Vi som temper!

Vanskelig å si pga... Mannen...

5 dpo og 8 poeng på early pregnancy signs :)
Liker alt som låter positivt :p

9 dpo, og tempen beveger seg pent og pyntelig feil vei... :oops:
Begynte med crinone igjen i går kveld, så får vi se hva som skjer. 41 poeng på early pregnancy signs, det sier meg egentlig ingenting, men poeng er nå bra. :p

Vanskelig å si pga... Mannen...

Ah. Skjønner. Jeg begynner også å lure på om jeg begynner å få overdreven effekt av grapefruktjuice. Eggehvitte utflod allerede i går! Og nesten 10 dager til vanlig tidspunkt for EL. Jaja. :p

Jeg har bestilt time hos privat gynekolog. Fastlegen foreslo faktisk at jeg skulle gjøre det, hun sa: "Du får så lite hjelp offentlig før dere har prøvd ett år så om du har lyst på litt fortgang så anbefaler jeg deg å bestille privat nå om du vil." Siden vi har mistet tidlig tre ganger/kjemisk. Hun bryr seg ikke noe om at det er kjemisk, hun teller dem med. Så da håper jeg at jeg får Crinone hos privat gynekolog denne syklusen.

Ikke testet idag. Hektisk morgen. Teste i morgen tidlig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Oj! Du burde få krone på hodet, "Tålmodighets-dronningen". :p (Hilsen testetøsa)

Hei! Kan jeg være med på tråden? Har sendt deg en melding Lykkeliten_86 (tror jeg - litt ny på dette).

Så kjedelig! Da bør du prøve å få crinone :-) Har du prøvd det? Har hørt det har hjelpt på mange. Veldig spent på min egen lutealfase denne pp.

Jeg skal høre om det på neste pp :)

Hei! Kan jeg være med på tråden? Har sendt deg en melding Lykkeliten_86 (tror jeg - litt ny på dette).

Det gikk fint det. :-) Velkommen og lykke til! :-)

*Taster på app på mobilen*

Hei, tenpejenter! Jeg er her fortsatt altså, men bestemte meg for å holde meg litt unna forum nå på pp4. Syns kanskje det blir preggis-stress nok med tempingen om morgenen. Hvis det ikke klaffer nå heller, så tror jeg at jeg tar en pause fra temping også noen pp'er.
Når man er innom så sjelden så er det ikke bare bare å få med seg alt, derfor har jeg vært litt stille.
Har litt sår hals, så det er mulig det er det som slår ut på den høye fine tempen min. Måtte jo discarde en måling på 38.2 her i begynnelsen av uken, for det var nok feber.

Det fine med tempetråden er jo at det alltid er noen som nærmer seg IKM :D

Bella75: Tempen er jo høy og fin :-D Ingen tr symtomer? Forrige pp fikk du jo tante rød på denne dagen?

Bella75: Tempen er jo høy og fin :-D Ingen tr symtomer? Forrige pp fikk du jo tante rød på denne dagen?
Murrer, men har murret slik hele dpo. Tar Crinone nå, så derfor blir vel lut.fasen lengre. :) får kanskje teste etterpå... :)

Kjempeblendahvit!

:-( Men fortsatt tidlig da!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, det er jo det. Føler meg bare så rar....men det er kNskje dpohåpefullfølelsen....

Back
Topp