Vi som temper!

Da har jeg lagt deg til dobbelt Molly. :-)

*Taster på app på mobilen*

I går hadde jeg en veldig sterk el-test, men jeg var litt usikker på om den var positiv, så tenkte den kom til å være sterkere i dag. I dag fikk jeg kun en svak strek, så LH er tydelig på vei ut av kroppen igjen. Går det an å ha el uten at testene blir helt positive, altså at teststreken er like sterk som kontrollstreken, men ikke sterkere enn den?

Nå som testen har tørket, er teststreken svakere enn kontrollstreken.

Jeg ser jo at temperaturen min har steget de to siste dagene, men tempen på lørdag morgen ble målt fire timer for seint. (Glemte å stille vekkerklokken) Dessuten drakk jeg vin på fredag, noe som sikkert også kan virke inn på tempen...

Det er vel kanskje ikke annet å gjøre enn å vente og se om tempen fortsatt er høy i morgen?

Jeg blir muligens å ha to, vi får se. Jeg har ikke tempet denne syklusen, ikke oralt heller, rett og slett pga håpløse netter eller oppvåkninger, pga ungene. Men nå må jeg komme igang.

Spent på prikkeline! Hun tar jo crinone, slik som meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir muligens å ha to, vi får se. Jeg har ikke tempet denne syklusen, ikke oralt heller, rett og slett pga håpløse netter eller oppvåkninger, pga ungene. Men nå må jeg komme igang.

Bare si ifra når du bestemmer deg. Jeg ordner jeg. :-)

Spent på prikkeline! Hun tar jo crinone, slik som meg.

Jeg er også nysgjerrig på henne nå. :-)

Hallo dere! Beklager at jeg har vært lite tilstede i helga, men har hatt en utrolig slitsom helg. Den ble innviet natt til lørdag ca kl 0130 med en gråtende mini - som har vært syk i 14 dager nå! Jeg fikk ikke roet han, og måtte ta han inn i sengen vår. Der var han urolig resten av natta, så jeg sov praktisk talt ikke hele natten. Tenkte jeg skulle tempe bare for å ha gjort det, og forventet en skyhøy temp - siden jeg hadde vært våken hele natta. 36,85 :( Og under coverline. Tok en billig test, og den var helt blenda. Da gadd jeg ikke ta crinonen heller. Tenkte at nå er tanta på vei. Og i dag kom hun jammen - frekke dumme tanta.
Så litt dårlig humør på meg i dag. Nå er jeg helt sikker på at det er lavt progesteron som gjør at jeg spotter i alle fall. Det har ikke vært antydning til spotting denne pp'en, så da håper jeg vi får full klaff i desember.
Det var oppdatering fra meg - kjipt men sånn er det.

Hallo dere! Beklager at jeg har vært lite tilstede i helga, men har hatt en utrolig slitsom helg. Den ble innviet natt til lørdag ca kl 0130 med en gråtende mini - som har vært syk i 14 dager nå! Jeg fikk ikke roet han, og måtte ta han inn i sengen vår. Der var han urolig resten av natta, så jeg sov praktisk talt ikke hele natten. Tenkte jeg skulle tempe bare for å ha gjort det, og forventet en skyhøy temp - siden jeg hadde vært våken hele natta. 36,85 :( Og under coverline. Tok en billig test, og den var helt blenda. Da gadd jeg ikke ta crinonen heller. Tenkte at nå er tanta på vei. Og i dag kom hun jammen - frekke dumme tanta.
Så litt dårlig humør på meg i dag. Nå er jeg helt sikker på at det er lavt progesteron som gjør at jeg spotter i alle fall. Det har ikke vært antydning til spotting denne pp'en, så da håper jeg vi får full klaff i desember.

Dumt, men ikke noe annet å gjøre enn å krysse fingrene for neste pp!
Lykke til!

