Vi som temper!

Så jæ…. typisk! Når en bygger seg opp litt forventninger om at det kanskje er noe der så synker tempen :smiley-angry003

Skulle ta test i dag men gadd ikke…blir bare bortkastet test for tanta kommer vel med et brak senere i dag :sad015
Hater kroppen min akkurat nå!

Åh nei! Det skal den jo ikke! Dette har vært en kjip uke med tempefall hos mange :(
Sender deg en klem, forstår veldig godt hvordan du har det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh nei! Det skal den jo ikke! Dette har vært en kjip uke med tempefall hos mange :(
Sender deg en klem, forstår veldig godt hvordan du har det!

Takk.
Men se din temp da!
Den har jo gått opp igjen :)
Ingen tegn til tr heller?

Takk.
Men se din temp da!
Den har jo gått opp igjen :)
Ingen tegn til tr heller?

Hun dukket heldigvis ikke opp i løpet av natten, men tok en test, og den var negativ.

Prøver å være positiv, men tror innerst inne at TR kommer snart.

Hun dukket heldigvis ikke opp i løpet av natten, men tok en test, og den var negativ.

Prøver å være positiv, men tror innerst inne at TR kommer snart.

Samme som skjedde her. Tok en test siden tempen gikk liiiiiitt opp igjen, og jeg hadde et lite ønske om å slippe å dra til legen så skrekkelig tidlig i morgen for å ta blodprøver... Men den var negativ, gitt. Blir nik mensen her i dag, tenker jeg.

Tusen takk for svar :) hehe, jeg er helt ny på dette med temping, så jeg har ikke brydd meg så mye om å legge inn info om utflod etc. Men jeg temper til samme tid hver dag, så det har jeg ihvertfall fikset på :)

Ok, men passer du på at det blir registrert at du temper til samme tid hver dag? For nå står det i grafen din sånne åpne sirkler på flere av dagene (f.eks. dag 14, 15, 16, 17 og 18) og det gjør jo også FF noe usikker når den tror det er usikker temp.

Hvis du leser det tredje innlegget på første siden i denne tråden så kan du finne en slags oppsummering om det å tempe. :)

Så jæ…. typisk! Når en bygger seg opp litt forventninger om at det kanskje er noe der så synker tempen :smiley-angry003

Skulle ta test i dag men gadd ikke…blir bare bortkastet test for tanta kommer vel med et brak senere i dag :sad015
Hater kroppen min akkurat nå!

Æsj, så utrolig kjedelig. :(

Samme som skjedde her. Tok en test siden tempen gikk liiiiiitt opp igjen, og jeg hadde et lite ønske om å slippe å dra til legen så skrekkelig tidlig i morgen for å ta blodprøver... Men den var negativ, gitt. Blir nik mensen her i dag, tenker jeg.

Æsj. Kjedelige temper på flere nå. Vi som skulle ha gravid-rush her inne. :(

Jeg har forresten rekord høy temp i dag, 6 dpo, men regner med det kun er pga. oppstart på Crinone i går. Dere andre som har brukt Crinone, hvor mye høyere temp fikk dere sånn omtrent i forhold til når dere ikke brukte Crinone?

Hva tror dere om min? Oral er tydeligere men den appen er ikke helt god, den justerte med litt mye når den justerer tid.

1386228693071.jpg

Jeg har forresten rekord høy temp i dag, 6 dpo, men regner med det kun er pga. oppstart på Crinone i går. Dere andre som har brukt Crinone, hvor mye høyere temp fikk dere sånn omtrent i forhold til når dere ikke brukte Crinone?
Jeg fikk noe høyere og MYE jevnere temp forrige pp som var første med crinone :) Nå venter jeg el i morra/lørdag, så da blir det nytt forsøk :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk noe høyere og MYE jevnere temp forrige pp som var første med crinone :) Nå venter jeg el i morra/lørdag, så da blir det nytt forsøk :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ok. Da kan det sikkert passe med 0,2 grader høyere hos meg i dag. :) Jeg har pleid å ha jevn graf, bortsett fra forrige pp, så vi får se hvordan det blir.

Et litt ekkelt spørsmål, hvis du orker å svare meg:
Du, nå tok jeg Crinone på formiddagen i går, og i dag morges så kom det ut litt små klumper (rester av den). Det har jeg lest at er ganske vanlig, MEN det jeg lurte på var; to av de små klumpene var litt rosa på dopapiret. Kunne se ut som det var noen bloddråper. Så da er spørsmålet mitt, har du noen gang opplevd at Crinone kan bli litt rosa på vei ut igjen? Eller kan det ha vært en miniblødning? Jeg har aldri blødd utenom tr tidligere.

Håper nytt forsøk er det som skal til for deg nå! :D

Oi, din graf tar jo helt av ;)

Hihi.. Ja, når den krysset 37 ble det rekord. Den pleier jo å ligge mellom 36,7-36,9 når jeg er dpo, men 37,1 var høyt. Måtte tempe flere ganger, men tenkte jo også at det kan være naturlig effekt av Crinone.

Leter etter halmstrå og finner denne grafen. Gir jo et liiite håp...

Noen som vet hvor mye tempen vanligvis stiger etter man har stått opp?

Jeg har aldri målt rett etter jeg har stått opp, men vil tippe den kan svinge med 0,2 - 1,0 grader høyere avhengig av hva du gjør og kroppens dagsform. :)

Lykkeliten, Google det du. Rosa er vanlig, nemlig. Det har jeg lest flere plasser.

Nå er jeg så spent på hva gyn har å si. Sitter å venter på timen min nå. Første timen for utredning og jeg har vært så flink å skrive ut alle tempe-grafene mine.
Nå er jeg skikkelig glad for at jeg har vært så flink å tempe og notere hele året! :)
Håper de kan si noe fornuftig til meg. Spent!!!

Lykkeliten, Google det du. Rosa er vanlig, nemlig. Det har jeg lest flere plasser.

Ok. Perfekt! :) Jeg fant det ikke da jeg googlet Crinone litt sånn raskt (bare at klumper var vanlig, heldigvis). :)

Back
Topp