Vi som temper!

Jeg tror jeg tempa idag morges? Men har glemt å legge inn.. Tror jeg tempa? Var så sykt trøtt :P Kanskje jeg glemte det!

Æsj. 6 kjemiske. :( Det var mange. Hvordan hjelp fikk hun for å bli gravid?

Hun hadde noe som gjorde at hun hadde dårlig blodtilstrømming til livmoren, så hun fjerna det (septum på engelsk heter det). Og så fikk hun pergokur og progestorone og ble gravid 3pp etter dette.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ringte til gynekologen i dag for å høre ang svaret på blodprøvene mine, men hun hadde gått hjem tidlig den dagen. ARGH. Skal ringe i morgen kl.08!

Hun hadde noe som gjorde at hun hadde dårlig blodtilstrømming til livmoren, så hun fjerna det (septum på engelsk heter det). Og så fikk hun pergokur og progestorone og ble gravid 3pp etter dette.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok, takk for svar. Blodtilsførselen har jeg jo faktisk fått sjekket i dag. Men hun fikk selvfølgelig progesteron. Jeg håper vi klarer oss på min progesteron, eller at jeg får lov å prøve det snart av fastlegen. En av delene. :p

Ringte til gynekologen i dag for å høre ang svaret på blodprøvene mine, men hun hadde gått hjem tidlig den dagen. ARGH. Skal ringe i morgen kl.08!

Æsj, så kjedelig. Du får oppdatere oss i morgen tidlig! :)

Jeg tror jeg tempa idag morges? Men har glemt å legge inn.. Tror jeg tempa? Var så sykt trøtt :p Kanskje jeg glemte det!

Husker termometeret ditt siste måling? Da kan du jo se hva den sier at det er? :)

Jeg har mang en gang drømt at jeg har tempet og trodd det når jeg våkna... Ofte innser jeg at det nok ikke stemmer siden klokka er tre, f.eks...

Ja, ja... Det var vel det for denne runden :( Tempfall. Bare lei meg i dag. Vet vi ikke har prøvd lenge, men føles sånn, siden jeg tok ut spiralen i august... Var nok litt optimistisk i utgangspunktet, siden de to andre satt på første forsøk. Nå har vi i tillegg begrenset med prøvetid, siden vi ikke vil ha så stor aldersforskjell mellom de to minste (håper vi kan sankke om de to minste etter hvert).

Synes det er utrolig kjipt at det ikke klaffer når jeg vet vi har hatt oss til riktig tid :( Vanskelig å kjenne på at det kanskje ikke blir noen nummer tre. Heldigvis er mannen optimist, og kjenner jeg meg selv rett, har jeg troen igjen om et par dager. Men i dag er det meste svart.

Unnskyld til dere som faktisk har prøvd lenge. Måtte bare sutre litt i dag.

I dag sank tempen med 0,25 grad :( Hvis den ikke av en eller annen grunn spretter opp igjen i morgen, ser det ut som at løpet er kjørt for meg denne pp :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drømte at jeg tempet istad, men det har jeg ikke gjort. Nå er det heldigvis ikke så kritisk 5 dpo da. Jeg har jo fått bekreftet at jeg er dpo og alt annet er tidlig enda. :-)

Jeg skal ringe til fastlegen med en gang det åpner der. Jeg vil gjerne høre hennes synspunkt nå. Jeg kan liksom ikke gi helt opp denne bhg-spiren... :p

*Taster på app på mobilen*

Ja, ja... Det var vel det for denne runden :( Tempfall. Bare lei meg i dag. Vet vi ikke har prøvd lenge, men føles sånn, siden jeg tok ut spiralen i august... Var nok litt optimistisk i utgangspunktet, siden de to andre satt på første forsøk. Nå har vi i tillegg begrenset med prøvetid, siden vi ikke vil ha så stor aldersforskjell mellom de to minste (håper vi kan sankke om de to minste etter hvert).

Synes det er utrolig kjipt at det ikke klaffer når jeg vet vi har hatt oss til riktig tid :( Vanskelig å kjenne på at det kanskje ikke blir noen nummer tre. Heldigvis er mannen optimist, og kjenner jeg meg selv rett, har jeg troen igjen om et par dager. Men i dag er det meste svart.

Det er lov å klage her, få det ut :-) Jeg vet akkurat hvordan du har det. Denne ventetida er kjip! Så heldig du var med de to første da. Hvor gammle er de? Ikke gi opp, du får nokk klaff snart <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Synes grafen min er så jevn å fin denne pp :-) Det kan vi like. Lettere å tyde da. Har jo pleid å hatt en berg og dal bane kurve jeg.

I dag sank tempen med 0,25 grad :( Hvis den ikke av en eller annen grunn spretter opp igjen i morgen, ser det ut som at løpet er kjørt for meg denne pp :(

Jeg synes også tempen din var kjedelig i dag. :( Håper det bare er en kald morgen, og at den klatrer opp igjen i morgen.

