Vi som temper!

Whoop whoop! Fikk nettopp min første positive el-test ever! Super start på helga :D Nå blir det action :hello2
Kos dere :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nesten positiv EL -test her, og masse vondt i høyre side. Hva er vitsen med EL-smerter egentlig? Det er jo da jeg egentlig skal ville ha sex, men nå er det jo bare vondt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Da blir den vel positiv i løpet av helga da :) EL-smerter er ganske negativt ja. I hvert fall hvis du mister lysten av dem! Men er det vondt når du har sex også?

Da blir den vel positiv i løpet av helga da :) EL-smerter er ganske negativt ja. I hvert fall hvis du mister lysten av dem! Men er det vondt når du har sex også?

Har ikke prøvd sex ennå, men har jo helst lyst til å ligge sammenkrøket på sofaen hele tiden. Får eller bite tennene sammen og håpe at det gir seg. :)

Siden 4 dpo! :p DA er du ivrig og utålmodig da hehe :)
Er jo ikke sjangs at det viser på en g-test 4 dpo!
Men vet hvordan det er, Håper/tenker at det KAN jo være at el var litt før (selv om en vet at det ikke er tilfellet).

Men jo, jeg hadde ventet til søndag, kanskje mandag med den digitale.
Strimlene er jo like sikre de! Så ikke vits å kaste bort en CB før passert ikm, eventuelt en svak strek på strimmelen :D
Jeg vet - jeg er helt håpløs! Sparer cb til mandag (de hadde ikke digital) - godt det er ei travel helg nå :) Takk for gode råd ;-)

Det er så gøy at du er gravid krokus.

Og happy humping til alle dere som er rundt EL. :-)

*Taster på app på mobilen*

G-test. Har testet hver morgen siden 4 DPO. Er 12DPO nå, og IKM burde vel være på søndag.
Du ville ventet til etter søndag?

Jeg spør sikkert dumt, men her er det ukonsentrasjon og utålmodighet på gang - ikke bra! Men jeg kan ikke noe for det :D

Selv om du er gravid vil du ikke ha hcg før 7-8-9 dpo, og det kan ta enda lengre tid før det slår ut på en test (siden egget ikke fester seg før 6-11 dpo, og da først lager hcg i kroppen vår. ) Så om du ikke er gravid bør du holde deg til hvert fall 7 dpo neste gang. Før det kan like gjerne mannen tisse på testen. :p Egentlig er det lurt å prøve å holde seg til 10 dpo, men det klarer jeg ikke selv (enda det er målet mitt hver pp) så det skal jeg ikke si så stengt. :D

CB digital burde du spare til du har en tydelig strek på strimmel. Strimlene er mer sensitive enn de digitale. :-)

Krysser fingrene for deg. :-)

*Taster på app på mobilen*

Spent på tempen min i morgen. Håper eggløsning var i går selv om ikke testene har vært positive!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er det jeg håper også.

Noen som vet om det går an og "tvinge" FF til å tro at jeg har hatt EL, eller kommer det av seg selv?
Du kan overstyre ff med el-dag hvis du mener ff tar feil.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er det jeg håper også.

Noen som vet om det går an og "tvinge" FF til å tro at jeg har hatt EL, eller kommer det av seg selv?
Du kan sette opk som detectormetode under Settings. Da går ff ut ifra registrerte el tester heller.

FF finner ikke EL, for jeg fikk ikke målt dagen etter antatt EL. Eller er det sånn at det må gå 3 dager før den utpeker EL?

Tre dager ja. Tre høye, det er det som er "definisjonen"

Så flata kurven ut. Trodde den skulle stige til himmels!
Liten sjanse denne pp, men like spent lell! :)

Tempen øker nå også, og blendahvite tester. Tror må jo brygge på verdens tregeste feber...:P

Dere tempe-eksperter, er det sånn at det bare er før man står opp at det er temperaturforskjell i syklusen? Hva om jeg temper til samme tid hver dag, men f.eks en halvtime etter at jeg står opp? Vil det være en forskjell da også, bare at tempen er høyere enn før jeg stod opp? Altså om jeg måler 36,8 i senga, og 37,0 en halv time senere, vil det da være sånn at jeg ved EL kan måle f.eks 37,3 i senga og 37,5 en halv time senere?

Vet ikke helt om jeg klarte å gjøre meg forstått her... Det jeg lurer på er vel om det er mulig å se en temperaturendring i syklusen til andre tider på døgnet enn før jeg står opp?

Back
Topp