Vi som temper!

Det er en viss forskjell på fire dager og fire år ja. :-) Så bra at lirking fungerte. Hvordan står det til med den fruktbare utfloden din?

*Taster på app på mobilen*
Det er bare på FS man kan lese sånt uten åv tenke noe mer over det :P

- Taster med appen -

Oi oi oi...

Denne pp har jeg vært skikkelig dårlig med temping!! Kanskje fordi jeg har hatt delvis ferie, eller kanskje det er fordi jeg skal til utredning i desember og har "gitt opp" litt...

Men jeg har jo sånt flott el slim, så jeg trooor el var 25. Nov, så da er jeg altså 3dpo :)

Det er en liten sjans for klaff denne mnd og, men jeg tørr ikke ha for høye forventninger.

Da vet dere hvorfor grafen min er skikkelig kjedelig denne mnd ;)

*Babystøv til alle!!!*

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi oi oi...

Denne pp har jeg vært skikkelig dårlig med temping!! Kanskje fordi jeg har hatt delvis ferie, eller kanskje det er fordi jeg skal til utredning i desember og har "gitt opp" litt...

Men jeg har jo sånt flott el slim, så jeg trooor el var 25. Nov, så da er jeg altså 3dpo :)

Det er en liten sjans for klaff denne mnd og, men jeg tørr ikke ha for høye forventninger.

Da vet dere hvorfor grafen min er skikkelig kjedelig denne mnd ;)

*Babystøv til alle!!!*

Der er du jo! Har lurt litt på hvor det var blitt av deg, og hvordan det gikk med deg. :D
Så godt å høre at du skal til utredning snart, da satser vi på at det blir fart i sakene, selv om det beste selvsagt er om du møter opp på timen med en spire i magen! ;)

Det er bare på FS man kan lese sånt uten åv tenke noe mer over det :p

- Taster med appen -

Ja, ikke sant? :p Jeg hadde aldri turt å skrive det i en sms eller spurt om det høyt. laughing7

Ja, det er jo det. Føler meg bare så rar....men det er kNskje dpohåpefullfølelsen....

dpohåpefølelsen er spesiell den, altså.

Men du er 10 dpo. og testet ikke med morgenurin. Det er ingen grunn til å deppe av at den var negativ, altså.

dpohåpefølelsen er spesiell den, altså.

Men du er 10 dpo. og testet ikke med morgenurin. Det er ingen grunn til å deppe av at den var negativ, altså.
Jeg vet! Masse håp igjen:)
Vi skal bort i helga, og jeg har med 1test bare.

Spennendes at folk er nermt testedager! Håper det blir mange positive tester etterhvert! :) Digger å se positive tester :D

Det er mange av trådene her inne som tar opp tema man aldri ville tatt opp i andre fora... det er noe noe av "poenget" med BV rett og slett, her kan vi snakke om det vi ikke snakker om andre steder.

Være seg "hvordan går det med utfloden din? Joda, du skjønner, det vet jeg ikke for jeg har så mye sex" eller "sæden renner jo ut igjen??"-tråden, og ikke minst de mange intime beskrivelsene av sekret og tappetafsing som vi bedriver rundt forbi...

hihi…skriver masse her jeg ikke kunne ha snakket med andre om. Men godt å vite at andre føler det på samme måte da! :) Og ikke minst masse gode tips her :D

Der er du jo! Har lurt litt på hvor det var blitt av deg, og hvordan det gikk med deg. :D
Så godt å høre at du skal til utredning snart, da satser vi på at det blir fart i sakene, selv om det beste selvsagt er om du møter opp på timen med en spire i magen! ;)

Awww!! Takk Fimle!
Ja, du vet... Av og til trenger man en pause. Men jeg kommer sikkert mere inn her nå som jeg nærmer meg Ikm :) Har time 4 dager før utregnet Ikm så vi får se hva de sier ;)
Håper alltid på spire!! :D

Enn du da? På tide at du får en spire på plass også :)

Awww!! Takk Fimle!
Ja, du vet... Av og til trenger man en pause. Men jeg kommer sikkert mere inn her nå som jeg nærmer meg Ikm :) Har time 4 dager før utregnet Ikm så vi får se hva de sier ;)
Håper alltid på spire!! :D

Enn du da? På tide at du får en spire på plass også :)

Det kan være godt med en pause herfra av og til ja! :)
9 dpo i dag, tempen ser ikke akkurat lovende ut, men den har jo en tendens til å hoppe litt opp og ned hos meg. :p
Håpet er i hvert fall til stede, som alltid. ;)

Pause kan alle og en hver trenge innimellom, ja.

To barn i senga, den siste bar jeg inn to timer før temping.

Dagens måling kan være pga det..

I dag var tempen min høy igjen, så nå bør den bare holde sage der, sånn at den der sikk-sakk-grafen min kan jevne seg litt ut.

Ha en god fredag, alle sammen:)

Satser på at det lille tempfallet skyldes at jeg tempet tidligere enn jeg pleier i dag? Vil helst at det skal gå oppover, ikke nedover...

Ganske stort tempfall her og. Åhr :-( Hva skjer

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min graf går bare nedover
Hvor står poengene henn ? Jeg har også VIP versjonen:)

På telefonen trykker du på details, så pregnancy monitor, og dermed scroller du deg bare nedover :9
På nettsiden er det også bare å scrolle seg nedover så ser du det :)
Står under early pregnancy signs :)

Min gikk opp til 16 poeng i dag :)
Drømte i natt at jeg fikk to blå! Ble veldig skuffet når jeg våknet å skjønte at det var en drøm :oops:
Men håper det er et godt tegn :D
Men skulle gjerne ønsket at tempen hadde sluttet å synke! Fortsatt over coverline, men vil jo helst ha den langt oppe der :)

Ikke noe spennende i grafen min, men veldig spennende med noen av deres!

- Taster med appen -

Back
Topp