Vi som temper!

Æsj. Kjedelige temper på flere nå. Vi som skulle ha gravid-rush her inne. :(
Ja, stusselige greier, altså. Føler vi er litt dårlig reklame for temping for tiden. Vi får heller ta et skikkelig julerush i ukene som kommer!

Din graf er jo fin, da :)

Ja, ved å google det litt mer fant jeg at det var veldig vanlig. Det er visst små blødninger, men det kan like gjerne være slimhinnene som blir såre av Crinone som at det kan være blødning fra livmoren, så da blir det jo umulig å vurdere hvorfor jeg blør litt. :)

Ja, stusselige greier, altså. Føler vi er litt dårlig reklame for temping for tiden. Vi får heller ta et skikkelig julerush i ukene som kommer!

Din graf er jo fin, da :)

Jeg er bare 6 dpo, så grafen er vel bare vanlig-dpo-graf foreløpig (+ litt ekstra høyde pga. Crinone.)

Jeg tror nok ikke tempingen hindrer oss i å bli gravide altså. :p Og om man bruker tid på å lage baby så var hvert fall min gynekolog kjempeglad for at jeg hadde med print av alle grafene mine da jeg kom til timen! Så jeg satser på at vi ikke fortsetter å være dårlig reklame, skal bli babyrush her snart. :D

Nå er jeg så spent på hva gyn har å si. Sitter å venter på timen min nå. Første timen for utredning og jeg har vært så flink å skrive ut alle tempe-grafene mine.
Nå er jeg skikkelig glad for at jeg har vært så flink å tempe og notere hele året! :)
Håper de kan si noe fornuftig til meg. Spent!!!
Lykke til! Regner med du oppdaterer oss etterpå?

Jeg er bare 6 dpo, så grafen er vel bare vanlig-dpo-graf foreløpig (+ litt ekstra høyde pga. Crinone.)

Jeg tror nok ikke tempingen hindrer oss i å bli gravide altså. :p Og om man bruker tid på å lage baby så var hvert fall min gynekolog kjempeglad for at jeg hadde med print av alle grafene mine da jeg kom til timen! Så jeg satser på at vi ikke fortsetter å være dårlig reklame, skal bli babyrush her snart. :D
Ser at jeg hadde ca 0,1 grad høyere i snitt med crinone. Men har bare gått en pp på det, og så har jeg tempet nedentil i 2 pp'er. Så litt nye "data" ;)
Men krysser fingre for deg nå Lykkeliten - spire til jul står høyest på ønskelista hos oss også :)

Oooooooooog derrrrrrr.... ble jeg så sykt utålmodig av dette her. Vil være gravid nå! Eller (og dette er sykt) få jula unna i en fei, så jeg kan sitte der med den positive g-testen på nyttårsaften.

Baaaaahhhhh.... Venting er kanskje ikke det jeg passer best til o_O

Ser at jeg hadde ca 0,1 grad høyere i snitt med crinone. Men har bare gått en pp på det, og så har jeg tempet nedentil i 2 pp'er. Så litt nye "data" ;)
Men krysser fingre for deg nå Lykkeliten - spire til jul står høyest på ønskelista hos oss også :)

Tempen min har også vært et nivå høyere denne syklusen med Crinone.

Oooooooooog derrrrrrr.... ble jeg så sykt utålmodig av dette her. Vil være gravid nå! Eller (og dette er sykt) få jula unna i en fei, så jeg kan sitte der med den positive g-testen på nyttårsaften.

Baaaaahhhhh.... Venting er kanskje ikke det jeg passer best til o_O

Men tanta er enda ikke kommet?
Du er jo fortsatt over coverline da...

Nei ikke skjedd noe enda men tr er vel på plass innen morgendagen tipper jeg.
Vondt i korsryggen og masse murringer da! Hadde vært helt greit hvis det var fordi det var en spire på vei, men ikke hvis det er fordi tanta kommer!

Men hadde vært veldig greit om hu kom før lørdag hvis hu absolutt har tenkt å komme. Skal på julebord så hvis hu kommer blir det vel en del trøstevin!

Jeg må bare si at det er helt utrolig at det går an å være så kvalm som jeg er nå, og har vært av og på i 8 dager uten å være gravid. Jeg har knapt nok hatt en normal syklus siden jeg var 16 (pga prevensjon), og det kjenner jeg nå at jeg er veldig glad for. Dette er jo helt skrekkelig! Skal man liksom ha det sånn 30% av tiden?

Lykke til! Regner med du oppdaterer oss etterpå?

Takk!
Jeg ble såååå skuffa! De hadde gjort en feil så jeg havnet hos feil type lege, sååååå jeg fikk ikke startet utredning likevel :(
Slapp å betale for timen da, men er så kjipt å gru/glede seg så lenge og så måtte få ny time og vente eeenda lenger. 1 mnd igjen til neste time... :) jaja, en extra sjanse til å klare detta på egenhånd.

Takk!
Jeg ble såååå skuffa! De hadde gjort en feil så jeg havnet hos feil type lege, sååååå jeg fikk ikke startet utredning likevel :(
Slapp å betale for timen da, men er så kjipt å gru/glede seg så lenge og så måtte få ny time og vente eeenda lenger. 1 mnd igjen til neste time... :) jaja, en extra sjanse til å klare detta på egenhånd.
Nei, tuller du? Det hørtes da fryktelig uproft ut... Skjønner du er skuffet da :(

Men din temp gikk også opp igjen!
Har det skjedd noe mer hos deg?

Ser ut som TR er kommet her:(

Blir ikke klok på disse syklusene mine, der er jo ingen av dem som varer like lenge...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor mye varierer de da? Er lutealfasene dine jevne på lengde?

1. var 34 dager, 2. var 27 dager, 3. var 29 dager og 4. nå var 25 dager. Ikke så veldig stor variasjon, men nok.

Har ikke hatt helt kontroll over når EL har vært. Har tatt tester, men har alltid vært usikker på om testene har vært ordentlig positive. Dette er første pp jeg har tempet, men FF satte EL dagen før jeg hadde nesten positiv EL-test. Har faktisk ikke peiling på hvor lange lutealfaser jeg har hatt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk!

Det hørtes jo grusomt skuffende ut. :( Bra du får ny time nokså raskt, og godt det er jul og mye koselig i mellomtiden. :-)

*Taster på app på mobilen*

Takk!
Så kjedelig :/

Da er jeg i gang med ny "hormonzilla" kur. Også kjent som Pergotime.
Snakka med gynekologen om progesteron, men han mente at lutealfase på mellom 9 og 11 dager var helt greit :/ Så det er kjipt. Men skulle få styre blodprøvetakingen for å sjekke om jeg har hatt eggløsning selv, så da får jeg i allefall kanskje et svar på om jeg har eggløsning eller ikke. Siden forrige syklus ble blodprøven tatt samme dag som jeg hadde eggløsning.

Back
Topp