Vi som temper!

...rettelse: snakk om å få en liten temperaturendring til å virke som verdens undergang.

(Kan bare se øverste den av det jeg skriver når jeg bruker app'en, så kan heller ikke redigere uten å viske vekk alt)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for dine ord også, Lykkeliten! Godt å møte litt forståelse her inne :) Håper fastlegen din gjør om ord til handlinger!

HAHA!! Gjett om jeg har verdens beste fastlege da! Jeg kom gjennom på telefon relativt kjapt i dag, og så fikk jeg lov til å bli satt over til legen med en gang, for hun hadde visst ikke pasienter før om en liten stund. Og så sa hun bare at siden dette er siste sjanse på å kanskje rekke bhg-opptaket (altså, går jeg 6 dager over EL-termin så blir det jo september allikevel da) så synes hun vi skulle teste med Crinone! Så nå ringer hun inn resept når apoteket åpner. Så skulle jeg komme tilbake innom i januar så vi får se hvordan det har gått, og i så fall får vi ta utredning etter det eventuelt, men siden egget allerede har løsnet denne runden. Oj oj oj. Da blir det Crinone fra 5 dpo denne syklusen da. :D

Dette ble kanskje rotete. Jeg er bare så glad nå. HAHA.. Hurra! Og så må jeg inn og ta blodprøve med en gang jeg får positiv test da, så vi får kartlagt med blodprøver om jeg har ny kjemisk.

JIPPI! Apoteket åpner 0830. Jeg tror jeg må dra bort med en gang jeg. *FNIS*.

Skikkelig berg-og-dalbane ja, jeg som var pottesur i går. Håper du får en ordentlig opptur snart! Og her inne på FS føler jeg det er trygt og godt ja, man får nesten uansett forståelse og støtte om det er pp 1 eller pp 30. Det er min opplevelse. Utrolig mange flotte, tålmodige, hyggelige, optimistiske prøvere her inne. <3

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Vi har også prøvd siden august, og jeg syntes det virker som en evighet siden jeg sluttet på pillen!

Tempefall hos meg også i dag, og jeg blir overrasket over hvor mye det går inn på meg. Satt nesten med tårer i øynene på bussen til jobb i dag. Snakk om å en liten temperaturendring virke som verdens undergang ;)

Jeg begynte å grine forrige gang tempen falt hos meg før tr jeg. Hjelper vel heller ikke at tr er en hormonbombe? Det er forsåvidt graviditet og, så jeg krysser virkelig fingrene for at tempen din tuller i dag.

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Vi har også prøvd siden august, og jeg syntes det virker som en evighet siden jeg sluttet på pillen!

Tempefall hos meg også i dag, og jeg blir overrasket over hvor mye det går inn på meg. Satt nesten med tårer i øynene på bussen til jobb i dag. Snakk om å en liten temperaturendring virke som verdens undergang ;)

Æsj, ja, kjipe greier, altså! Perspektivet er totalt borte en stund :D Men da er det vel bare å prøve igjen i neste runde. Friskt mot om et par dager!

HAHA!! Gjett om jeg har verdens beste fastlege da! Jeg kom gjennom på telefon relativt kjapt i dag, og så fikk jeg lov til å bli satt over til legen med en gang, for hun hadde visst ikke pasienter før om en liten stund. Og så sa hun bare at siden dette er siste sjanse på å kanskje rekke bhg-opptaket (altså, går jeg 6 dager over EL-termin så blir det jo september allikevel da) så synes hun vi skulle teste med Crinone! Så nå ringer hun inn resept når apoteket åpner. Så skulle jeg komme tilbake innom i januar så vi får se hvordan det har gått, og i så fall får vi ta utredning etter det eventuelt, men siden egget allerede har løsnet denne runden. Oj oj oj. Da blir det Crinone fra 5 dpo denne syklusen da. :D

Dette ble kanskje rotete. Jeg er bare så glad nå. HAHA.. Hurra! Og så må jeg inn og ta blodprøve med en gang jeg får positiv test da, så vi får kartlagt med blodprøver om jeg har ny kjemisk.

