HAHA!! Gjett om jeg har verdens beste fastlege da! Jeg kom gjennom på telefon relativt kjapt i dag, og så fikk jeg lov til å bli satt over til legen med en gang, for hun hadde visst ikke pasienter før om en liten stund. Og så sa hun bare at siden dette er siste sjanse på å kanskje rekke bhg-opptaket (altså, går jeg 6 dager over EL-termin så blir det jo september allikevel da) så synes hun vi skulle teste med Crinone! Så nå ringer hun inn resept når apoteket åpner. Så skulle jeg komme tilbake innom i januar så vi får se hvordan det har gått, og i så fall får vi ta utredning etter det eventuelt, men siden egget allerede har løsnet denne runden. Oj oj oj. Da blir det Crinone fra 5 dpo denne syklusen da.
Dette ble kanskje rotete. Jeg er bare så glad nå. HAHA.. Hurra! Og så må jeg inn og ta blodprøve med en gang jeg får positiv test da, så vi får kartlagt med blodprøver om jeg har ny kjemisk.
JIPPI! Apoteket åpner 0830. Jeg tror jeg må dra bort med en gang jeg. *FNIS*.
Skikkelig berg-og-dalbane ja, jeg som var pottesur i går. Håper du får en ordentlig opptur snart! Og her inne på FS føler jeg det er trygt og godt ja, man får nesten uansett forståelse og støtte om det er pp 1 eller pp 30. Det er min opplevelse. Utrolig mange flotte, tålmodige, hyggelige, optimistiske prøvere her inne. <3