Vi som temper!

Oppdatering: Fikk svar på blodprøven jeg tok forrige tirsdag på CD21. (Tror jo jeg hadde eggløaning på CD19, det mener FF også) I brevet sto det: eggløsningsprøven var lett forhøyet, ring når du får blødning slik at stigningen vurderes ut fra det. Du har sansynligvis hatt eggløsning. Fikk jo blødning på CD23.. Så må ringe i morgen å høre :-/
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, det må du! Er jo greit å få bekreftet det med eggløsningen, men var jo rimelfg sikker på at det var sånn nå? Spent på hva de kan fortelle deg når du ringer i morgen, altså!

13 dpo, stigende temp, ingen spotting, og 71 poeng på ff, MEN fortsatt bare "noe" på testen... :rolleyes:
Begynner å lure på om jeg kan ha hatt el noen dager senere enn hva ff har satt... Husker jeg reagerte på at jeg hadde så lav tempstigning etter el, og jeg hadde fruktbart sekret i mange dager etter antatt el. Det fruktbare sekretet pleier som regel å vedvare til et par dager etter el, denne gangen har det liksom aldri blitt helt borte. :rolleyes:

Regner med tr kommer i dag, men som vanlig har jeg et bittelite håp! ;)
Håper du får en positiv test snart og ikke tanta :)

Ja, det må du! Er jo greit å få bekreftet det med eggløsningen, men var jo rimelfg sikker på at det var sånn nå? Spent på hva de kan fortelle deg når du ringer i morgen, altså!
Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning på CD19 ja. Eggløsningssmerter, eggløsningsslim, vondt under samleie, tempstigning etter positiv test. Men har søkt mye rundt på nette om lutealfase. Å finner INGEN som har så kort som 4 dager :-/ Skjønner ingenting jeg. Så sa jo gynekolog at me kort lutealfase har du som oftest et problem. PCOS el.. Noe jeg ikke har. Så veldig veldig spent på hva hun sier. Hm.

Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning på CD19 ja. Eggløsningssmerter, eggløsningsslim, vondt under samleie, tempstigning etter positiv test. Men har søkt mye rundt på nette om lutealfase. Å finner INGEN som har så kort som 4 dager :-/ Skjønner ingenting jeg. Så sa jo gynekolog at me kort lutealfase har du som oftest et problem. PCOS el.. Noe jeg ikke har. Så veldig veldig spent på hva hun sier. Hm.
Ja, det blir spennende å høre hva de sier. Det virker jo som du har veldig kort lutealfase, og et egg har jo ikke så stor sjanse til å feste seg på den tida. Håper du får riktig oppfølging og behandling :)

Ja, det blir spennende å høre hva de sier. Det virker jo som du har veldig kort lutealfase, og et egg har jo ikke så stor sjanse til å feste seg på den tida. Håper du får riktig oppfølging og behandling :)
Nei er jo ikke noe sjangs for å feste seg i det hele tatt:-(. Håper jeg får hjelp å at det ikke tar så altfor lang tid. UTÅLMODIG!

Håper det løser seg for deg Molly!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1386011023668.jpg
    1386011023668.jpg
    15,7 KB · Visninger: 55
Prøve å legge ut bilde av "liksomstreka" mi, men som jeg fryktet, det er umulig å se den på bilde... :rolleyes:
Men nå har jeg i hvert fall gjort mitt for å tekkes dere damer. :p

Enda et dårlig bilde av ingenting. ..:p
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1386011444814.jpg
    1386011444814.jpg
    12,3 KB · Visninger: 52
Prøve å legge ut bilde av "liksomstreka" mi, men som jeg fryktet, det er umulig å se den på bilde... :rolleyes:
Men nå har jeg i hvert fall gjort mitt for å tekkes dere damer. :p
Jeg ser en skyggestrek. Spennende å sr om den blir sterkere i morgen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jente0709: å nei så kjedelig. Sånn er det ofte hoseg også! God og høy temperatur og då dukker tanta opp :( stor klem til deg! Lykke til denne gang!!

Molly: håper du finner ut av det. Masse lykke til!

Fimle: jeg ser "noe" - håper noe blir noe mer :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jente0709: å nei så kjedelig. Sånn er det ofte hoseg også! God og høy temperatur og då dukker tanta opp :( stor klem til deg! Lykke til denne gang!!

Takk kathe84 :)

Spent på hva gyn sier til både Molly og Lykkeliten i dag.

Selv tror jeg sykdom er årsaken til dagens temp.

Takk :-) Veldig spent selv. Håper ho finner ut av det snart!

Spent på oppdateringer utover dagen, ja!

He he... Ja, det var jo et veldig temphopp :D Håper du blir frisk raskt!

Jeg er også spent! Både på egne vegne, og hva Molly får som svar nå. :)

God bedring!

Nå føler jeg meg forresten veldig sikker på at jeg er dpo, med dagens temp. Kan jo umulig få en sånn her tempstigning, helt negative EL-tester igjen og inntørkning av alt fruktbart slim - for å ikke være dpo vel. :)

Nå føler jeg meg forresten veldig sikker på at jeg er dpo, med dagens temp. Kan jo umulig få en sånn her tempstigning, helt negative EL-tester igjen og inntørkning av alt fruktbart slim - for å ikke være dpo vel. :)
Ser nok ut til at du har vært tidlig ute denne runden, ja :) Lykke til i dag!

Back
Topp