JIPPI! Apoteket åpner 0830. Jeg tror jeg må dra bort med en gang jeg. *FNIS*.

Skikkelig berg-og-dalbane ja, jeg som var pottesur i går. Håper du får en ordentlig opptur snart! Og her inne på FS føler jeg det er trygt og godt ja, man får nesten uansett forståelse og støtte om det er pp 1 eller pp 30. Det er min opplevelse. Utrolig mange flotte, tålmodige, hyggelige, optimistiske prøvere her inne. <3

Godt det er noen fastleger som er sånn! Min er også sånn, heldigvis :) Masse lykke til, da! Nå SKAL det gå!

Slenger meg på at tempen styrer humøret!
Var pottesur i går pga lav temp. Mye mer positiv i dag når den har steget igjen :)
Føler at tanta er på vei pga mye murringer og pms, men er litt tryggere siden tempen gikk opp igjen i dag.
Ikke fullt så negativ selv om det ble en blendahvit test i dag også...

Godt det er noen fastleger som er sånn! Min er også sånn, heldigvis :) Masse lykke til, da! Nå SKAL det gå!

Takk! :) :) :) Det er godt det finnes en del gode fastleger der ute. Hun sa at det er ingen kjente bivirkninger av å gå på Crinone (bortsett fra ømme pupper, litt trøtthet osv. - de vanlige dpo-symptomene :p), og jeg skal jo gå på det relativt kort om det ikke er en spire denne runden, for da forventer jeg jo tr i løpet av neste uke. Så hun synes det var verdt et forsøk siden bhg-reglene er så dumme.

Så nå må jeg bare krysse fingrene for at vi klarte å befrukte et egg med det ene aksjeinnlegget vi hadde før EL, slik at det finnes en spire å nære opp med Crinone da. :) :D Håper du har rett og at det skal gå denne runden. I så fall regner jeg egentlig med å ha positiv test i løpet av perioden søndag -onsdag. Åh. Jeg er så spent nå. :)

Var pottesur i går pga lav temp. Mye mer positiv i dag når den har steget igjen :)
Føler at tanta er på vei pga mye murringer og pms, men er litt tryggere siden tempen gikk opp igjen i dag.

Du har en spennende graf nå. :)

Ja, ja... Det var vel det for denne runden :( Tempfall. Bare lei meg i dag. Vet vi ikke har prøvd lenge, men føles sånn, siden jeg tok ut spiralen i august... Var nok litt optimistisk i utgangspunktet, siden de to andre satt på første forsøk. Nå har vi i tillegg begrenset med prøvetid, siden vi ikke vil ha så stor aldersforskjell mellom de to minste (håper vi kan sankke om de to minste etter hvert).

Synes det er utrolig kjipt at det ikke klaffer når jeg vet vi har hatt oss til riktig tid :( Vanskelig å kjenne på at det kanskje ikke blir noen nummer tre. Heldigvis er mannen optimist, og kjenner jeg meg selv rett, har jeg troen igjen om et par dager. Men i dag er det meste svart.

Unnskyld til dere som faktisk har prøvd lenge. Måtte bare sutre litt i dag.

Syns at vi alle må få klage her så mye en vil, om en har prøvd lenge el kort. Skikkelig kjipt hver gang det ikke går :(

Vi ville også ha nestemann tett til Nr.1, men den båten er allerede seilt :( så nå får vi bare godta at det sikkert blir 3 år mellom. Men heller det enn ingen fler:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ringte til gynekologen nå, men fikk ikke prata med henne nå siden hu hadde pasienter. Så hu skal ringe ila dagen. Skal jo på jobb nå, så må bare gi besjed til kollegaene mine at jeg må ha telefonen på jobb i dag pga jeg venter en telefon :-P Tok foresten en eggløsningstest i dag for gøy, å det har aldri vært en så "sterk" strek før.. Streken pleier å være usynlig helt til CD13-CD14. Hm :-P Kanskje eggløsning skjer før denne pp.

Heier fortsatt på deg! Det er jo fortsatt tidlig.

