Vi som temper!

Så kjedelig :/

Nei, tuller du? Det hørtes da fryktelig uproft ut... Skjønner du er skuffet da :(

Det hørtes jo grusomt skuffende ut. :( Bra du får ny time nokså raskt, og godt det er jul og mye koselig i mellomtiden. :-)

*Taster på app på mobilen*

Ja, det var dritkjipt. Men det er mitt sykehus i ett nøtteskall...

Nå skal jeg sannelig kose meg med jul og nyttår, uten å tenke på baby eller prøving ;) På nyåret blir det sikkert mer enn nok av det :)

Der var tante terror på plass...

CD8. Håper eggløsning kommer tidligere denne pp, ser sånn ut? Forrige pp fikk jeg positiv på CD19.. Ser jo ut som den kanskje blir positiv om noen dager.. 5-6 dager kanskje? Da vil jeg få eggløsning på CD14, som er mer normalt. Og når jeg har fått positiv eggløsningstest er det bare å ringe gynekologen, og håper hu får tatt meg inn til en time :-)

Vedlegg

• 20131206_082022.jpg
    20131206_082022.jpg
    390 KB · Visninger: 40
Hva skal man tro?

Våkner, varmer termometer og måler.

36,8 i munnen. Jeg har sovet hele natten, ingen justering for tid ingen unger som har varmet meg og ikke har jeg hentet dem heller. Må da være dpo?

Sjekke den nedentil. 36,43???

Måle igjen. 38,5. Nei, jeg har ikke feber, igjen takk? 36,6.
Under dyna et det 36,63.

Måler en gang til for å være sikker.

39,6. Nei. Ny viser 36,6. Og 36,68.

Jeg registrerer 36,63 og 36,6.

Dpo? Vet ikke. Neppe, jeg har nemlig el slim.

Hva skal man tro?

36,8 i munnen. Jeg har sovet hele natten, ingen justering for tid ingen unger som har varmet meg og ikke har jeg hentet dem heller. Må da være dpo?

Under dyna et det 36,63.

Oj jøsses. Voldsomt å forskjellige målinger du får? :confused: Jeg får alltid samme når jeg måler flere ganger på rad jeg. Skjønner at du blir frustrert. Jeg som ville at du skulle være dpo nå!

Ok. Da kan det sikkert passe med 0,2 grader høyere hos meg i dag. :) Jeg har pleid å ha jevn graf, bortsett fra forrige pp, så vi får se hvordan det blir.

Et litt ekkelt spørsmål, hvis du orker å svare meg:
Du, nå tok jeg Crinone på formiddagen i går, og i dag morges så kom det ut litt små klumper (rester av den). Det har jeg lest at er ganske vanlig, MEN det jeg lurte på var; to av de små klumpene var litt rosa på dopapiret. Kunne se ut som det var noen bloddråper. Så da er spørsmålet mitt, har du noen gang opplevd at Crinone kan bli litt rosa på vei ut igjen? Eller kan det ha vært en miniblødning? Jeg har aldri blødd utenom tr tidligere.

Håper nytt forsøk er det som skal til for deg nå! :D
Jeg opplevde ingen småblødninger/eller rosafarget utflod med Crinonen, men jeg ble fortalt at det var veldig vanlig. Så det skal du ikke bekymre deg over :) Det er pga irritasjon i slimhinnene, og ingen blødning fra livmor. Jeg fikk også en del klumper ut - men ikke så mye som jeg hadde trodd. Håper dette virker bra for deg!!
Jeg går og venter på el nå, har det mest sannsynlig i dag eller morgen :)

Takk!
Jeg ble såååå skuffa! De hadde gjort en feil så jeg havnet hos feil type lege, sååååå jeg fikk ikke startet utredning likevel :(
Slapp å betale for timen da, men er så kjipt å gru/glede seg så lenge og så måtte få ny time og vente eeenda lenger. 1 mnd igjen til neste time... :) jaja, en extra sjanse til å klare detta på egenhånd.
Er det mulig??? Fy flate så frustrerende! Skjønner godt du er skuffet. Håper du får ny time hos rett lege FORT!

