Kos dereWhoop whoop! Fikk nettopp min første positive el-test ever! Super start på helga Nå blir det action
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereWhoop whoop! Fikk nettopp min første positive el-test ever! Super start på helga Nå blir det action
Da blir den vel positiv i løpet av helga da EL-smerter er ganske negativt ja. I hvert fall hvis du mister lysten av dem! Men er det vondt når du har sex også?
Jeg vet - jeg er helt håpløs! Sparer cb til mandag (de hadde ikke digital) - godt det er ei travel helg nå Takk for gode råd ;-)Siden 4 dpo! DA er du ivrig og utålmodig da hehe
Er jo ikke sjangs at det viser på en g-test 4 dpo!
Men vet hvordan det er, Håper/tenker at det KAN jo være at el var litt før (selv om en vet at det ikke er tilfellet).
Men jo, jeg hadde ventet til søndag, kanskje mandag med den digitale.
Strimlene er jo like sikre de! Så ikke vits å kaste bort en CB før passert ikm, eventuelt en svak strek på strimmelen
ja det var nok greit det.Hurra for superfine tester!
Enda godt mannen din sin test var negativ, det holder kanskje med en gravid i hus om gangen.
G-test. Har testet hver morgen siden 4 DPO. Er 12DPO nå, og IKM burde vel være på søndag.
Du ville ventet til etter søndag?
Jeg spør sikkert dumt, men her er det ukonsentrasjon og utålmodighet på gang - ikke bra! Men jeg kan ikke noe for det
Tenker du hadde el på onsdag jeg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du kan overstyre ff med el-dag hvis du mener ff tar feil.Er det jeg håper også.
Noen som vet om det går an og "tvinge" FF til å tro at jeg har hatt EL, eller kommer det av seg selv?
Du kan sette opk som detectormetode under Settings. Da går ff ut ifra registrerte el tester heller.Er det jeg håper også.
Noen som vet om det går an og "tvinge" FF til å tro at jeg har hatt EL, eller kommer det av seg selv?