Vi som temper!

Blodig slim på papiret nå når jeg tørka meg. Murringer. Seriøst hvis tante rød dukker opp nå skjønner jeg ingenting!!! :-( PÅ DAG 24! Eggløsning på dag 19.

Den grafen min er til å grine av... :(
Fatter ikke hvorfor den bare skal gå nedover, nå har jeg jo starta opp igjen med crinonen også. Blæh! :(

Blodig slim på papiret nå når jeg tørka meg. Murringer. Seriøst hvis tante rød dukker opp nå skjønner jeg ingenting!!! :-( PÅ DAG 24! Eggløsning på dag 19.

:(
Fått noe svar på blodprøven enda? Krysser for at det er festedipp og festeblødning!

Fatter ikke hvorfor den bare skal gå nedover, nå har jeg jo starta opp igjen med crinonen også. Blæh! :(

Så kjedelig at temperaturen går nedover. Hvor lang er din lp vanligvis? Og hva er crinonen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Satser på at det lille tempfallet skyldes at jeg tempet tidligere enn jeg pleier i dag? Vil helst at det skal gå oppover, ikke nedover...

Det høres ihvertfall veldig sannsynlig ut. Jeg tempet to ganger i morges; kl. 06:10 var tempen 36,91 og kl. 06:40 var den på 37,20. Ganske stor forskjell på kun en halvtime der altså.

Sent from my iPhone using BV Forum

:(
Fått noe svar på blodprøven enda? Krysser for at det er festedipp og festeblødning!
Håper jeg får svar i posten i dag. Ikke noe særlig mer blod.. bare lity på papiret når jeg tørker meg. Hm

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff så kjedelig. Men trenger ikke være noe annet enn en uskyldig småblødning. Vi har jo mye mer blod i slimhinnene der nede etter el for at ett befruktet egg skal kunne feste seg.

Skjønner du blir frustrert! Håper grafen bygger seg opp igjen i dagene som kommer :)

Så kjedelig at temperaturen går nedover. Hvor lang er din lp vanligvis? Og hva er crinonen?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det her er skikkelig frustrerende. :( Crinone er en progesteronøkende gel som settes vaginalt. Uten Crinone har jeg en lutealfase på 9-10, med Crinone ligger den som regel på mellom 13-14. Begynte med Crinone for et par dager siden, så håper virkelig ikke tanta har planer om å dukke opp allerede...

Skjønner du blir frustrert! Håper grafen bygger seg opp igjen i dagene som kommer :)

Takk :) Håper i hvert fall tanta holder seg borte i noen dager til, selv om det forsåvidt hadde vært like greit å komme i gang med neste pp hvis det uansett ikke er noen spire her... ;)

Fimle: er det noen spesiell grunn for at du begynte så sent med crinone?

Håper jeg får svar i posten i dag. Ikke noe særlig mer blod.. bare lity på papiret når jeg tørker meg. Hm

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for deg. Du skal jo ikke ha tr nå.

Sent from my iPad using BV Forum

9 Dpo og 40 i early pregnancy signs.

Det ser ut som kroppen har bestemt seg for å prøve på EL allerede fra CD 8.... Den var ny. Fruktbar eggehvitte utflod i tre dager allerede, halvåpen tapp i to dager, og åpen i dag. Menssmerter i 4-5 dager allerede (pleier jeg å få før EL). Og kvalm. Pleier jeg også bli før EL.

Så da begynte jeg med EL-tester i går. Dagens nederst. Dagens hadde sterkere teststrek enn kontrollstrek i flere minutter, før kontrollstreken tok igjen forspranget og ble sterkest. Så det er negativ, men nesten positiv i dag. Jaja. Da er jeg spent på hvor lenge kroppen jobber med EL denne runden. Og så er det helt klart at kroppen min blir helt ute av balanse etter en kjemisk.

CD 10 i dag, forventet "normal" EL er CD 17.

ImageUploadedByBV Forum1385740317.638602.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Fimle: er det noen spesiell grunn for at du begynte så sent med crinone?

Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å bruke crinone i det hele tatt denne pp'n. Jeg har vært gravid 5 ganger, ingen av gangene har jeg gått på crinone i lutealfasen, og i og med at det er såpass dyrt så tenkte jeg rett og slett å prøve uten... Men så begynte jeg av en eller annen grunn å få forhåpninger om at det var en spire på gang, og siden jeg har en halv pakke crinone liggende, så begynte jeg med den likevel. Men nå ser det jo uansett ut til at det var litt for sent...
Jaja, vi får se hva de nærmeste dagene bringer.

Det høres ihvertfall veldig sannsynlig ut. Jeg tempet to ganger i morges; kl. 06:10 var tempen 36,91 og kl. 06:40 var den på 37,20. Ganske stor forskjell på kun en halvtime der altså.

Ja, men da går vi for det :D

Back
Topp