Vi som temper!

12 dpo... Tempen ser bra ut, men testen var negativ. :rolleyes: Hadde det vært noe på gang så hadde vel testene snart begynt å vise det. :( Jaja, det er vel bare å fortsette å vente, og vente...

12 dpo... Tempen ser bra ut, men testen var negativ. :rolleyes: Hadde det vært noe på gang så hadde vel testene snart begynt å vise det. :( Jaja, det er vel bare å fortsette å vente, og vente...

EL kan jo eventuelt ha vært 1 dag senere, så du bare er 11 dpo, så det er jo fortsatt tidlig da. :) Krysser fingrene for deg!

Jeg lurer på om jeg er 2 dpo..... Hva skjer? Nå er jeg veldig nysgjerrig på tempen i morgen hvert fall. Dagens EL-test var helt klart negativ. Jeg har ikke eggehvitte utflod lengre og tappen er begynt å bli hard og den er lukket. Tempen har jo også gått opp, sånn som den pleier dpo før den går enda mer opp. Så jeg lurer på om jeg er 2 dpo. Og da håper jeg virkelig at aksjeinnlegg fredag kveld holder, for jeg har ikke lagt inn aksjer før det. Jeg har jo aldri hatt eggløsning før cd 16 tidligere. Om jeg er 2 dpo så hadde jeg EL på cd 10.

Den EL-testen jeg tok på fredag tok jeg jo både for sent og uten egentlig å følge alle reglene. Så den skulle kanskje vært positiv. Jeg synes jo den var veldig sterk de første minuttene, men så synes jeg jo den var negativ til slutt.

Jaja. Her er testene fra cd 9 (øverst) til cd 12 (nederst), ingen av dem er jo positive. Jeg begynte med EL-tester så tidlig fordi jeg fikk halvåpen tapp, mens/EL-smerter, kvalme og eggehvitte utflod.

pp 6.png

Dere som bruker Crinone - er det krise om man ikke få begynt før på ettermiddagen 4 dpo? Jeg skal til gynekologen på tirsdag, og håper jo å få Crinone da. Skulle jo egentlig ikke hatt EL før fredag neste helg (CD 17, min "vanlig" EL-dag).

Jeg har flyttet fru Novia og krokus over på gravid-grafene. <3 <3 <3

Den "positive" EL-testen din minner veldig om min. De første minuttene var den veldig positiv, og når den tørket, ikke fullt så positiv lenger.

Men jeg ser på grafen din at tempen har gått opp da, selv om FF ikke har satt kryss enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Den "positive" EL-testen din minner veldig om min. De første minuttene var den veldig positiv, og når den tørket, ikke fullt så positiv lenger.

Men jeg ser på grafen din at tempen har gått opp da, selv om FF ikke har satt kryss enda.

Nei, tror egentlig at dersom EL var på cd 10, så er det jo i morgen jeg er 3 dpo og krysset kommer. Jeg er litt i sjokk. Dette er totalt uventet merker jeg. :p

Takk for meldingen din. :) Kan jo hende jeg ikke får ordentlig positiv test denne syklusen ja (eller at jeg ville fått det på fredag om jeg fulgte reglene. :p)

I dag droppet tempen min ca 0,5 grader :( så da ser det dårlig ut for positiv førjulsgave :( er vel bare å belage seg på pp20

I dag droppet tempen min ca 0,5 grader :( så da ser det dårlig ut for positiv førjulsgave :( er vel bare å belage seg på pp20

Uff :( Sender over en klem

Krysser fingrene for deg! Ser jo ut som vi er inne i en god steam om dagen :)

Åhh, jeg er så lei av å være alene! Sambo har vært ekstremt mye borte i høst :( Ringte meg i stad, og sa ha blir en dag forsinket så han kommer i morra. Heldigvis har det denne gangen passet bra iforhold til eggløsning, for nå er jeg på cd 7, og bør snart komme i gang igjen ;) Og heldigvis skal han være hjemme hele uken, så da ser det veldig bra ut i forhold til antatt el fredag/lørdag.
Men - uavhengig av el og aksjeinnlegg så kjenner jeg at jeg har lyst å ha mannen hjem snart!

Har sett an kalenderen, og HVIS vi skulle lykkes denne pp'en, så har jeg ikm 21. des. Tenk for en julegave DET hadde vært da!! :) Drømme drømme.... :P

Æsj så utrolig kjedelig! :(

Takk takk! Det var en nokså svak, men veldig tydelig teststrek på billigstrimler på 9dpo, som ble sterkere for hver dag. I dag på 13dpo så sa cb digital Gravid 2-3 :) Håper det holder helt inn!

Takk *prikkeline* og Lykkeliten :) Kjenner jeg tar ting tyngre denne gangen, sikkert for at jeg har vært på pergotime kur og for at tempene mine har aldri vært mer stabil. Og jeg har fortsatt kort lutealfase :/ Gynekologen regnet med at den ville forlenge seg når jeg startet på pergotime.

Back
Topp