Æsj. God bedring i alle fall - og godt det er helgSyk meg. Syk mann. Men vi skal prøve.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj. God bedring i alle fall - og godt det er helgSyk meg. Syk mann. Men vi skal prøve.
Jeg går til fotsone. Hun mener det skal hjelpe Så satser på det!!Skal ha akupunktur etterpå, og lurer på om jeg kan høre om det kan settes noen nåler for å øke fruktbarheten også? Noen som har erfaring med det? Er jo bare å prøve
God bedring til deg også da!Omgangssyke... Spydd i hele natt. Litt bedre nå. Ble ikke noe temp idag.
Hoho, den var i alle fall positiv Blir kanskje ikke like gøy å gjennomføre humpungen når man er syk, men må man, så må man
Ja, veldig fornøyd med det. Ingen spesiell grunn, egentlig, men synes det er greit å om hormonnivåene er som de skal etter at jeg tok ut spiralen i august. Har hatt så mye kviser, vært mye kvalm, hatt hetetokter osv. Hadde bare vært betryggende å vite at alt er normalt. Har hatt to normale sykluser siden august.God bedring til alle som har blitt syke!
Så flott at du får tatt en grundig test, Medusa_83! Nå kjenner ikke jeg til historien din så godt; er det en spesiell grunn til testingen?
Sent from my iPhone using BV Forum
ÆsjSå var mensen på plass...
Da ser det ut som jeg kan ha hatt el i går Veldig fornøyd med det, og vi har gjort en hederlig innsats med sengekosen. Nå må jeg få et ordentlig rødt kryss av ff før jeg begynner på Crinone
Jeg tok akupunktur i går, og da ble det også satt noen fertilitetsnåler. Hun hadde jobbet mye med det, og hadde veldig troa. Jeg skal tilbake på fredag, og da skulle hun sette noen "festenåler" Krysser alt jeg har for et lite julemirakel
Så var mensen på plass...
Jorda, men egentlig helt greit, siden jeg visste at det ikke hadde gått denne runden Men alle gode ting er tre?Dustetanta!
Jorda, men egentlig helt greit, siden jeg visste at det ikke hadde gått denne runden Men alle gode ting er tre?
Takk Nå SKAL det gå, har jeg bestemt Den nye taktikken går ut på å være mer bestemt på å avslutte i misjonær, satser på at det gjør susenJa, alle gode ting er tre. Lykke til i ny pp.