Molly
Med lille spira i magen <3
Lykke til <3 Oppdater ossKjenner på mwg at jeg kommer til å gjøre det ikveld....
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til <3 Oppdater ossKjenner på mwg at jeg kommer til å gjøre det ikveld....
Aklurat lagt ut bilde av test!Lykke til <3 Oppdater oss
Hvorfor kan det ikke stemme det første du målte? Jeg temper både oralt og vaginalt. Og tempen er en del høyere vaginalt.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I ikm 48Aklurat lagt ut bilde av test!
Lykke tilKjenner på mwg at jeg kommer til å gjøre det ikveld....
Så en slags skygge :-D Håper den blir sterkere og ROSA :-DI ikm 48
Den var ikke blendahvit ihvertfall! Iiiiii så spennende!Så en slags skygge :-D Håper den blir sterkere og ROSA :-D
fordi jeg har hatt 36,38 og 36,39 vaginalt de to første dagene, og da 36,3 i munnen begge ganger.
Da er den ikke 36,61 (som virkelig er HØYT for meg, som i "oioioi, en GOOOOOOD dpo-temp) i dag.
36,4 oralt kunne stemme utfra de 36,3 de to dagene før, men virkelig, opp fra 36,39 til 36,61 FØR EL, det er ikke sånn helt logisk, de 36,48 som jeg registrerte er mer enn høyt nok.
Helt eksakt om jeg "lukker" beina... det tror jeg kanskje ikke, sannelig om jeg husker, det er et sabla STREV å måle under dyna, jeg hører ikke når den piper heller, selv om jeg ligger med hodet under dyna, og det er i seg selv ubehagelig... og kompliserende da jeg måler oralt og vaginalt samtidig.
Og vaginalt KAN man ikke måle "uten å bevege seg først" altså, under dyna, bort med trusa (Ja, jeg sover med truse, det følger som en naturlig konsekvens av å ofte ha unger i senga. Som er nærgående, og kommer med beina sine... alle mulige steder) og et kav i forhold til det å vite når den er ferdig...
Jeg likte oralt bedre, men jeg skal gi det en syklus på å bli kjent med det hele.
Kompliserer det selvsagt med at jeg registrerer oralt i en annen app på telefonen (får ikke to ff på en gang, antar jeg?) som jeg ikke er go'venn med, og at jeg sånn generelt sett hverken er våken, opplagt eller spesielt blid på tekniske utfordringer klokka kvart på seks...
Den var ikke blendahvit ihvertfall! Iiiiii så spennende!
SpennendeSå en slags skygge :-D Håper den blir sterkere og ROSA :-D
Kan ikke bare lirke trusen til siden da? Så slipper du å ta den helt av? Hmm.. Jeg hører ikke alltid når den piper under dyna, så da lar jeg den bare vente en god stund før jeg leser av. Og så gjør jeg det på nytt, og ender jo alltid opp med samme to ganger på rad vaginalt så da er jeg fornøyd. Skjønner at du synes det var rart når tempen stiger pre-EL.
Lykke til med videre testing av begge tempe-metodene. Du får holde oss oppdatert om hvordan dette går for deg, skjønner godt at tekniske utfordringer klokken kvart på seks ikke er helt innafor.
Jo, jeg kan nok lirke den sideveis i stedet for å trekke den ned på knærene, men i det hele tatt å tenke kvart på seks?
Gidder helst ikke måle to ganger, og særlig ikke når jeg ikke hører den, jeg skal jo helst OPP kvart på seks for å komme oss ut av huset i tide... så "en gid stund" får den ikke ligge der, jeg satser på at den er ferdig når jeg har lest av det orale, som egentlig er litt treigere, sånn normalt sett.
Jeg orker VIRKLEIG ikke å vekkes enda før 5.45 altså! Jeg sover oppstykket nok som det er, om jeg ikke skal legge inn en ekstra vekking...
Så kjedelig! Da bør du prøve å få crinone Har du prøvd det? Har hørt det har hjelpt på mange. Veldig spent på min egen lutealfase denne pp.Nå kjennes det ut som tappen min er litt åpen og jeg har mensmurringer i magen :/ Så ser ut som jeg kanskje ender med en lutealfase på 8-9 dager denne gangen Blir spennende å se tempen i morgentidlig.
Lirke til siden fungerte.
Det er noe med at å måle i munnen har jeg gjort i lange perioder de siste åtte årene. (men pause et par år ved hver unge da)
Det KAN jeg, liksom.
Vaginalt har jeg gjort i fire dager. Oralt i fire år.
Må komme inn i det, vanen, teknikken.