Vi som temper!

Skal ha akupunktur etterpå, og lurer på om jeg kan høre om det kan settes noen nåler for å øke fruktbarheten også? Noen som har erfaring med det? Er jo bare å prøve :)
Jeg går til fotsone. Hun mener det skal hjelpe :-) Så satser på det!! :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Omgangssyke... Spydd i hele natt. Litt bedre nå. Ble ikke noe temp idag.

Omgangssyke... Spydd i hele natt. Litt bedre nå. Ble ikke noe temp idag.
God bedring til deg også da!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke så veldig syke, heldigvis. Ikke omgangssyken i alle fall, bare hoste, hals nese og hode. Kjent som "sylte forkjøla "

Det er jo bra :) litt snørr og vond hals greier man seg igjennom... Kvalme, oppkast og magesmerter, derimot, må være uforenlig med sex :P

Jeg var forresten hos legen i dag og tok blodprøver. Skal teste for alle kjønnshormoner, stoffskifte, lever, nyrer, vitaminer og jern. Føler i alle fall at det viktigste er dekket da ;) Tat visst en uke før jeg får svar da....

Litt artig... Var hos en vikar, siden jeg fikk time på kort varsel. Syntes det var noe kjent med henne da jeg kom inn, og så viste det seg at vi var konkurrenter innenfor samme idrett for 15 år siden :D Vi har vært på masse samlinger og konkurranser sammen, så vet godt hvem hverandre er. Og dette er i Oslo, ikke så vanlig å treffe på tilfeldige kjenninger akkurat. Men veldig gøy når det skjer :D

God bedring til alle som har blitt syke!

Så flott at du får tatt en grundig test, Medusa_83! Nå kjenner ikke jeg til historien din så godt; er det en spesiell grunn til testingen?

Sent from my iPhone using BV Forum

God bedring til alle som har blitt syke!

Så flott at du får tatt en grundig test, Medusa_83! Nå kjenner ikke jeg til historien din så godt; er det en spesiell grunn til testingen?

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, veldig fornøyd med det. Ingen spesiell grunn, egentlig, men synes det er greit å om hormonnivåene er som de skal etter at jeg tok ut spiralen i august. Har hatt så mye kviser, vært mye kvalm, hatt hetetokter osv. Hadde bare vært betryggende å vite at alt er normalt. Har hatt to normale sykluser siden august.

Da ser det ut som jeg kan ha hatt el i går :) Veldig fornøyd med det, og vi har gjort en hederlig innsats med sengekosen. Nå må jeg få et ordentlig rødt kryss av ff før jeg begynner på Crinone :)
Jeg tok akupunktur i går, og da ble det også satt noen fertilitetsnåler. Hun hadde jobbet mye med det, og hadde veldig troa. Jeg skal tilbake på fredag, og da skulle hun sette noen "festenåler" :) Krysser alt jeg har for et lite julemirakel :)

Da ser det ut som jeg kan ha hatt el i går :) Veldig fornøyd med det, og vi har gjort en hederlig innsats med sengekosen. Nå må jeg få et ordentlig rødt kryss av ff før jeg begynner på Crinone :)
Jeg tok akupunktur i går, og da ble det også satt noen fertilitetsnåler. Hun hadde jobbet mye med det, og hadde veldig troa. Jeg skal tilbake på fredag, og da skulle hun sette noen "festenåler" :) Krysser alt jeg har for et lite julemirakel :)

Krysser fingrene for at det er denne runden spiren sitter! :)

Jorda, men egentlig helt greit, siden jeg visste at det ikke hadde gått denne runden :( Men alle gode ting er tre?

Ja, alle gode ting er tre. :) Lykke til i ny pp.

Back
Topp