Vi som temper!

Gratulerer så mye Krokus :D Håper dette er starten på babyboom her inne :D

Dagens i midten, ser sterkere ut en gårsdagens (øverst). Den nederste et gubben sin ;)

Vedlegg

• IMAG1369-1.jpg
    IMAG1369-1.jpg
    49,5 KB · Visninger: 62
Jeg tar dagens temp med en klype salt. Har hatt mye nattevandring til og fra rommet til mini som er sjuk.
Men ble likevel litt "glad" når jeg så en høy temp igjen. Men så tenker jeg at det er vel uansett for sent for en festedipp på 11 dpo... Men gir ikke helt opp enda da.. Det er i alle fall HELT fantastisk ikke å ha denne spottinga som jeg har til vanlig! :)

Fremdeles høy temp og blendahvite tester. Jeg er forferdelig utålmodig! Tester jeg for tidlig?? Jeg er jo 12DPO nå...

Brystene er vokst ut av de vanlige BHene mine nå, selv de største... Sprø.no.

Jeg tar dagens temp med en klype salt. Har hatt mye nattevandring til og fra rommet til mini som er sjuk.
Men ble likevel litt "glad" når jeg så en høy temp igjen. Men så tenker jeg at det er vel uansett for sent for en festedipp på 11 dpo... Men gir ikke helt opp enda da.. Det er i alle fall HELT fantastisk ikke å ha denne spottinga som jeg har til vanlig! :)

Er jo ikke helt utenkelig at det kan være en festedipp, men sikkert mange som har hatt en dipp selv om de har vært gravide ;) Er jo uansett supert at tempen var oppe igjen :D

Og Sommerskatt! Høres jo lovende ut dette!
Har jo bestemt at det skal være babyboom her inne nå så det er bare å følge etter med en positiv test etter hvert :p
Kan være for tidlig å teste ja! Sånn hvis en følger gjennomsnittet skal hcg ligge på 50 mlU/ml 12 dpo, akkurat nok til å få en positiv test. Hvis du derimot ligger litt bak gjennomsnittet, for eksempel hvis egget har festet seg litt sent vil det jo være for tidlig å få en positiv g-test.
Så håpet er ikke ute enda :D

Fremdeles høy temp og blendahvite tester. Jeg er forferdelig utålmodig! Tester jeg for tidlig?? Jeg er jo 12DPO nå...

Brystene er vokst ut av de vanlige BHene mine nå, selv de største... Sprø.no.
Håper bare hcg kommer litt sent :) ser veldig bra ut!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Burde man prøve CD (digital), selv om det er null utslag på strimmel? Og hvor lenge ville dere ha ventet før å teste med CB?

G-test. Har testet hver morgen siden 4 DPO. Er 12DPO nå, og IKM burde vel være på søndag.
Du ville ventet til etter søndag?

Jeg spør sikkert dumt, men her er det ukonsentrasjon og utålmodighet på gang - ikke bra! Men jeg kan ikke noe for det :D

Siden 4 dpo! :p DA er du ivrig og utålmodig da hehe :)
Er jo ikke sjangs at det viser på en g-test 4 dpo!
Men vet hvordan det er, Håper/tenker at det KAN jo være at el var litt før (selv om en vet at det ikke er tilfellet).

Men jo, jeg hadde ventet til søndag, kanskje mandag med den digitale.
Strimlene er jo like sikre de! Så ikke vits å kaste bort en CB før passert ikm, eventuelt en svak strek på strimmelen :D

Mye utflod idag håper det er tegn på eggløsning snart. Vi hadde sex igår, men mannen er borte i dag og lørd :-( Så får vi ha litt sengekos på søndag igjen. Hehe.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Går det an å ha for lav temp økning til å ha hatt el? Tappen er nå nesten lukket og den er hard, og sekretet er lotionaktig, så jeg bør jo være dpo nå. Og hvilken dag er det mest naturlig å tenke at er første dpo?

Går det an å ha for lav temp økning til å ha hatt el? Tappen er nå nesten lukket og den er hard, og sekretet er lotionaktig, så jeg bør jo være dpo nå. Og hvilken dag er det mest naturlig å tenke at er første dpo?
Tenker du hadde el på onsdag jeg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp