Vi som temper!

13 dpo, stigende temp, ingen spotting, og 71 poeng på ff, MEN fortsatt bare "noe" på testen... :rolleyes:
Begynner å lure på om jeg kan ha hatt el noen dager senere enn hva ff har satt... Husker jeg reagerte på at jeg hadde så lav tempstigning etter el, og jeg hadde fruktbart sekret i mange dager etter antatt el. Det fruktbare sekretet pleier som regel å vedvare til et par dager etter el, denne gangen har det liksom aldri blitt helt borte. :rolleyes:

Regner med tr kommer i dag, men som vanlig har jeg et bittelite håp! ;)

Veldig spennende Fimle!
Tror det går veien for deg denne gangen :D
Ser jo i hvertfall veldig positivt ut ;)

Veldig spennende Fimle!
Tror det går veien for deg denne gangen :D
Ser jo i hvertfall veldig positivt ut ;)

Takk! ;)
Ja, forhåpningene er høye nå, men prøver samtidig å være litt realistisk og tenke som så at testene snart burde begynne å samarbeide hvis det faktisk er en spire på gang. Denne ventinga gjør meg sprø! :p

Takk! ;)
Ja, forhåpningene er høye nå, men prøver samtidig å være litt realistisk og tenke som så at testene snart burde begynne å samarbeide hvis det faktisk er en spire på gang. Denne ventinga gjør meg sprø! :p

Det forstår jeg godt at den gjør!
Synes også at tiden går så ufattelig seint!
Hjelper å tenke at til helgen så vet jeg (forhåpentligvis).
Er jo ikke så lenge til helg ;)
Men med tanke på at jeg er 9 dpo, så virker 14dpo så laaangt unna!

Gratulerer til alle med to streker! Her sier ff dag 1, tempen sank og tanta er kommet. Jada. Da er vi igang med neSte runde!

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj, så kjipt! :(

Gratulerer med rekordtidlig el! ;)

Takk takk! :D Siden jeg rakk å legge inn aksjer er jeg fornøyd, hvis ikke hadde jeg nok vært rimelig forbannet på kroppen min. Haha.. :p ;)

Godt å kunne sette rekorder av og til. :p

Han er nok snill med tappen din ;) Du får sikkert prøve Crinone vil jeg tro - om han ikke har en annen teori da. Blir spennende å høre :) Tvi tvi!!

Jeg holder dere selvfølgelig oppdatert! Jeg er spent nå, og håper han vil la meg prøve ut det. :)

Jeg er også klar over at Crinone ikke kan gjøre miraklene helt alene, så jeg krysser også fingrene for at jeg nå har et befruktet egg på vei ned egglederen.

Men du da - el på DAG 10!!? :D :D

Ja, jeg er helt sjokkert. Kroppen min som har vært så fin og stabil, og nå er den helt ute på tur? Jeg sluttet jo å spotte i løpet av cd 8. Så hadde jeg cd 9 som var første dag uten blod. Og så EL på cd 10. Jeg har tidligst hatt EL på CD 16. Trodde ikke kroppen min kunne være klar så raskt jeg. :p

Men her er enda et "bevis", LH er virkelig på vei ned igjen nå - og vanligvis så begynner jeg jo å teste på CD 13 fordi da begynner det å klatre oppover. CD 9 (øverst) - CD 13 (nederst, dagens):
20131202_140021.jpg

Last edited:
13 dpo, stigende temp, ingen spotting, og 71 poeng på ff, MEN fortsatt bare "noe" på testen... :rolleyes:
Begynner å lure på om jeg kan ha hatt el noen dager senere enn hva ff har satt... Husker jeg reagerte på at jeg hadde så lav tempstigning etter el, og jeg hadde fruktbart sekret i mange dager etter antatt el. Det fruktbare sekretet pleier som regel å vedvare til et par dager etter el, denne gangen har det liksom aldri blitt helt borte. :rolleyes:

Regner med tr kommer i dag, men som vanlig har jeg et bittelite håp! ;)

Bilde av "noe"? :)

Det er jo veldig tidlig da :-) Få som får positiv test på CD10, ta en ny om noen dager :-D
Jo, er sant det... Og vet det jo veldig godt, men fint å høre det fra noen andre også :) Er vel bare at det er utrolig kjedelig å se på den stusselige testen med bare en strek på... Liker jo egentlig ikke å teste så tidlig, så neste nå blir på søndag, om jeg ikke begynner å blø før det :)

10 dpo er veldig tidlig. Om du starter tidlig-testing burde du nesten stålsette deg på å få negative tester noen dager først uansett. :) Krysser fingrene for at du har en spire og at du får positiv test om noen dager.

Ja, jeg måtte teste tidlig nå pga forhold på jobben som ikke passer spesielt godt sammen med graviditet, ellers hadde jeg ventet til søndag. Så for vi se om det blir nødvendig å teste for det en gang til, men håper ikke det!

Ja, jeg måtte teste tidlig nå pga forhold på jobben som ikke passer spesielt godt sammen med graviditet, ellers hadde jeg ventet til søndag. Så for vi se om det blir nødvendig å teste for det en gang til, men håper ikke det!

Håper neste er positiv. :)

Bilde av "noe"? :)

"Noe" er så svak, så jeg tror ikke jeg klarer å fange den på bilde... :rolleyes:
Nå er jeg tom for billigtester... Hvis ikke spottinga begynner i løpet av et par timer, så er jeg stygt redd for at jeg blir nødt til å ta meg en tur på et kveldsåpent apotek. :p

"Noe" er så svak, så jeg tror ikke jeg klarer å fange den på bilde... :rolleyes:
Nå er jeg tom for billigtester... Hvis ikke spottinga begynner i løpet av et par timer, så er jeg stygt redd for at jeg blir nødt til å ta meg en tur på et kveldsåpent apotek. :p

Tja. Det er lov å prøve å ta bilde da. :) Jeg la jo ut alle svake streker fra min forrige pp. :D Ingen skam her. :p

Hvis du tar flere tester eller du får med streken svakt på et bilde så må du legge ut da! Jeg håper spiren klorer seg fast. :)

Oppdatering: Fikk svar på blodprøven jeg tok forrige tirsdag på CD21. (Tror jo jeg hadde eggløaning på CD19, det mener FF også) I brevet sto det: eggløsningsprøven var lett forhøyet, ring når du får blødning slik at stigningen vurderes ut fra det. Du har sansynligvis hatt eggløsning. Fikk jo blødning på CD23.. Så må ringe i morgen å høre :-/
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

*Klemme på*
Kanskje du får prøve crinone for å forlenge lutealfasen?
Takk :) skal høre med gynekologen om det når jeg får tak i han :)

Ble så glad i dagtidlig for tempen hadde steget med 0,4 igjen, så tenkte festedip, men nei da, tanta møtte opp med et brak her i formiddag :(

Back
Topp