Det er lov å klage uansett synes nå jeg da (og særlig siden jeg BARE klagde her inne i går selv...:p) Dette er jo en hormonell og følelsesmessig berg-og-dalbane, og man får nye håp, for så å få nye nederlag hele veien synes nå jeg. Det er jo det kjipeste prosjektet jeg har holdt på med noen gang, for alle andre viktige prosjekter i livet mitt så har jeg jo kunnet få resultater av innsatsen min. Det får jeg overhode ikke her! Skjønner veldig godt at du gjerne skulle hatt de to minste sånn som du har tenkt deg også. Håper du slipper å vente lenge på spire nummer tre. :)

Synes grafen min er så jevn å fin denne pp :) Det kan vi like. Lettere å tyde da. Har jo pleid å hatt en berg og dal bane kurve jeg.

Ja, den var jevn og fin! :) Du har ikke gjort noe nytt enda?

Du må oppdatere når du har ringt gynekologen. Vi er visst litt samkjørte på det og vi, jeg har bestemt meg for å ringe fastlegen når de åpner om 5 minutter. For jeg vil høre hva hun sier nå - hun mente jo at jeg skulle få Crinone denne syklusen her. Siste lille halmstrået for bhg-spiren min. :p

Jeg er veldig spent på hva gynekologen sier om lutealfasen din nå. Du har jo "bevist" det denne gangen, så nå kan hun jo ikke avfeie det med at temping og EL-testing er tull (og jeg synes det er kjemperart å si, for det er jo noen av de sikreste verktøyene man har på hvordan forholdet LH og progesteron er i kroppen - gynekologen min var jo kjempeglad for at jeg brukte de to verktøyene til kartlegging.)

Det er lov å klage her, få det ut :) Jeg vet akkurat hvordan du har det. Denne ventetida er kjip! Så heldig du var med de to første da. Hvor gammle er de? Ikke gi opp, du får nokk klaff snart <3

:) Jenta ble 5 i august, gutten blir 3 i mars, så det er 2,5 år mellom dem. Det blir jo ikke kjempestor forskjell nå heller, men hadde sett for meg litt jevnere fordeling. Og, ja, griseflaks med de to første.

Grafen din er jo helt annerledes nå enn den har vært. Jevn! Så spent på hva gyn sier nå. Oppdater oss raskt :)

Ja, den var jevn og fin! :) Du har ikke gjort noe nytt enda?

Du må oppdatere når du har ringt gynekologen. Vi er visst litt samkjørte på det og vi, jeg har bestemt meg for å ringe fastlegen når de åpner om 5 minutter. For jeg vil høre hva hun sier nå - hun mente jo at jeg skulle få Crinone denne syklusen her. Siste lille halmstrået for bhg-spiren min. :p

Jeg er veldig spent på hva gynekologen sier om lutealfasen din nå. Du har jo "bevist" det denne gangen, så nå kan hun jo ikke avfeie det med at temping og EL-testing er tull (og jeg synes det er kjemperart å si, for det er jo noen av de sikreste verktøyene man har på hvordan forholdet LH og progesteron er i kroppen - gynekologen min var jo kjempeglad for at jeg brukte de to verktøyene til kartlegging.)
Nei jeg har ikke gjort noe anderledes, uten om fotsoneterapi. Tenker nok mange av dere er skeptiske på det, men har hørt fra andre at de har fått stabile sykluser etterpå. Vet ikke om det er tilfeldig at grafen min er så jevn nå, eller om de kan ha en innvirkning. Har jo hatt rene berg og dalbaner de andre syklusene jeg tempet.

Jeg trodde de åpnet kl.08 hos gynekologen, men det var 8.30, så nå teller jeg ned! Så vet ikke om jeg får snakka med gynekologen med engang, eller om hun har telefontid, som hun ringer meg opp igjen på. Vi får se :-) Veldig spent å høre hva hun sier nå... Hm skjønner ingenting hvis hu fortsetter å nekte for at det kan stemme. Da går jeg til en annen gynekolog, å prøver å gå litt senere i syklusen slik at hun/han evnt kan se noen egg som holder på å løsne :-P Men hun må jo tro meg. Nå fikk jeg jo mens på CD23, det har aldri skjedd før.

Takk for dine ord også, Lykkeliten! Godt å møte litt forståelse her inne :) Håper fastlegen din gjør om ord til handlinger!

Ja, ja... Det var vel det for denne runden :( Tempfall. Bare lei meg i dag. Vet vi ikke har prøvd lenge, men føles sånn, siden jeg tok ut spiralen i august....

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Vi har også prøvd siden august, og jeg syntes det virker som en evighet siden jeg sluttet på pillen!

Tempefall hos meg også i dag, og jeg blir overrasket over hvor mye det går inn på meg. Satt nesten med tårer i øynene på bussen til jobb i dag. Snakk om å en liten temperaturendring virke som verdens undergang ;)

Back
Topp