Vi som temper!

Så spennende Fimle! Krysser fingre!

Her murrer det fælt. Antar tr banker på snart....
Kjempevond rygg.

Hvorfor gir ff poeng for vanlige pms symptomer?! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fimle: dette ser jo riktig så bra ut:)

enig med at billig tester ofte har "noe" der. Derfor jeg temper nå så jeg ikke skal bli så enormt opptatt av mine fantasilinjer i dagene før ikm :D jeg forventer liksom å se to linjer HVER gang jeg tar en test og klarer selvfølgelig ofte å lure meg selv til å tro at det er to! Haha! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så spennende Fimle! Krysser fingre!

Her murrer det fælt. Antar tr banker på snart....
Kjempevond rygg.

Hvorfor gir ff poeng for vanlige pms symptomer?! :)

Pms symptomer kan vel ofte være samme som graviditetssymptomer?? Håper tr holder seg borte!

xx

Fimle: dette ser jo riktig så bra ut:)

enig med at billig tester ofte har "noe" der. Derfor jeg temper nå så jeg ikke skal bli så enormt opptatt av mine fantasilinjer i dagene før ikm :D jeg forventer liksom å se to linjer HVER gang jeg tar en test og klarer selvfølgelig ofte å lure meg selv til å tro at det er to! Haha! :)

Hehe :D Høres akkurat ut som meg! Om jeg stirrer hardt og lenge nok, så dukker det som regel opp en ekstra strek på testen. :p

Og DER gikk tempen riktig vei igjen! :D
11 dpo i dag, med den tempen måtte jeg jo selvsagt ta en test, det kom opp "noe", men synes jeg stort sett alltid får "noe" på bt jeg... :p Jaja, bare å vente da...

Åh nå håper jeg virkelig det utvikler seg til noe mer enn "noe" (kjemisk er så kjipt :()!

Krysser fingrene masse for deg!!!! :D

Her ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
Hurra for flere gravide i tempegjengen! Gratulerer Fru Novia :-D

Cd 13 idag . Neg test. :(
Tempen gikk opp da!

Sent from my iPad using BV Forum

Nei, søren, Molly! Kom virkelig mensen den dagen? Da er det i alle fall ingen tvil om at lutealfasen din er kort! Nå må hun dama høre på deg når du ringer i morgen!

Bra du har fått deg lang lutealfase, da! Den positive testen kan jo komme om noen dager, fremdeles :)
Håper det kommer en avklaring før julebordet til helgen. :) en glass vin hadde vært godt!

Bra du har fått deg lang lutealfase, da! Den positive testen kan jo komme om noen dager, fremdeles :)
Takk for at du er så positiv, forresten. Føler meg helt utenfor verden i disse dpo dagene...... Sitter i mine egne tanker stort sett...

Var og snek på gradene nå, og der at det er en del spennende grafer her:) Håper det blir babyboom snart!

Nei, søren, Molly! Kom virkelig mensen den dagen? Da er det i alle fall ingen tvil om at lutealfasen din er kort! Nå må hun dama høre på deg når du ringer i morgen!
Takk!! Ja håper hun tar meg på alvor nå :-( Ble skikkelig lei meg.. Egget har jo ikke en liten sjangs å feste seg engang med en sså kort lutealfase. Aldri hørt om det før. Håper jeg får svar i morgen ang blodprøven.

Back
Topp