Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Endelig en gravid!Dagens i midten, ser sterkere ut en gårsdagens (øverst). Den nederste et gubben sin
VakkertDagens i midten, ser sterkere ut en gårsdagens (øverst). Den nederste et gubben sin
Gratulerer! Så sinnsykt utrolig morsomt!Dagens i midten, ser sterkere ut en gårsdagens (øverst). Den nederste et gubben sin
Jeg tar dagens temp med en klype salt. Har hatt mye nattevandring til og fra rommet til mini som er sjuk.
Men ble likevel litt "glad" når jeg så en høy temp igjen. Men så tenker jeg at det er vel uansett for sent for en festedipp på 11 dpo... Men gir ikke helt opp enda da.. Det er i alle fall HELT fantastisk ikke å ha denne spottinga som jeg har til vanlig!
Håper bare hcg kommer litt sent ser veldig bra ut!!!Fremdeles høy temp og blendahvite tester. Jeg er forferdelig utålmodig! Tester jeg for tidlig?? Jeg er jo 12DPO nå...
Brystene er vokst ut av de vanlige BHene mine nå, selv de største... Sprø.no.
Dagens i midten, ser sterkere ut en gårsdagens (øverst). Den nederste et gubben sin
Tenker du hadde el på onsdag jegGår det an å ha for lav temp økning til å ha hatt el? Tappen er nå nesten lukket og den er hard, og sekretet er lotionaktig, så jeg bør jo være dpo nå. Og hvilken dag er det mest naturlig å tenke at er første dpo?