Eggløsningstest CD6.. Den pleier å være usynlig hos meg frem til CD 13.

Vedlegg

• 20131204_083215.jpg
    20131204_083215.jpg
    353,1 KB · Visninger: 47
Ja, ja... Det var vel det for denne runden :( Tempfall. Bare lei meg i dag. Vet vi ikke har prøvd lenge, men føles sånn, siden jeg tok ut spiralen i august... Var nok litt optimistisk i utgangspunktet, siden de to andre satt på første forsøk. Nå har vi i tillegg begrenset med prøvetid, siden vi ikke vil ha så stor aldersforskjell mellom de to minste (håper vi kan sankke om de to minste etter hvert).

Synes det er utrolig kjipt at det ikke klaffer når jeg vet vi har hatt oss til riktig tid :( Vanskelig å kjenne på at det kanskje ikke blir noen nummer tre. Heldigvis er mannen optimist, og kjenner jeg meg selv rett, har jeg troen igjen om et par dager. Men i dag er det meste svart.

Unnskyld til dere som faktisk har prøvd lenge. Måtte bare sutre litt i dag.
Uff. Sender en klem til deg. De værste dagene er akkurat når man skjønner at tanta er på vei. Heldigvis blir man litt mer optimistisk etter hvert som el nærmer seg :)

Og nå lurer jeg på om jeg skal prøve WY denne syklusen. Bare sånn for å ha prøvd. Sannsynligvis skader det ingenting. Jeg turte ikke nevne det for gynekologen siden han helt avviste hele teorien om lavt progesteron. Jeg er usikker. Mistet jo litt håpet, så vet ikke om jeg skal proppe i meg noen piller da. Arg. Hva skal jeg gjøre nå?
Uff. Ikke mist håpet! Det blir vår tur en dag også :) Håper gyn kan være sikker på at du har nok progesteron ved å se på at du har jevne fine grafer og lang nok lutealfase. Jeg hadde tatt WY hadde jeg vært deg :) Tvi tvi for denne pp, og så er det inn på legekontoret ved første positive test for å dokumentere hcg i blodet - OG dokumentere dette :)

Tantebesøk... :( :crybaby2 :(

Tror jeg tar meg en liten pause herfra nå. Lykke til alle sammen!

Uff. Ikke mist håpet! Det blir vår tur en dag også :) Håper gyn kan være sikker på at du har nok progesteron ved å se på at du har jevne fine grafer og lang nok lutealfase. Jeg hadde tatt WY hadde jeg vært deg :) Tvi tvi for denne pp, og så er det inn på legekontoret ved første positive test for å dokumentere hcg i blodet - OG dokumentere dette :)

Jeg har ringt fastlegen i dag og hun har gitt meg Crinone! :) Så jeg starter med det i dag. :) Jippi! Skal uansett ta å få målt hcg i blodprøve med en gang jeg får en svak strek ja. Takk for gode ord.

*Taster på app på mobilen*

Last edited:
Tantebesøk... :( :crybaby2 :(

Tror jeg tar meg en liten pause herfra nå. Lykke til alle sammen!

Æsj! Dustetante!!!! :( Skjønner godt at du tar en pause. Kom tilbake med en gang du orker/har lyst, jeg kommer til å heie på deg uansett. Du har gitt meg så masse støtte og jeg hadde virkelig håpet at det skulle klaffe for deg nå snart. Sender en stor klem!

Hvis du tar pause til over jul så må du ha en riktig god jul og kose deg masse! <3

*Taster på app på mobilen*

Uff, for en kjip dag det var her inne, da :(

Jeg ringte legen min for å høre om jeg kunne komme og ta blodprøve for å sjekke om hormonene mine er i balanse. Jeg hadde tenkt at jeg måtte krangle meg til å få time, og ble så paff da jeg ble tilbudt time at jeg glemte å tenke... Jeg fikk time nå på fredag, men da er jeg jo bare på CD 2 eller noe. Jeg burde kanskje ringe og flytte timen en uke frem i tid?

Back
Topp