Ikke rart jeg var litt sjøsjuk idag tidlig. Sjekk den tempkurven! Måtte måle kl 0330 pga måtte opp med unge som våkna. 37.1 c.Sovna igjen 0340 ca og målte igjen når jeg våkna 3 t etterpå, 37,3. Logget den laveste tempen.

Følte meg mildt sagt elendig inatt og idagtidlig. Hodepine, tørst og uggen.

Kan være crinone som gjør meg så rar?

Klem til Prikkeline! Vi tar en pp til. :) regner ikke med to streker hos meg heller.

Da har FF satt kryss hos meg, eller iallfall en stiplete linje. I følge FF var EL på fredag, men EL-testen min var sterkere på lørdagen. Når skal jeg regne EL fra?

FF sier jeg er 3 DPO, men hvis jeg følger EL-testene, er jeg bare 1 eller 2 DPO. Blir litt forvirret her :-S

Ikke rart jeg var litt sjøsjuk idag tidlig. Sjekk den tempkurven! Måtte måle kl 0330 pga måtte opp med unge som våkna. 37.1 c.Sovna igjen 0340 ca og målte igjen når jeg våkna 3 t etterpå, 37,3. Logget den laveste tempen.

Følte meg mildt sagt elendig inatt og idagtidlig. Hodepine, tørst og uggen.

Kan være crinone som gjør meg så rar?

Klem til Prikkeline! Vi tar en pp til. :) regner ikke med to streker hos meg heller.

Takk for klem :)
Jeg følte meg ikke noe uggen pga crinonen - tror jeg da. Men mini har vært syk i over 2 uker nå, og det har vært mye nattevandring og nattevåk, så jeg tenker at det har vært grunnen til min "svime" i alle fall.

Gi det en dag eller to, så ser du om du og ff blir enig. Har du reg tester i ff?

Selv med riktig mengde progesteron må man jo også ha full klaff med egg og sædcelle, så da krysser jeg fingrene for at det skjer hos deg nå neste pp! :D Godt tegn at spottingen er borte tenker jeg. Utrolig kjedelig med dustetanta!

Takk for klem :)
Jeg følte meg ikke noe uggen pga crinonen - tror jeg da. Men mini har vært syk i over 2 uker nå, og det har vært mye nattevandring og nattevåk, så jeg tenker at det har vært grunnen til min "svime" i alle fall.
HuFf, nattevåk er frustrerende.vi har en som sover godt hele natta, men de to siste nettene nå så har han våknet, så er det styr en halvtimes tid. Ukke noe å klage for det, men når vi ikke er vant til slik, så blir vi helt satt ut:D

Håper mini blir frisk snart! Tommelen opp for neste pp! En poItiv test i jula får vi satse på! :)

Da har FF satt kryss hos meg, eller iallfall en stiplete linje. I følge FF var EL på fredag, men EL-testen min var sterkere på lørdagen. Når skal jeg regne EL fra?

FF sier jeg er 3 DPO, men hvis jeg følger EL-testene, er jeg bare 1 eller 2 DPO. Blir litt forvirret her :-S

Mme skjedde her. Har liksom 2 pArallellle dpo-tellinger... :)

Jeg har heller ikke vært her inne på noen dager, men regna nesten med at du hadde flyttet videre på terminforum nå.:(Jaja, nå har du i hvert fall funnet ut at crinone er til god hjelp for deg, så da er det bare å kjøre på igjen neste pp. ;)

Jeg har av en eller grunn fått 30 dager gratis vip på ff, ikke meg i mot, jeg synes det er litt gøy med all tilleggsinfoen man får. :D

Målte for øvrig tidenes høyeste temp på meg i dag, 37,04. Målte egentlig 37,13 først, men måtte måle flere ganger for jeg syntes det var unormalt høyt til meg å være, plotta inn den laveste tempen jeg fikk, altså 37,04.
Føler meg da for så vidt ikke syk heller, men er litt uggen, kanskje jeg brygger på noe...:confused:

Back
Topp