Jeg opplevde ingen småblødninger/eller rosafarget utflod med Crinonen, men jeg ble fortalt at det var veldig vanlig. Så det skal du ikke bekymre deg over :) Det er pga irritasjon i slimhinnene, og ingen blødning fra livmor. Jeg fikk også en del klumper ut - men ikke så mye som jeg hadde trodd. Håper dette virker bra for deg!!
Jeg går og venter på el nå, har det mest sannsynlig i dag eller morgen :)

Det er ikke mye klumper, bare littegranne på kvelden/morgenen etter at jeg satte dosen, så da er den jo inne i 12-24 timer før det kommer klumper ut.

Ja, jeg googlet rundt og fant at det kan gi såre slimhinner. Så da kan man aldri si sikkert om man får festeblødning når man bruker Crinone. :p Siden alle blødninger kan komme fra slimhinnen ja.

Håper Crinone er det som skal til for oss begge nå. :D

Hva skal man tro?

Under dyna et det 36,63.

What? Skjønner du er frustrert da. Hvordan er det mulig med så svingende målinger?? Kan det være dårlig kvalitet på termometeret??

Det er ikke mye klumper, bare littegranne på kvelden/morgenen etter at jeg satte dosen, så da er den jo inne i 12-24 timer før det kommer klumper ut.

Ja, jeg googlet rundt og fant at det kan gi såre slimhinner. Så da kan man aldri si sikkert om man får festeblødning når man bruker Crinone. :p Siden alle blødninger kan komme fra slimhinnen ja.

Håper Crinone er det som skal til for oss begge nå. :D
Det er sant. På den annen side kan man ikke være sikker på festeblødninger heller - for det har jeg håpet å ha hver gang jeg har spottet etter el. To ganger har jeg opplevd ikke å blø etter el - og det var forrige pp med Crinone og når jeg var gravid med mini :) Så for min del er jeg happy uten blod ;)
Krysser fingre for spire til jul :)

Det er sant. På den annen side kan man ikke være sikker på festeblødninger heller - for det har jeg håpet å ha hver gang jeg har spottet etter el. To ganger har jeg opplevd ikke å blø etter el - og det var forrige pp med Crinone og når jeg var gravid med mini :) Så for min del er jeg happy uten blod ;)
Krysser fingre for spire til jul :)

Ja, jeg har aldri blødd noe utenom tr, så jeg ble bare mest nysgjerrig. Selv uten Crinone kan man ikke vite om blødninger er festeblødninger nei. Kan være såre slimhinner allikevel. Og spotting ja. Haha.. Ikke rart vi blir tullete. :p

Spire til jul hadde vært fantastisk da! :D

What? Skjønner du er frustrert da. Hvordan er det mulig med så svingende målinger?? Kan det være dårlig kvalitet på termometeret??

Det som har en desimal og viser tidvis feber, ja. Det kostet 40 kr på obs og er et eksperiment, men har vært stabil frem til nå. Den grafen er jo jevn og fin.

Det andre trodde jeg var bra, har brukt det i munnen i et år og ikke hatt problemer med klare målinger. (ujevn temp ja, men det er meg, ikke termometeret) men klart, har hatt det i et år da.

Billige babyplan termometer på eBay eksempelvis da. Hvis du har lyst å skifte de ut :)

Det er babyplan sitt jeg har med to desimaler.

Uansett, jeg er nok ikke dpo...

1386324988918.jpg

Syk meg. Syk mann. Men vi skal prøve.

Skal ha akupunktur etterpå, og lurer på om jeg kan høre om det kan settes noen nåler for å øke fruktbarheten også? Noen som har erfaring med det? Er jo bare å prøve :)

Back
Topp