Fimle
Glad i forumet
7dpo i følge ff, men jeg tror selv 9dpo. Fryyyyktelig lyst å teste! Har 3strimler bare.....
Sent from my iPhone using BV Forum
Ble det testing?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7dpo i følge ff, men jeg tror selv 9dpo. Fryyyyktelig lyst å teste! Har 3strimler bare.....
Ble det testing?
N
Nei, skal vente til i fredag har jeg liksom bestemt meg for.
Jaja, gjenstår å se om jeg greier det da.Så flink du er da!
Trur TR er veldig glad i meg, hu sneik seg inn døra idag. 4 dager siden hun for sist.... Forbanna kjærring!
Troll i ord, TR kom nå.... Hei hei pp2!
Takk... Håper på bedre suksess i ny pp...Kjipt!
Men lykke til i ny pp!
Har mensenvondt i magen så trur nok detKan vel ikke være TR?
Æsj! Håper du får oppdratt henne så du har litt mer å forholde deg til snart!Trur TR er veldig glad i meg, hu sneik seg inn døra idag. 4 dager siden hun for sist.... Forbanna kjærring!
Kjipt med tanta, men kan fortsatt rekke å få en spire til julTroll i ord, TR kom nå.... Hei hei pp2!
Takk... Håper på bedre suksess i ny pp...Kjipt!
Men lykke til i ny pp!
Det er 4 dager siden forige gidd seg, men 13 dager siden første dag mens. Trur det var i februar og mars jeg hadde mensen hver 14 dag. Men er henvist til gyn så det ordner seg vell tenker jeg men det er kjiptmen 4 dager etter forrige gang?
Det er vel strengt tatt umulig er det ikke det?
Tror jeg ville hørt med legen min om det kan være noen andre grunner til blødningen.
Ja skal ta fram pisken smakk!Æsj! Håper du får oppdratt henne så du har litt mer å forholde deg til snart!
Jeg vet jo egentlig ikke, men jeg ville jo tro det Det er jo sånn at kroppen reagerer umiddelbart på økt progesteron og derav tempskifte i kroppen. Så tipper en blodprøve får helt nøyaktige svar på progesteron nivå. Mulig dette er så og si like nivåer før og etter el hos alle personer. Men jeg er økonom - så dette er ikke mitt fagfeltVar og tok blodprøve i dag, skulle få svar i posten ila denne uka på om eggløsning har vært denne pp. Men tror dere det viser på blodprøven at eggløsning har vært dersom jeg hadde det sønd/eller i går? Eller er det for tidlig?