Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende Fimle! Krysser fingre!
Her murrer det fælt. Antar tr banker på snart....
Kjempevond rygg.
Hvorfor gir ff poeng for vanlige pms symptomer?!
Sent from my iPhone using BV Forum
Pms symptomer kan vel ofte være samme som graviditetssymptomer?? Håper tr holder seg borte!
xx
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fimle: dette ser jo riktig så bra ut
enig med at billig tester ofte har "noe" der. Derfor jeg temper nå så jeg ikke skal bli så enormt opptatt av mine fantasilinjer i dagene før ikm jeg forventer liksom å se to linjer HVER gang jeg tar en test og klarer selvfølgelig ofte å lure meg selv til å tro at det er to! Haha!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og DER gikk tempen riktig vei igjen!
11 dpo i dag, med den tempen måtte jeg jo selvsagt ta en test, det kom opp "noe", men synes jeg stort sett alltid får "noe" på bt jeg... Jaja, bare å vente da...
Hurra for flere gravide i tempegjengen! Gratulerer Fru Novia :-DHer ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
Her ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
Gratulerer! Så gøy!Her ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
Bra du har fått deg lang lutealfase, da! Den positive testen kan jo komme om noen dager, fremdelesCd 13 idag . Neg test.
Tempen gikk opp da!
Sent from my iPad using BV Forum
Håper det kommer en avklaring før julebordet til helgen. en glass vin hadde vært godt!Bra du har fått deg lang lutealfase, da! Den positive testen kan jo komme om noen dager, fremdeles
Takk for at du er så positiv, forresten. Føler meg helt utenfor verden i disse dpo dagene...... Sitter i mine egne tanker stort sett...Bra du har fått deg lang lutealfase, da! Den positive testen kan jo komme om noen dager, fremdeles
Her ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
Takk!! Ja håper hun tar meg på alvor nå :-( Ble skikkelig lei meg.. Egget har jo ikke en liten sjangs å feste seg engang med en sså kort lutealfase. Aldri hørt om det før. Håper jeg får svar i morgen ang blodprøven.Nei, søren, Molly! Kom virkelig mensen den dagen? Da er det i alle fall ingen tvil om at lutealfasen din er kort! Nå må hun dama høre på deg når du ringer i morgen!