd14 etter reg av dagens temp. Typisk, det var i utg.pkt en liten sjanse, men den forsvant nå. :(

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei :-( Men det er jo ikke sikkert det stemmer. Tok du eggløsningstester? <`3 Klemme på*

Nei :-( Men det er jo ikke sikkert det stemmer. Tok du eggløsningstester? <`3 Klemme på*

Ja, de var positive på CD12 og CD13. Negativ på CD14.
Kraftige EL smerter på CD13, ingenting på CD14.

Så setter FF EL til CD14. Ja, nei, skal vel ikke henge meg sånn opp i dette. FF kan jo ta feil, basert på målingene mine. Vi får se. DPO dagene er ventetid uansett....

Hoff, jeg begynner å bli utolmodig. Tempen er høy, men negative graviditetstester. Baaaaahhh!!! Tok EL-tester i forgårs og i går, og den i går er kraftigere enn den for 2 dager siden. Men det har vel ingenting å si?!
Er 11DPO nå og i følge FF (fans-fettsjit) har 50,3% positive tester nå.

Murrer i magen og er humørsyk. Håper dager går som smurt ellers, kjenner irritasjonstårene kan komme for den minste lille ting.

Eller kan det være Crinone som øker temp litt ekstra slik at ff blir forvirra?

Sent from my iPhone using BV Forum
Kan jo være.. Ikke godt å si. Kan også være at el var da du mener det, så ikke stol 100% på ff :)

Likte ikke dagens temp :(

Jeg hadde en type el-tester som aldri ble positive, mend den andre typen tester jeg hadde ble positive da det var forventet. Neste pp testet jeg derfor etter el hver gang jeg var på toalettet, og da ble de positive tilslutt. Faktisk sent sent på kvelden. Kanskje de du har trenger mye lh for å slå ut, og dersom du har kort topp kan det hende at du går glipp av den?

Dersom jeg skulle hatt el på fredag, hadde el-test vært positiv i ettermiddag/kveld og/eller i morgen :)

Håper du får positiv eltest snart:)
Så fin graf :-D Når skal du teste?

Sterkere.. Men enda lenge til? :-(

Vedlegg

• 20131121_075746.jpg
    20131121_075746.jpg
    433,4 KB · Visninger: 34
:-( Ånei. Men fortsatt over coverlinjen da! Har du ikke spottet noe denne pp? Hvor lang pleier lutealfasen din å være?
Det positive er at jeg ikke har sett antydning til spotting etter el, så er overbevist om at det skyldes crinonen. Jeg har lutealfase på 13-14 dager. Men har jo da typisk spottet masse siste delen av lutealfasen. Så det virker jo som det fungerer så langt i alle fall. Men det virker ikke som om gullegget festet seg denne pp'en heller.

Jeg fikk en positiv test i dag, men siden jeg har litt vondt i magen, og tempen kikka litt nedover, og streken ikke var ekstremt sterk, og det er så mange kjemiske ute og går, så pakker jeg ikke flytteeskene riktig ennå.
(skulle hivd på noen småhappy smileys hvis det ikke var for at jeg sitter på jobb og sniktaster på mobilen ;)

Back
Topp