Det er bare på FS man kan lese sånt uten åv tenke noe mer over detDet er en viss forskjell på fire dager og fire år ja.Så bra at lirking fungerte. Hvordan står det til med den fruktbare utfloden din?
*Taster på app på mobilen*
- Taster med appen -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare på FS man kan lese sånt uten åv tenke noe mer over detDet er en viss forskjell på fire dager og fire år ja.Så bra at lirking fungerte. Hvordan står det til med den fruktbare utfloden din?
*Taster på app på mobilen*
Oi oi oi...
Denne pp har jeg vært skikkelig dårlig med temping!! Kanskje fordi jeg har hatt delvis ferie, eller kanskje det er fordi jeg skal til utredning i desember og har "gitt opp" litt...
Men jeg har jo sånt flott el slim, så jeg trooor el var 25. Nov, så da er jeg altså 3dpo
Det er en liten sjans for klaff denne mnd og, men jeg tørr ikke ha for høye forventninger.
Da vet dere hvorfor grafen min er skikkelig kjedelig denne mnd
*Babystøv til alle!!!*
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er bare på FS man kan lese sånt uten åv tenke noe mer over det
- Taster med appen -
Det er bare på FS man kan lese sånt uten åv tenke noe mer over det
- Taster med appen -
Ja, det er jo det. Føler meg bare så rar....men det er kNskje dpohåpefullfølelsen....
Jeg vet! Masse håp igjendpohåpefølelsen er spesiell den, altså.
Men du er 10 dpo. og testet ikke med morgenurin. Det er ingen grunn til å deppe av at den var negativ, altså.
Det har du rett i.
Og svaret, også...
Der er du jo! Har lurt litt på hvor det var blitt av deg, og hvordan det gikk med deg.
Så godt å høre at du skal til utredning snart, da satser vi på at det blir fart i sakene, selv om det beste selvsagt er om du møter opp på timen med en spire i magen!![]()
Awww!! Takk Fimle!
Ja, du vet... Av og til trenger man en pause. Men jeg kommer sikkert mere inn her nå som jeg nærmer meg IkmHar time 4 dager før utregnet Ikm så vi får se hva de sier
Håper alltid på spire!!
Enn du da? På tide at du får en spire på plass også
Hvor står poengene henn ? Jeg har også VIP versjonen![]()