Fimle
Glad i forumet
Her ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
Hipp hurra! Gratulerer så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
12 dpo... Tempen ser bra ut, men testen var negativ. Hadde det vært noe på gang så hadde vel testene snart begynt å vise det. Jaja, det er vel bare å fortsette å vente, og vente...
Jeg lurer på om jeg er 2 dpo..... Hva skjer? Nå er jeg veldig nysgjerrig på tempen i morgen hvert fall.
Den "positive" EL-testen din minner veldig om min. De første minuttene var den veldig positiv, og når den tørket, ikke fullt så positiv lenger.
Men jeg ser på grafen din at tempen har gått opp da, selv om FF ikke har satt kryss enda.
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så myeHer ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
Hurra!! Gratulerer så myeHer ser manendelig to veldig tydelige streker! Krysser fingrene at spiren har det bra!
Uff Sender over en klemI dag droppet tempen min ca 0,5 grader så da ser det dårlig ut for positiv førjulsgave er vel bare å belage seg på pp20
Krysser fingrene for deg! Ser jo ut som vi er inne i en god steam om dagen12 dpo... Tempen ser bra ut, men testen var negativ. Hadde det vært noe på gang så hadde vel testene snart begynt å vise det. Jaja, det er vel bare å fortsette å vente, og vente...
I dag droppet tempen min ca 0,5 grader så da ser det dårlig ut for positiv førjulsgave er vel bare å belage seg på pp20