Vi som temper!

Åhh, jeg er så lei av å være alene! Sambo har vært ekstremt mye borte i høst :( Ringte meg i stad, og sa ha blir en dag forsinket så han kommer i morra. Heldigvis har det denne gangen passet bra iforhold til eggløsning, for nå er jeg på cd 7, og bør snart komme i gang igjen ;) Og heldigvis skal han være hjemme hele uken, så da ser det veldig bra ut i forhold til antatt el fredag/lørdag.
Men - uavhengig av el og aksjeinnlegg så kjenner jeg at jeg har lyst å ha mannen hjem snart!

Skjønner deg godt! Min har bare vært innom for å sove i høst og det er kjipt. Heldigvis rukket å lagt inn litt aksjer, så jeg har om ikke annet fått sett han litt da.

Tempen gikk opp. FF satte ikke rødt kryss fordi jeg ikke har tempet nok før EL. Så nå har jeg jukset og lagt inn vanlig lav temperatur før cd 10. Jeg begynte jo ikke å tempe før cd 9. Da kommer det opp rødt, striplet kryss. Dersom jeg legger inn positiv EL-test på fredag så får jeg rødt kryss. Jeg har litt lyst til å legge inn positiv EL-test siden den var positiv i 3 minutter og jeg får jo ikke fortalt FF at testen var neeesten positiv.

Så da er jeg kanskje 3 dpo.

Jeg skal til gynekologen i morgen, så da får jeg sikkert vite om det stemmer. Vurderer å høre om de har noen ledige timer i dag...

*Taster på app på mobilen*

Last edited:
CD 10 og endelig har tr dratt sin vei (splittet to dager før hun kom, hun var her i 7 dager og så spottet jeg i to dager til). Temperaturen min har gått heftig ned, som den pleier når tr er dratt så satser på at kroppen lader opp til el :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

10 DPO, hvit test, sykt skuffa :(

10 dpo er veldig tidlig. Om du starter tidlig-testing burde du nesten stålsette deg på å få negative tester noen dager først uansett. :) Krysser fingrene for at du har en spire og at du får positiv test om noen dager.

åhr, håpet tempen skulle holde seg oppe på 36,8ettellerannet. Liker ikke at den ligge under 8tallet :/

MEN er oppe i 40 poeng da! Det har jeg ikke vært før :)

Last edited:
Tempen gikk opp. FF satte ikke rødt kryss fordi jeg ikke har tempet nok før EL. Så nå har jeg jukset og lagt inn vanlig lav temperatur før cd 10. Jeg begynte jo ikke å tempe før cd 9. Da kommer det opp rødt, striplet kryss. Dersom jeg legger inn positiv EL-test på fredag så får jeg rødt kryss. Jeg har litt lyst til å legge inn positiv EL-test siden den var positiv i 3 minutter og jeg får jo ikke fortalt FF at testen var neeesten positiv.

Jeg skal til gynekologen i morgen, så da får jeg sikkert vite om det stemmer. Vurderer å høre om de har noen ledige timer i dag...

Oi oi - spennende! Hvis du skal ta ul så ser jo gyn om du har hatt el :) (og det har du jo! :) )

åhr, håpet tempen skulle holde seg oppe på 36,8ettellerannet. Liker ikke at den ligge under 8tallet :/

MEN er oppe i 40 poeng da! Det har jeg ikke vært før :)
Men er jo høy da :D Vi heier på deg!

Oi oi - spennende! Hvis du skal ta ul så ser jo gyn om du har hatt el :) (og det har du jo! :) )

Jeg tror egentlig jeg har hatt EL. Har aldri hatt sånn tempstigning (over flere dager) eller så høy temp før EL før. Og superømme pupper. Det får jeg jo veldig ofte rett etter EL. :p

Ja, jeg skal ha UL. Jeg får be han være snill med tappen min da? Jeg er jo livredd for å plage livmoren nå. Haha..

Åh, jeg er SÅ utålmodig i dag. Jeg vil ha Crinone! :D

Gratulerer til alle med to streker! Her sier ff dag 1, tempen sank og tanta er kommet. Jada. Da er vi igang med neSte runde!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror egentlig jeg har hatt EL. Har aldri hatt sånn tempstigning (over flere dager) eller så høy temp før EL før. Og superømme pupper. Det får jeg jo veldig ofte rett etter EL. :p

Ja, jeg skal ha UL. Jeg får be han være snill med tappen min da? Jeg er jo livredd for å plage livmoren nå. Haha..

Han er nok snill med tappen din ;) Du får sikkert prøve Crinone vil jeg tro - om han ikke har en annen teori da. Blir spennende å høre :) Tvi tvi!!

Gratulerer til alle med to streker! Her sier ff dag 1, tempen sank og tanta er kommet. Jada. Da er vi igang med neSte runde!

Sent from my iPhone using BV Forum
:( Klem til deg
Men har du tro på Crinone'n da? Lenger lutealfase i alle fall :)

Men du da - el på DAG 10!!? :D :D

13 dpo, stigende temp, ingen spotting, og 71 poeng på ff, MEN fortsatt bare "noe" på testen... :rolleyes:
Begynner å lure på om jeg kan ha hatt el noen dager senere enn hva ff har satt... Husker jeg reagerte på at jeg hadde så lav tempstigning etter el, og jeg hadde fruktbart sekret i mange dager etter antatt el. Det fruktbare sekretet pleier som regel å vedvare til et par dager etter el, denne gangen har det liksom aldri blitt helt borte. :rolleyes:

Regner med tr kommer i dag, men som vanlig har jeg et bittelite håp! ;)

Gratulerer med rekordtidlig el! ;)

Takk *prikkeline* og Lykkeliten :) Kjenner jeg tar ting tyngre denne gangen, sikkert for at jeg har vært på pergotime kur og for at tempene mine har aldri vært mer stabil. Og jeg har fortsatt kort lutealfase :/ Gynekologen regnet med at den ville forlenge seg når jeg startet på pergotime.

*Klemme på*
Kanskje du får prøve crinone for å forlenge lutealfasen?

Back
Topp