Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blodig slim på papiret nå når jeg tørka meg. Murringer. Seriøst hvis tante rød dukker opp nå skjønner jeg ingenting!!! :-( PÅ DAG 24! Eggløsning på dag 19.
Satser på at det lille tempfallet skyldes at jeg tempet tidligere enn jeg pleier i dag? Vil helst at det skal gå oppover, ikke nedover...
Håper jeg får svar i posten i dag. Ikke noe særlig mer blod.. bare lity på papiret når jeg tørker meg. Hm
Fått noe svar på blodprøven enda? Krysser for at det er festedipp og festeblødning!
Uff så kjedelig. Men trenger ikke være noe annet enn en uskyldig småblødning. Vi har jo mye mer blod i slimhinnene der nede etter el for at ett befruktet egg skal kunne feste seg.Blodig slim på papiret nå når jeg tørka meg. Murringer. Seriøst hvis tante rød dukker opp nå skjønner jeg ingenting!!! :-( PÅ DAG 24! Eggløsning på dag 19.
Skjønner du blir frustrert! Håper grafen bygger seg opp igjen i dagene som kommerDen grafen min er til å grine av...
Fatter ikke hvorfor den bare skal gå nedover, nå har jeg jo starta opp igjen med crinonen også. Blæh!
Ja, det her er skikkelig frustrerende. Crinone er en progesteronøkende gel som settes vaginalt. Uten Crinone har jeg en lutealfase på 9-10, med Crinone ligger den som regel på mellom 13-14. Begynte med Crinone for et par dager siden, så håper virkelig ikke tanta har planer om å dukke opp allerede...Så kjedelig at temperaturen går nedover. Hvor lang er din lp vanligvis? Og hva er crinonen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skjønner du blir frustrert! Håper grafen bygger seg opp igjen i dagene som kommer
Håper jeg får svar i posten i dag. Ikke noe særlig mer blod.. bare lity på papiret når jeg tørker meg. Hm
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Fimle: er det noen spesiell grunn for at du begynte så sent med crinone?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, men da går vi for detDet høres ihvertfall veldig sannsynlig ut. Jeg tempet to ganger i morges; kl. 06:10 var tempen 36,91 og kl. 06:40 var den på 37,20. Ganske stor forskjell på kun en halvtime der altså.
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper tempen din går oppover igjen!
Fått noe svar på blodprøven enda? Krysser for at det er festedipp og festeblødning!
Håper tempen din går oppover igjen!