Så dumtFf flyttet min el fra cd12 til cd14 etter reg av dagens temp. Typisk, det var i utg.pkt en liten sjanse, men den forsvant nå.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumtFf flyttet min el fra cd12 til cd14 etter reg av dagens temp. Typisk, det var i utg.pkt en liten sjanse, men den forsvant nå.
Eller kan det være Crinone som øker temp litt ekstra slik at ff blir forvirra?Så dumt
Spent!! Oppdater ossGod morgen Ganske høy temp, og første måling med minst tre timer sammenhengende søvn i forkant på lenge. Er skikkelig tissatrengt, men noen sover på armen min, så det
får vente.
Tempen pleier å stupe mer enn som så når tr er på vei, så tror ikke hu har tenkt til å komme i dag.
Nei :-( Men det er jo ikke sikkert det stemmer. Tok du eggløsningstester? <`3 Klemme på*Ff flyttet min el fra cd12 til cd14 etter reg av dagens temp. Typisk, det var i utg.pkt en liten sjanse, men den forsvant nå.
Ja, de var positive på CD12 og CD13. Negativ på CD14.Nei :-( Men det er jo ikke sikkert det stemmer. Tok du eggløsningstester? <`3 Klemme på*
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Kan jo være.. Ikke godt å si. Kan også være at el var da du mener det, så ikke stol 100% på ffEller kan det være Crinone som øker temp litt ekstra slik at ff blir forvirra?
Nei nei neiLikte ikke dagens temp
Likte ikke dagens temp
:-( Ånei. Men fortsatt over coverlinjen da! Har du ikke spottet noe denne pp? Hvor lang pleier lutealfasen din å være?Likte ikke dagens temp
Så fin graf :-D Når skal du teste?Jeg hadde en type el-tester som aldri ble positive, mend den andre typen tester jeg hadde ble positive da det var forventet. Neste pp testet jeg derfor etter el hver gang jeg var på toalettet, og da ble de positive tilslutt. Faktisk sent sent på kvelden. Kanskje de du har trenger mye lh for å slå ut, og dersom du har kort topp kan det hende at du går glipp av den?
Dersom jeg skulle hatt el på fredag, hadde el-test vært positiv i ettermiddag/kveld og/eller i morgen
Håper du får positiv eltest snart
Likte ikke dagens temp
Det positive er at jeg ikke har sett antydning til spotting etter el, så er overbevist om at det skyldes crinonen. Jeg har lutealfase på 13-14 dager. Men har jo da typisk spottet masse siste delen av lutealfasen. Så det virker jo som det fungerer så langt i alle fall. Men det virker ikke som om gullegget festet seg denne pp'en heller.:-( Ånei. Men fortsatt over coverlinjen da! Har du ikke spottet noe denne pp? Hvor lang pleier lutealfasen din å være?
Hmmmm.... Nei... Men får vel bare vente og se, som vanlig. Håper den stiger igjen i morgen!Likte ikke dagens temp
Tja, er vel bare å fortsette med dyppingen i urin Hadde vært gøy om du kunne få en skikkelig positiv snart!Sterkere.. Men enda lenge til? :-(
Nei, den likte ikke jeg hellerLikte ikke dagens temp